Er zijn hier tot nu toe 1 of 2 personen geweest met een N1, dus dat zijn er niet veelquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:45 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
laatste wat?
laatste telefoon die de update gaat krijgen of de laatse update voor de telefoon?
Hoe komt de rest trouwens aan de N1? werken er zoveel mensen bij google die op FOK! zitten?
//edit//
ik draai overigens al enige tijd 1.6 (DRC83) zo'n maandje ongeveer. (heb de telefoon pas 1,5 maand)
Wel de Amerikaanse (aangezien ik de DRC83 heb die niet in europa word uitgegeven (wel een NL toestel overigens))
Geen spijt van aangezien ik Engels fijner vind werken.
Top telefoon helemaal met het onscreen TB zodat ik ook snel even een sms kan typen met 1 hand
nja opzich als je na gaat dat er 1000 mensen met een N1 zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Er zijn hier tot nu toe 1 of 2 personen geweest met een N1, dus dat zijn er niet veel
Wat zijn je voorkeuren?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:04 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik ben van plan de HTC Tattoo te halen, vanwege het Andriod OS.
Lijkt me een erg gave telefoon (vooral door Android).
Mijn voorkeuren zijn een telefoon met touchscreen, GPS, Wifi, 3,5 mm jack, goede audiospeler, een systeem waar je zelf van alles in kan aanpassen/op kan installeren, een camera (minimaal 3 megapixel, anders ga ik er op achteruit met wat ik nu heb), uitbreidbaar geheugen (minimaal tot 16GB).quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:09 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Wat zijn je voorkeuren?
Als je een telefoon gaat halen puur om het OS dan ga je er spijt van krijgen.
Wil je een telefoon met een Soft of een Hardware Toetsenbord?
ga eerst eens na wat je er mee wilt doen.
Tattoo is zeker een leuke telefoon maar een aantal vrienden van mij hebben er zeker wel spijt van.
Eentje sowieso (LintuxCx).quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:06 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
nja opzich als je na gaat dat er 1000 mensen met een N1 zijn
En er daar van 2 op fok zitten, best tof!
Maar ik vraag me wel af of ze ook werkelijk bij google werken
Dit zijn volgens mij telefoons voor de Chinese markt!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:27 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik zie net op GSM Arena dat Motorola nog 2 Android telefoons gaat aanbieden naast de Milestone;
http://www.gsmarena.com/motorola_xt701-3071.php
http://www.gsmarena.com/motorola_mt710-3072.php
Toch wel zo'n beetje dezelfde specs als de Milestone![]()
Van het design moet je houden volgens mij.
Wel eentje waarbij je je nagels of een stylus moet gebruiken he?quote:
klein voorbeeldje: Geen hardware Qwerty toesenbord.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Mijn voorkeuren zijn een telefoon met touchscreen, GPS, Wifi, 3,5 mm jack, goede audiospeler, een systeem waar je zelf van alles in kan aanpassen/op kan installeren, een camera (minimaal 3 megapixel, anders ga ik er op achteruit met wat ik nu heb), uitbreidbaar geheugen (minimaal tot 16GB).
De Tattoo spreekt me aan qua design (no nonsense), het heeft een touchscreen, GPS, Wifi, 3,5 mm jack.
En Android natuurlijk.
Kan je me misschien vertellen wat je vrienden er minder aan vonden?
Daar heb ik me nog niet zo in verdiept eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wel eentje waarbij je je nagels of een stylus moet gebruiken he?
Is het ding véél goedkoper dan een Hero? Anders kun je beter die nemen.
mensen word eens wakker!! je zou toch zeggen dat mensen hier in DIG wat meer verstand hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Mijn voorkeuren zijn een telefoon met touchscreen, GPS, Wifi, 3,5 mm jack, goede audiospeler, een systeem waar je zelf van alles in kan aanpassen/op kan installeren, een camera (minimaal 3 megapixel, anders ga ik er op achteruit met wat ik nu heb), uitbreidbaar geheugen (minimaal tot 16GB).
Niet mee eens als je aan photoshop doet merk je weldegelijk het verschilquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:05 schreef skittelman het volgende:
[..]
mensen word eens wakker!! je zou toch zeggen dat mensen hier in DIG wat meer verstand hebben.
Het aantal MP op je camera van je telefoon zegt helemaal niks. Bij dig.camera's kan je er nog wat van zeggen (ook niet veel maar goed) maar op een telefoon zegt het werkelijk niets.
Bij de simpele test die wij in de winkel hebben gedaan met ambassador toestellen kwam al naar voren dat je er niks van kan zeggen.
Voorbeeld:
De SE K800i (3.2mp) maakt 100x betere foto's dan elke smartphone op de markt.
Destijds (4 a 5mnd geleden) kwam de N79 als beste uit de test. HTC's zoals de Hero, HD, Diamond. Nokia's zoals de n95, n96, n97 waren allemaal minder duidelijk dan de verouderde K800i, alleen de N79 was echt duidelijk beter.
Ik snap dat het niet alleen om de megapixels gaat, dus ik was al wel wakkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:05 schreef skittelman het volgende:
[..]
mensen word eens wakker!! je zou toch zeggen dat mensen hier in DIG wat meer verstand hebben.
Het aantal MP op je camera van je telefoon zegt helemaal niks. Bij dig.camera's kan je er nog wat van zeggen (ook niet veel maar goed) maar op een telefoon zegt het werkelijk niets.
Bij de simpele test die wij in de winkel hebben gedaan met ambassador toestellen kwam al naar voren dat je er niks van kan zeggen.
Voorbeeld:
De SE K800i (3.2mp) maakt 100x betere foto's dan elke smartphone op de markt.
Destijds (4 a 5mnd geleden) kwam de N79 als beste uit de test. HTC's zoals de Hero, HD, Diamond. Nokia's zoals de n95, n96, n97 waren allemaal minder duidelijk dan de verouderde K800i, alleen de N79 was echt duidelijk beter.
HTC heeft over het algemeen geen goede camera's.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik snap dat het niet alleen om de megapixels gaat, dus ik was al wel wakker![]()
De lens etc moeten ook goed zijn, focus weet ik allemaal wat.
Kheb nu een N80, 3,15MP.
Denk alleen wel dat de Tattoo mindere foto's gaat maken, aangezien hij zelfs al geen flitser heeft (dan zal hij de rest van de functies, zoals autofocus, ook wel niet hebben).
heb twee dezelfde foto's genomen vanuit het raam, een met de SE c902 en een met de Hero:quote:Op woensdag 30 december 2009 07:51 schreef Incolumis het volgende:
de hero is idd bagger al het om foto'gaat, het is al gauw te donker om foto's te schieten
Opzettelijk genaaid worden?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:48 schreef Merkie het volgende:
Wat is het alternatief voor "pech hebben" dan?
Dat ben ik maar half met je eens. Het is bij mijn Hero wel het punt waar ik het minst tevreden over ben. De lichtgevoeligheid van de fotochip is om te huilen en die f2.8 die op de camera staat, daar heb ik ook zo mijn twijfels over, dan zou je toch echt meer lichtinval moeten hebben. Verder is de vertraging onwerkbaar, zeker als je kinderen wilt fotograferen. De lenskwaliteit zuigt trouwens ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:28 schreef skittelman het volgende:
[..]
HTC heeft over het algemeen geen goede camera's.
heb zelf ervaring met de diamond, hd en de hero allemaal bagger
als het je om de camera gaat koop je een digitale of zo'n nokia "pannekoeken vastloop toestel".
Tobo?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:23 schreef Devolution het volgende:
Als er een tobo bij zat was het voor mij een instantbuy. Helaas dus.. Ik hou het nog maar bij m'n good old G1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |