Ik heb t anders niet veel beter met mijn Magic...quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:34 schreef DennisMoore het volgende:
Een dag met de accu... da's wel héél weinig.
Wat heet intensief?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:06 schreef Erasmo het volgende:
Met 3G doe ik 2 dagen met mijn G1, maar dan wordt hij wel vrij intensief gebruikt
Knap dat je twee dagen red dan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:11 schreef Erasmo het volgende:
Minimaal een uur muziek luisteren, vaak via een stream en veel geinternet.
Ik heb hem ongeveer op de helft... maar ik kan echt geen 2 dagen met mijn Magic. Ach ja, ik heb er mee leren levenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:40 schreef Erasmo het volgende:
Heb binnen de helderheid niet op max, ook dat vreet stroom.
De G1 heeft er inderdaad één volgens mij, maar die is tot nu toe de enige.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:09 schreef LintuxCx het volgende:
Die is er ook wel volgens mij. Voor de G1 in elk geval. Komt met een alternatieve achterkant met een verdikking, want de batterij is ook dikker.
Nee, als hij opgeladen is stopt hij met laden. Het heeft verder geen effect. Doe het zelf ook altijd, elke nacht trouw aan de laderquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
De G1 heeft er inderdaad één volgens mij, maar die is tot nu toe de enige.
Is het trouwens slecht om 'm de hele nacht aan de lader te laten? Dan zouden mijn problemen weg zijn want een dagje volhouden lukt makkelijk
Mooi zo, gaan we vanaf vannacht proberenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, als hij opgeladen is stopt hij met laden. Het heeft verder geen effect. Doe het zelf ook altijd, elke nacht trouw aan de lader
Ik heb de Nokia N900 liggen (developer). Kun je keyboard het daarmee vergelijken? Ik heb de Milestone helaas nog niet in handen gehad, een kennis wel, die meldde dat je nogal kracht moet zetten om de toetsjes in te drukken.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:45 schreef kipknots het volgende:
[..]
Fysieke toetsenbord vind ik nu zeker een stuk prettiger dan het virtuele.
Nog steeds grijze import. Motorola heeft de verkoop in de Benelux ooit stopgezet als het goed is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:30 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ik zie de Motorola Milestone ook in 'reguliere' Nederlandse webshops verschijnen.. nog steeds grijze import? http://www.belsimpel.nl/Motorola/Motorola-Milestone?utm_source=2001&utm_medium=1
[..]
Ik heb de Nokia N900 liggen (developer). Kun je keyboard het daarmee vergelijken? Ik heb de Milestone helaas nog niet in handen gehad, een kennis wel, die meldde dat je nogal kracht moet zetten om de toetsjes in te drukken.
Ik heb geen ervaring met andere smartphone toetsenborden, sorry. Ik vind zelf iig niet dat je veel kracht moet zetten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:30 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ik zie de Motorola Milestone ook in 'reguliere' Nederlandse webshops verschijnen.. nog steeds grijze import? http://www.belsimpel.nl/Motorola/Motorola-Milestone?utm_source=2001&utm_medium=1
[..]
Ik heb de Nokia N900 liggen (developer). Kun je keyboard het daarmee vergelijken? Ik heb de Milestone helaas nog niet in handen gehad, een kennis wel, die meldde dat je nogal kracht moet zetten om de toetsjes in te drukken.
laatste wat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:37 schreef Erasmo het volgende:
Dat zou mooi zijn als de G1 hem toch nog meekrijgt, zal waarschijnlijk ook wel de laatste zijn.
Vandaag ga ik eindelijk van 1.5 naar 1.6
Zeer zeker niet de laatse update.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:50 schreef Erasmo het volgende:
Laatste update voor de telefoon, de G1 is al niet zo'n snelheidsmonster en in telefoonland al relatief oud.
Wrs gewoon betatesters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |