Snapdragon is van Qualcomm:quote:Op maandag 14 december 2009 17:57 schreef Incolumis het volgende:
[..]
cpu is niet de Snapdragon, maar een Qualcomm
De Nexus One, inmiddels ook bekend onder de codenaam Phone88, beschikt over een 3,7"-display met een resolutie van 480x800 pixels, zo weten een aantal anonieme bronnen aan Tweakers.net te melden. Ook zou het toestel niet beschikken over een 1GHz Snapdragon-processor, maar draaien op een 600MHz ARMv6-processor; mogelijk gaat het om de MSM7227-chipset van Qualcomm. Al eerder was duidelijk dat het toestel door HTC wordt geproduceerd en over een 5-megapixelcamera beschikt.quote:Op maandag 14 december 2009 19:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Snapdragon is van Qualcomm:
http://www.qualcomm.com/p(...)sets/snapdragon.html
Die specs heb ik dan niet meegekregen! Evenals enkele foto's die daar staan.quote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef Incolumis het volgende:
[..]
De Nexus One, inmiddels ook bekend onder de codenaam Phone88, beschikt over een 3,7"-display met een resolutie van 480x800 pixels, zo weten een aantal anonieme bronnen aan Tweakers.net te melden. Ook zou het toestel niet beschikken over een 1GHz Snapdragon-processor, maar draaien op een 600MHz ARMv6-processor; mogelijk gaat het om de MSM7227-chipset van Qualcomm. Al eerder was duidelijk dat het toestel door HTC wordt geproduceerd en over een 5-megapixelcamera beschikt.
http://tweakers.net/nieuw(...)s-one-duiken-op.html
Dat heeft Tweakers.net via een anonieme bron doorgespeeld gekregen. Ik twijfel aan de betrouwbaarheid van. Zo'n processor lijkt mij echt gewoon veel te langzaam voor een telefoon met een WVGA-scherm.quote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die specs heb ik dan niet meegekregen! Evenals enkele foto's die daar staan.
Jep, dat is correct. De tattoo is 'small screen' categorie itt tot de magic die 'middle screen' categorie is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:16 schreef makkie88 het volgende:
Waarom heeft junkiezietze niet de zelfde market programmas als ik, kom dat door de telefoon ?magic vs tattoo
En sowieso draait de Tattoo nog op Android 1.5 wat als gevolg heeft dat veel apps niet beschikbaar zullen zijn in de Market.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:04 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Jep, dat is correct. De tattoo is 'small screen' categorie itt tot de magic die 'middle screen' categorie is.
Onthoud dat ze in Amerika niet aan unlocked telefoons doen zo ongeveer en dat zo goed als elk model telefoon maar door één telco verkocht wordt. Dus als je heel graag een G1 wil maar een gruwelijke hekel hebt aan T-Mobile dan heb je vette pech.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef BluesRebel het volgende:
Hij is door HTC gebouwd.. het is gewoon de Android zoals wij die kennen... wat is er dan zo speciaal aan?
Mijn HTC Magic is ook een Google phone
Zo ver als junliesietze mij vertelde draait zijn phone op 1.6 met sense, draait namelihk wel google navigatorquote:Op woensdag 16 december 2009 10:21 schreef BluesRebel het volgende:
Ik wist niet dat de Tattoo een andere scherm had (en dat t zoveel uitmaakte). Dacht dat alle apps wel op een kleinere scherm konden maar niet op een grotere scherm dus zou Droid de meeste problemen hebben (las ik ergens). Maar wat elfzesendertig zegt je is grootste probleem Makkie88, de ontwikkelaars stellen ze soms zo in dat alleen een Market met 1.6 en 2.0 ze kan vinden omdat ze toch niet meer werken op 1.5 of daar niet meer mee bezig willen zijn. Als de 2.0 wereldwijd wordt verspreid zal 1.6 na een tijdje ook vervallen.
Oh ja, nu je het zegt! Tattoo kwam inderdaad uit met 1.6... Ach ja, neemt niet weg dat die versies een probleem blijven. Dan zal het probleem wel aan het scherm liggen.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Zo ver als junliesietze mij vertelde draait zijn phone op 1.6 met sense, draait namelihk wel google navigator
Denk het wel. 2.0 ondersteunt volgens mij meer resoluties dan 1.6quote:Op woensdag 16 december 2009 18:11 schreef junkiesietze het volgende:
met android 2.0 zal dit verholpen zijn hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |