abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:21:09 #26
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75406223
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:36 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Nee
[..]
Dat is jammer
The line is a dot to you!
pi_75411079
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef BasNijmegen het volgende:

Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken (heb tot eind februari de tijd). Ik wil een android phone.
Moet ik volgens jullie op een bepaald model wachten, of is de echte must have al op de markt?
Volgens mij zijn de Motorola Droid/Milestone en de SonyEricsson X10 nu de 'toppers'?
pi_75418823
quote:
TVP

Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken (heb tot eind februari de tijd). Ik wil een android phone.
Moet ik volgens jullie op een bepaald model wachten, of is de echte must have al op de markt?
wachten. dr komt zoveel goeds.
Immer.
pi_75422012
Maar ja, er komt altijd wel iets dat nóg mooier of nóg handiger is... Als je daarop moet wachten... Kan je nooit iets besluiten te nemen.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:50:58 #30
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_75425867
goggles
pi_75426391
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:44 schreef kepler het volgende:
Is er een manier om de tekst onder de icons weg te halen op het homescreen? Neemt een hoop ruimte in beslag
Toevallig: http://www.androidplanet.(...)t-more-icons-widget/

Is een optie.
pi_75428907
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:14 schreef Firenzo het volgende:

[..]

wachten. dr komt zoveel goeds.
Zoals?
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:00:27 #33
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75429037
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:01 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Toevallig: http://www.androidplanet.(...)t-more-icons-widget/

Is een optie.
Ja, daar krijg ik alleen maar kleine icons mee Door die app kwam ik ook op de vraag of je gewoon de tekst kan weghalen
The line is a dot to you!
  woensdag 9 december 2009 @ 05:53:36 #34
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_75433719
quote:
TVP

Lees je eens in op de droid, prachtding.
pi_75434051
Heeft die Duitse Droid/Milestone nou een gewoon qwerty-toetsenbordje? Volgens de pics op www.amazon.de wel namelijk...

M'goed... kan het eigenlijk niet maken om na aanschaf van de Hero een paar maanden geleden nu wéér een nieuwe foon te nemen .
  woensdag 9 december 2009 @ 09:55:07 #36
10710 gday
propria cures
pi_75436070
Hm, ik kan Twidroid opeens niet meer vinden in de Market. Is het nu opeens voor Android 1.6 en hoger ofzo? Ik zit met m'n Hero nog steeds op 1.5 namelijk ...
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_75441759
quote:
Op woensdag 9 december 2009 07:42 schreef DennisMoore het volgende:
Heeft die Duitse Droid/Milestone nou een gewoon qwerty-toetsenbordje? Volgens de pics op www.amazon.de wel namelijk...

M'goed... kan het eigenlijk niet maken om na aanschaf van de Hero een paar maanden geleden nu wéér een nieuwe foon te nemen .
de duitsers hebben geen qwerty, dus ik zou hem niet uit Duitsland importeren als ik jou was
pi_75468462
Klote Navigation... Toen ik het net geïnstalleerd had leek het geweldig te werken, maar nu zegt hij bij elke route dat er geen navigatie gevonden kan worden (zelfs naar Coolsingel, Rotterdam..kom op zeg!). Als ik Nav Launch gebruik zegt hij dat hij de bestemming niet kon verstaan.

Eerste paar keer bij het opstarten moest ik een map package ofzo kiezen. Op een moment dacht ik "hey, die twee doet het steeds, laat ik die als standaard instellen". Sindsdien doet hij het niet meer! Kan nu dus geen enkele route meer laten plannen.

Dacht ook gezien te hebben (voordat ik die package als standaard ging instellen) dat er een uitleg stond waar ik later die instelling eventueel kon wijzigen, maar ik kan nergens vinden waar dat is. Weet iemand dit? Of een andere oplossing?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_75469025
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:35 schreef Witchfynder het volgende:
Klote Navigation... Toen ik het net geïnstalleerd had leek het geweldig te werken, maar nu zegt hij bij elke route dat er geen navigatie gevonden kan worden (zelfs naar Coolsingel, Rotterdam..kom op zeg!). Als ik Nav Launch gebruik zegt hij dat hij de bestemming niet kon verstaan.

Eerste paar keer bij het opstarten moest ik een map package ofzo kiezen. Op een moment dacht ik "hey, die twee doet het steeds, laat ik die als standaard instellen". Sindsdien doet hij het niet meer! Kan nu dus geen enkele route meer laten plannen.

Dacht ook gezien te hebben (voordat ik die package als standaard ging instellen) dat er een uitleg stond waar ik later die instelling eventueel kon wijzigen, maar ik kan nergens vinden waar dat is. Weet iemand dit? Of een andere oplossing?
Google heeft de navigatie buiten de VS vandaag geblokkeerd. Daar zit het probleem dus

Ik zat me al af te vragen waarom er niks meer in het Android topic werd gepost.. er is natuurlijk een nieuw topic!
pi_75470692
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_75472003
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:54 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Google heeft de navigatie buiten de VS vandaag geblokkeerd. Daar zit het probleem dus

Ik zat me al af te vragen waarom er niks meer in het Android topic werd gepost.. er is natuurlijk een nieuw topic!
Ooooooh . Ik snapte het al niet . Misschien ben ik toch meer een IT'er dan ik dacht; ik ging gelijk op zoek naar een technische oorzaak .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 10 december 2009 @ 08:55:58 #42
10710 gday
propria cures
pi_75472050
quote:
Op donderdag 10 december 2009 08:53 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ooooooh . Ik snapte het al niet . Misschien ben ik toch meer een IT'er dan ik dacht; ik ging gelijk op zoek naar een technische oorzaak .
Uiteindelijk is de oorzaak ook technisch, al is de aanleiding juridisch ...
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
  donderdag 10 december 2009 @ 08:56:55 #43
10710 gday
propria cures
pi_75472067
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:55 schreef gday het volgende:
Hm, ik kan Twidroid opeens niet meer vinden in de Market. Is het nu opeens voor Android 1.6 en hoger ofzo? Ik zit met m'n Hero nog steeds op 1.5 namelijk ...
Pfff, als ik op dezelfde telefoon met een ander Google-account de Market op ga, kan ik het wél vinden ...
pi_75481352
quote:
Op donderdag 10 december 2009 08:55 schreef gday het volgende:

[..]

Uiteindelijk is de oorzaak ook technisch, al is de aanleiding juridisch ...
Ach ja, terug naar Nav4All maar ff dan .

In het vorige topic postte iemand, geloof ik, een link naar een eBayshop voor een mount voor de HTC Magic. Zijn er mensen die gewoon in winkels (Media Markt etc) interessante carmounts gevonden hebben? Ik heb een generieke voor mijn mp3-speler gekocht, maar daar past mijn Magic niet zo lekker in. Er zit een inham onderin voor het stekkertje, maar omdat de Magic best plat is, valt het gat half op een randje en zit dus niet goed .
pi_75484161
ik heb er gewoon eentje op de markt gehaald, werkt prima hier met de Hero
pi_75484322
tvp
pi_75485757
Ik ga vanavond maar eens een Milestone bestellen, kan wel een nieuwe telefoon gebruiken.
pi_75487582
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:18 schreef Incolumis het volgende:
ik heb er gewoon eentje op de markt gehaald, werkt prima hier met de Hero
heb ik ooit ook gedaan maar viel vies tegen.. zo'n 1tje die continu bij elke drempel weer een klein schokje kreeg.. :S heel irritant.

zo'n 1tje

vervolgens heb ik er 1 gekocht bij de mediamrkt van het merk hr richter, kostte mij iets van 30 euro en dat wertkte echt top.. maar nu ga ik een brodit aanschaffen en deze beetje netjes in me auto wegwerken voor me hero.
pi_75488381
Wegwerken? Hoe? (Coolblue laat je niet dieplinken )

Edit: ik zie het al. Via allerlei gleuven enzo. Weg gaaf op zich, maar wel 77,- .
pi_75488638
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef Witchfynder het volgende:
Wegwerken? Hoe? (Coolblue laat je niet dieplinken )

Edit: ik zie het al. Via allerlei gleuven enzo. Weg gaaf op zich, maar wel 77,- .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')