Volgens mij zijn de Motorola Droid/Milestone en de SonyEricsson X10 nu de 'toppers'?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken (heb tot eind februari de tijd). Ik wil een android phone.
Moet ik volgens jullie op een bepaald model wachten, of is de echte must have al op de markt?
wachten. dr komt zoveel goeds.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef BasNijmegen het volgende:
TVP
Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken (heb tot eind februari de tijd). Ik wil een android phone.
Moet ik volgens jullie op een bepaald model wachten, of is de echte must have al op de markt?
Toevallig: http://www.androidplanet.(...)t-more-icons-widget/quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:44 schreef kepler het volgende:
Is er een manier om de tekst onder de icons weg te halen op het homescreen? Neemt een hoop ruimte in beslag
Ja, daar krijg ik alleen maar kleine icons meequote:Op dinsdag 8 december 2009 22:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Toevallig: http://www.androidplanet.(...)t-more-icons-widget/
Is een optie.
Lees je eens in op de droid, prachtding.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef BasNijmegen het volgende:
TVP
de duitsers hebben geen qwerty, dus ik zou hem niet uit Duitsland importeren als ik jou wasquote:Op woensdag 9 december 2009 07:42 schreef DennisMoore het volgende:
Heeft die Duitse Droid/Milestone nou een gewoon qwerty-toetsenbordje? Volgens de pics op www.amazon.de wel namelijk...
M'goed... kan het eigenlijk niet maken om na aanschaf van de Hero een paar maanden geleden nu wéér een nieuwe foon te nemen.
Google heeft de navigatie buiten de VS vandaag geblokkeerd. Daar zit het probleem dusquote:Op donderdag 10 december 2009 00:35 schreef Witchfynder het volgende:
Klote Navigation... Toen ik het net geïnstalleerd had leek het geweldig te werken, maar nu zegt hij bij elke route dat er geen navigatie gevonden kan worden (zelfs naar Coolsingel, Rotterdam..kom op zeg!). Als ik Nav Launch gebruik zegt hij dat hij de bestemming niet kon verstaan.
Eerste paar keer bij het opstarten moest ik een map package ofzo kiezen. Op een moment dacht ik "hey, die twee doet het steeds, laat ik die als standaard instellen". Sindsdien doet hij het niet meer! Kan nu dus geen enkele route meer laten plannen.
Dacht ook gezien te hebben (voordat ik die package als standaard ging instellen) dat er een uitleg stond waar ik later die instelling eventueel kon wijzigen, maar ik kan nergens vinden waar dat is. Weet iemand dit? Of een andere oplossing?
Oooooohquote:Op donderdag 10 december 2009 00:54 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Google heeft de navigatie buiten de VS vandaag geblokkeerd. Daar zit het probleem dus
Ik zat me al af te vragen waarom er niks meer in het Android topic werd gepost.. er is natuurlijk een nieuw topic!
Uiteindelijk is de oorzaak ook technisch, al is de aanleiding juridisch ...quote:Op donderdag 10 december 2009 08:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ooooooh. Ik snapte het al niet
. Misschien ben ik toch meer een IT'er dan ik dacht; ik ging gelijk op zoek naar een technische oorzaak
.
Pfff, als ik op dezelfde telefoon met een ander Google-account de Market op ga, kan ik het wél vinden ...quote:Op woensdag 9 december 2009 09:55 schreef gday het volgende:
Hm, ik kan Twidroid opeens niet meer vinden in de Market. Is het nu opeens voor Android 1.6 en hoger ofzo? Ik zit met m'n Hero nog steeds op 1.5 namelijk ...
Ach ja, terug naar Nav4All maar ff danquote:Op donderdag 10 december 2009 08:55 schreef gday het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de oorzaak ook technisch, al is de aanleiding juridisch ...
heb ik ooit ook gedaan maar viel vies tegen.. zo'n 1tje die continu bij elke drempel weer een klein schokje kreeg.. :S heel irritant.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:18 schreef Incolumis het volgende:
ik heb er gewoon eentje op de markt gehaald, werkt prima hier met de Hero
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef Witchfynder het volgende:
Wegwerken? Hoe? (Coolblue laat je niet dieplinken)
Edit: ik zie het al. Via allerlei gleuven enzo. Weg gaaf op zich, maar wel 77,-.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |