Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Top, dank je wel
Ik heb foto's gemaakt en die ga ik vandaag nog uploaden
Waar moeten ze dan eventueel worden opgehaald?quote:Op maandag 21 december 2009 20:55 schreef thijs1994 het volgende:
Is er vraag naar kokosmatten?? Daarvan kan ik namelijk heel wat regelen. Dan moet wel iemand het op komen halen want dat is niet te versturen.
In Twente.quote:Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waar moeten ze dan eventueel worden opgehaald?
Ok waar wil je hem hebben? Voor 9 januari kan ik hem omstreken R'dam afgeven..of hij is in die omstreken op te halenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voer niet, maar de bench wel heel graag
Ik kan 'm wel ophalen hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 07:18 schreef Ml-etje het volgende:
Ok waar wil je hem hebben? Voor 9 januari kan ik hem omstreken R'dam afgeven..of hij is in die omstreken op te halen
Geweldig! Dank je welquote:Op woensdag 23 december 2009 16:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb mezelf even een mailtje gestuurd op mijn werkmailWant wij hebben intranet met een V&A-forum en daar kun je dit soort dingen ook altijd goed kwijt. Ik zet morgen even een advertentie daar, als er wat aangeboden wordt verzamel ik het en dan stuur ik het naar je op.
Ze kan hem dan ook net zo goed bij mij afgeven (op m'n werk, of ik rijd langs haar werk?). Als ze dat okay vind iig. Ik werk/woon toch in R'dam, dus dat scheelt jou weer ritje hierheen Eliesquote:Op woensdag 23 december 2009 09:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan 'm wel ophalen hoor
Zullen we even PM-men dan maar
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ze kan hem dan ook net zo goed bij mij afgeven (op m'n werk, of ik rijd langs haar werk?). Als ze dat okay vind iig. Ik werk/woon toch in R'dam, dus dat scheelt jou weer ritje hierheen Elies
Ze werkt afaik nog in R'dam, maar goed, het maakt mij niet uit. Wat voor haar (en jou) het makkelijkste is.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze woont net zo ver van Rotterdam af als ik van haar af. Maar ik vind beide uiteraard prima
Da's dan inderdaad een logische oplossing (de jouwe dus).quote:Op woensdag 23 december 2009 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ze werkt afaik nog in R'dam, maar goed, het maakt mij niet uit. Wat voor haar (en jou) het makkelijkste is.
Wat ik Elies al pmdequote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze kan hem dan ook net zo goed bij mij afgeven (op m'n werk, of ik rijd langs haar werk?). Als ze dat okay vind iig. Ik werk/woon toch in R'dam, dus dat scheelt jou weer ritje hierheen Elies
En de eerste handdoeken komen volgende week binnen als het goed isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |