Naar het antwoordnummer sturen kan in elk geval niet vanuit het buitenlandquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:08 schreef heaven7 het volgende:
Allang niet meer, en ookal zou het, hebben jullie toch geen last van
Gewoon ff vragen danquote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
Eigenlijk he, nu ikn de titel van dit topic bekijk
Maarja weinig oude handdoeken hier, wel een paar dus misschien dat mn ma ze kwijt wil
Klopt, dat werd toen gezegd inderdaad in verband met het lastige wassen van de dekbedden!quote:Op maandag 14 december 2009 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb met de actie een hele berg van dit spul verzameld en toen werd mij duidelijk gemaakt dat ze geen dekbedovertrekken en dekbedden wilden, wel 1 persoons matrashoezen en hoofdkussens en kussenslopen
Oepsquote:Op maandag 14 december 2009 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb met de actie een hele berg van dit spul verzameld en toen werd mij duidelijk gemaakt dat ze geen dekbedovertrekken en dekbedden wilden, wel 1 persoons matrashoezen en hoofdkussens en kussenslopen
En oude kussensquote:Op maandag 14 december 2009 10:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oeps
Wel matrashoezen en slopen dus
De handdoeken worden bijvoorbeeld gebruikt om in mandjes te leggen en om schoon te maken. Het voordeel: handdoeken kun je zonder problemen op 90 graden wassenquote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef thijs1994 het volgende:
En kun je me wat meer vertellen over het nut hiervan??
Ik wil het best eens voor je vragenquote:Op maandag 14 december 2009 20:52 schreef thijs1994 het volgende:
En waarom zoeken jullie niet naar kleine kattenspeeltjes oid dan?? Ook altijd te gebruiken toch?
Top; graagquote:Nouja, ik ga maar eens bezig met een affiche voor bij de supermarktenEn de familie vragen.
Nee hoeft niet was gewoon benieuwd waarom precies handdoeken en geen ander spul.quote:Op maandag 14 december 2009 20:58 schreef ElisaB het volgende:
Dierenthuis vraagt o.a. om handdoeken en ik heb dus maar voor handdoeken gekozen
Ligt er een beetje aan hoe Oostelijk Oostelijk is, maar volgens mij komt het wel goedquote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef thijs1994 het volgende:
Nee hoeft niet was gewoon benieuwd waarom precies handdoeken en geen ander spul.
De nodige mails zijn al verstuurd.
Kunnen jullie trouwens halen in het Oosten van het land of word het sturen??
quote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef ruud.nl het volgende:
De papierdoos met handdoeken die morgen waarschijnlijk bezorgd wordt, is door mij verstuurd, ik was vergeten een afzender te vermelden.![]()
Succes ermee!
Die dingen zijn net servettenquote:Op maandag 14 december 2009 21:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, ter aanvulling: Ikea heeft momenteel handdoeken van 29 cent:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20075966
Elisa, woon jij in de buurt van een Ikea? Zo ja, kunnen we dan geen geld naar jou overmaken dat jij daar de handdoeken voor koopt? Scheelt jou een heleboel in de verzendkosten lijkt me zo.
Twente??quote:Op maandag 14 december 2009 21:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe Oostelijk Oostelijk is, maar volgens mij komt het wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |