Doe mij ook eens zo'n PM? Das goedkoper dan komen halen lijkt mequote:Op maandag 7 december 2009 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het antwoordnummer nooit uit mijn hoofd, maar ik ga het zo ff opzoeken!
Ooh beter, nou dan mag jij het komen halenquote:Op maandag 7 december 2009 11:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan trouwens wel een rondje Noord-Holland maken voordat we heen gaan hoor! Als daar spullen opgehaald moeten worden...
quote:Op maandag 7 december 2009 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh beter, nou dan mag jij het komen halen
Ooh the horrorquote:Op maandag 7 december 2009 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pas op hoor, dan kom ik er toch achter hoe je eruit ziet!!!
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ik kom graag voorrijden om ze op te halen!
Zal ik van de week even bij onze Zeeman vragen?quote:Op maandag 7 december 2009 14:46 schreef ElisaB het volgende:
Had ik ook aan gedacht. Zal eens speuren!
Doenquote:Op maandag 7 december 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
Zal ik van de week even bij onze Zeeman vragen?
En als ze niets kunnen regelen dan koop ik er wel een berg en ga ik wel wassenquote:
Wat goed bezig weer!quote:Op maandag 7 december 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ze niets kunnen regelen dan koop ik er wel een berg en ga ik wel wassen
quote:Op maandag 7 december 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
En als ze niets kunnen regelen dan koop ik er wel een berg en ga ik wel wassen
Nou, let op he...quote:Op maandag 7 december 2009 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zeg Asielactie part Deux!
P.F zoekt nog een lift?quote:Op maandag 7 december 2009 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, let op he...
MM wil wel heen, mits een auto vol met zooi
Dus........
Jouw sperma is welkomquote:Op maandag 7 december 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Handdoeken met dubieuze vlekken ook toegestaan?
No prob, als het er maar veel zijnquote:Op maandag 7 december 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Handdoeken met dubieuze vlekken ook toegestaan?
quote:Op maandag 7 december 2009 20:15 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben pas ook alle handdoeken vernieuwd en de oude liggen nog op zolder dus als het kan heb ik graag een pm met antwoordnummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |