Oh, dat is crap.quote:Op zondag 6 december 2009 21:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee op dit moment niet, ik ben druk op zoek naar een goede primer (heb er wel 1 gevonden maar dat is 8 euro verzendkosten voor een flesje primer van 7.95)
ik heb ook van die harde plekken langs mijn nagels, wat is dit voor tovergoedje waar je het over hebt??quote:Lemony flutter is amaaaaaaaaaaazing Mike!
lemony flutter cuticle butter van de lush:quote:Op zondag 6 december 2009 22:00 schreef Puckzzz het volgende:
Quote van MiMu:
[..]
ik heb ook van die harde plekken langs mijn nagels, wat is dit voor tovergoedje waar je het over hebt??
Wat ga je verder doe in Maastricht? (Ik heb er vandaag mijn Lemony Flutter gehaaldquote:Op zondag 6 december 2009 21:56 schreef mmascha het volgende:
[..]
Lekker MiMu! Ik ga morgen naar Maastricht. Ik was al van plan om um te halen. Maar nu ren ik er helemaal heen nu je zegt dat het lekker is voor de harde hoekjes.
Even voor Daph:Wat een bestelling! Nice!
En nu ga ik eens brainstormen voor de prijsvraag.
oefff nu wil ik deze ook hebben!!quote:Op zondag 6 december 2009 22:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lemony flutter cuticle butter van de lush: [ afbeelding ]
lekker voor je vingers/andere ruwe plekjes, en het ruikt heeeerlijk
THNX!quote:Op zondag 6 december 2009 21:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, dat is crap.![]()
Staat hier misschien nog iets bij:
http://www.naildesigneurodiscount.nl/
Verzendkosten alsnog 6 euro maar je hebt daar wel alles voor weinig.
Check even je PM..quote:Op zondag 6 december 2009 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben gisteren de Lush winkel in New Castle voorbij gelopen (tegen beter weten in ) had ik dit toen maar geweten.....
Ik had gemeld dat ik weer naar Duitsland ging en dat ik wel wat mee wilde nemen voor de mensen die dat wilden. Maar vrees niet, ik kom voor het einde van het jaar nog wel een keer daar dus dan gil ik wel weer.quote:
Bij mij lakte hij prima. Ik ben inmiddels best wel verliefd op de kwaliteit van Orly.quote:Op zondag 6 december 2009 21:37 schreef Daph_ het volgende:
Mooi dat Awaken! Dat is donkerder dan ik in mijn hoofd had..
Ik hou Cashmere Cardigan toch maar op.. Het is niet helemaal glad, heeft iemand anders dat ook die Cashmere Cardigan heeft?
Ja is het gelukt? Foto!quote:Op zondag 6 december 2009 21:41 schreef Noek het volgende:
Tvp maar nu met gel op de nagels! Easy does it.
Nee, heb daar eigenlijk geen last van gehadquote:Op zondag 6 december 2009 21:37 schreef Daph_ het volgende:
Mooi dat Awaken! Dat is donkerder dan ik in mijn hoofd had..
Ik hou Cashmere Cardigan toch maar op.. Het is niet helemaal glad, heeft iemand anders dat ook die Cashmere Cardigan heeft?
Dat vroeg ik me ook al af ja.quote:Op maandag 7 december 2009 08:27 schreef zoeperzazke het volgende:
@Mirjam, mijn matte lakjes gaan gewoon glanzen met een topcoat hoor?
Shoppen, eten, slapen, naar de kerstmarkt, shoppen en nog meer shoppen. En naar de Lush natuurlijk! Of valt dat ook onder shoppen?quote:Op zondag 6 december 2009 22:05 schreef Sjeen het volgende:
Wat ga je verder doe in Maastricht? (Ik heb er vandaag mijn Lemony Flutter gehaald)
Ik hoor de laatste weken zo vaak mensen die daar zijn geweest en dat het er geweldig is. Maar eens bijschrijven op mijn vakantiewensenlijstje.quote:Op zondag 6 december 2009 22:16 schreef Puckzzz het volgende:Ik ben gisteren de Lush winkel in New Castle voorbij gelopen (tegen beter weten in ) had ik dit toen maar geweten.....
Suedes zijn mattes maar dan met shimmer.quote:Op maandag 7 december 2009 09:27 schreef Sjeen het volgende:
Mir had het toch over suedes en niet over mattes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |