Luister, Bram, Bart, Johan, mij om het even.
Ik heb geen idee wie waar over gaat maar ik wil dat er NU wat gebeurd
Godverdomme een extraspeciaal subforum speciaal om jullie te kunnen volgen
en wat krijgen we er voor terug, een live stream die nog saaier is dan wat er
in Gerts slaapkamer gebeurd als hij niet thuis is!
(er vanuit gaande dat zijn vriendin
niet vreemd gaat en zijn koter nog te klein is om daar de kleding van zijn moeder aan
te trekken en te dansen op Baby be Mine van Michael Jackson.)Luister, jullie willen geld enzo hebben hè? Da's goed

Maar ik ga geen geld geven
alleen maar omdat iemand ergens een semi-officiele brief in een willekeurig topic pleurt:
Dus dit gaan we doen: Jullie maken een toffe site met stoere achter de schermen foto's
enzo, en info over de mensen die we tot nu toe op de streams hebben gezien en alles
leuk enzo

En op die site doen jullie zo heul interactief allemaal shit waar wij op kunnen
stemmen wat wij tof zouden vinden om terug te zien
En op die site doe je ook leuk allemaal filmpjes (NIET die kutstream godverdomme) van wat er allemaal gebeurd enzo.
Dus dat je van je luie reet komt en Der Kruknegert gaat vragen wat ie nou met die kabelgootjes
aan het doen is enzo

En je doet het verdomme
LEUK.Ik kon een filmpje over een leeg veld zonder koeien leuk maken dus dan kunnen jullie het ook.
Gesnopen?
Denk bijvoorbeeld aan een mogelijkheid voor users om opdrachten te verzinnen ofzo, dat valt nog
vrij makkelijk aan Fok! te koppelen ook, aangezien hier de meest vuige ransbakken van Nederland handig verzameld zijn.
Goed, als je dat dan hebt

Zo een heul leuk interactieve site die ons zo heul op zit te geilen
voor TBO II doe je fijn met Paypal of iDeal of kan mij het rotten een betaal mogelijkheid
Want als ik duidelijk kan zien wat jullie aan het doen zijn en waar het over gaat en welke richting
het op gaat ben ik eerder geneigd een bijdrage te doen dan nu.
Zo, en dan doe je goed bijhouden wie er bijdrages doet en verloot je stoere prijzen onder de
"sponsors" als extra pull factor!
Dus daar heeft u mijn goedbedoelde geniale bijdrage. Want ik wil op streammensen kunnen schelden enzo. Dus schiet op.