Wàt?quote:Op zondag 6 december 2009 20:37 schreef sylfe85 het volgende:
Vorige week is mijn autootje total loss gereden door een paar joyridende jochies. Deze zijn door de politie aangehouden, maar helaas mochten ze wegens gebrek aan bewijs weer naar huis.
??quote:Bij het waarborgfonds aankloppen kan ook niet, omdat er geen sprake is van schade door een ander voertuig.
Dit wil ik toch even gaan volgen.quote:Op zondag 6 december 2009 20:37 schreef sylfe85 het volgende:
Vorige week is mijn autootje total loss gereden door een paar joyridende jochies. Deze zijn door de politie aangehouden, maar helaas mochten ze wegens gebrek aan bewijs weer naar huis. Er kon namelijk geen dader aangewezen worden voor het schaderijden of het stelen van de auto. Helaas.
Met dergelijke acties worden inderdaad geen punten gescoord. Volgens mij ligt de prioriteit daar ook niet, als ik de omschrijving van de mogelijke daders lees dan zal de politie ze wel niet durven aanpakken.quote:Op zondag 6 december 2009 21:06 schreef Netsplitter het volgende:
En het maar raar vinden dat men weinig of geen respect heeft voor de politie.
Ja, dat is wat mijn rechtsbijstandverzekering zegt. Stel dat de joyridende gastjes met mijn auto jouw auto zouden beschadigen, dan kan jij je schade WEL terugvragen bij het waarborgfonds.quote:
Stel je voor dat je wat weerstand ondervind als politie zijnde.quote:Op zondag 6 december 2009 21:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Met dergelijke acties worden inderdaad geen punten gescoord. Volgens mij ligt de prioriteit daar ook niet, als ik de omschrijving van de mogelijke daders lees dan zal de politie ze wel niet durven aanpakken.
Voor mensen die Utrecht kennen: de auto werd bij een school in Kanaleneiland gevonden.quote:Op zondag 6 december 2009 21:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Met dergelijke acties worden inderdaad geen punten gescoord. Volgens mij ligt de prioriteit daar ook niet, als ik de omschrijving van de mogelijke daders lees dan zal de politie ze wel niet durven aanpakken.
Dat zou je wel verwachten, maarja dit is Nederlandquote:Op zondag 6 december 2009 21:10 schreef HeyFreak het volgende:
als de auto gevonden is met enkele jongens er in, dan zijn ze toch op z'n minst medeplichtig?
Ze zijn trouwens flink behulpzamer met brieven sturen als die gastjes onderweg nog een aantal keren geflitst zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 21:06 schreef Netsplitter het volgende:
Zei die lutser dat? Wat een megoolquote:Op zondag 6 december 2009 21:11 schreef sylfe85 het volgende:
[..]
Voor mensen die Utrecht kennen: de auto werd bij een school in Kanaleneiland gevonden.
Persoonlijk denk ik niet eens dat de politie ze niet DURFT aan te pakken, maar dat het te veel werk is om hier meer van te maken. Of dat het effect nihil is.
Een mooie uitspraak van een van de agenten: "ja, maar zelfs al hadden we ze gepakt: van een kale kip ken je ook nie plukken, he.. "
sipsipsip
Stel je voor dat je daadwerkelijk iemand moet aanspreken over z'n gedrag als agent zijnde.quote:Op zondag 6 december 2009 21:12 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ze zijn trouwens flink behulpzamer met brieven sturen als die gastjes onderweg nog een aantal keren geflitst zijn.
Maar als je dan wegparadeert, en zij beschrijven je ben je wel de lul. Dan ineens wel.quote:Op zondag 6 december 2009 21:31 schreef SemperFii het volgende:
Als je namen hebt kun je deze mensen wel civiel aanpakken lijkt me. Onrechtmatige daad met schadevergoeding.
Ja maar dat komt natuurlijk omdat ze te weinig bonnen uitschrijven, als ze dat maar meer gaan doen komt het vanzelf goed met het respect dat men voor de politie heeftquote:Op zondag 6 december 2009 21:06 schreef Netsplitter het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |