was in eerste instantie vliegtuigen vergeten.... ben echt heul niet woordblind ofzoquote:
Shit happensquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was in eerste instantie vliegtuigen vergeten.... ben echt heul niet woordblind ofzo
prima maar ik drink geen alcoholquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:38 schreef Brittie het volgende:
[..]
Shit happens. Maarre, tof, ik neem wel bier mee, goed?
bier is sowieso viesquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:44 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nietus! Bier
![]()
Maarre, alcoholvrije cocktails voor jou dan
Shit, ik ookquote:
Een bier smiley!quote:
Toen we laatst een vliegtuig hadden met een vrouwelijke gezagvoerder ging mijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:59 schreef Qebbel het volgende:
Ja ik vind dat ook wel echt een vet idee, gewoon! Ik heb weleens gevlogen met een vrouwelijke co-piloot, maar mijn vader had laatst een vlucht die bestuurd werd door zowel een vrouwelijke gezagvoerder, als vrouwelijke co-piloot. Ze vermeldden dit even extra bij aanvang van de vlucht, omdat het toch wel bijzonder was!
Het klinkt niet zo goed inderdaad, al is dat vallen op vrouwen dan natuurlijk wel weer een pluspunt als lesbeau..quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb eigenlijk net zoveel met vliegtuigen als met auto's.
Heul weinig.
Ben ik nu een slechte lesbeau?
(ik hou wel van vrouwen....)
heb er ook niet zo gek veel mee (mja ik ze die dingen elke dagquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:03 schreef Vanyel het volgende:
Ik hoopte al dat dat wel wat goed zou maken ja
Tja, mannen....quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toen we laatst een vliegtuig hadden met een vrouwelijke gezagvoerder ging mijnmeteen grapjes maken over paaltjes.
Fiew, gelukkig maar, anders zou ik aan je gaan twijfelenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb eigenlijk net zoveel met vliegtuigen als met auto's.
Heul weinig.
Ben ik nu een slechte lesbeau?
(ik hou wel van vrouwen....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |