Oeh Lezzer gaat de nieuwste soort putjesschep presenterenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gelukkig maak je ons daar niet wijzer mee
dat kan van platsoenendienst tot agent tot politcus tot putjeschepper zijn
Precies.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gelukkig maak je ons daar niet wijzer mee
dat kan van platsoenendienst tot agent tot politcus tot putjeschepper zijn
"De Bruine Rotterdammert"quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh Lezzer gaat de nieuwste soort putjesschep presenteren.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou het op de assistent van de burgemeester. Mantelpakjes incluis.
Absolute nr 1 turn-onquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:39 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Absolute nr 1 turn-on! Met name uniforms dan!
Je zit eigenlijk op een afdeling met "vergeten" ambtenaren?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:48 schreef lezzer het volgende:
Wat een desillusie wordt dat op de meet zeg
mijn uniform is niets opwindend aanquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:39 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Absolute nr 1 turn-on! Met name uniforms dan!
Nee hoor, ik heb zelfs een raam!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zit eigenlijk op een afdeling met "vergeten" ambtenaren?
quote:
Oh damn! Doe mij zo 1quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef Qebbel het volgende:
Nog zo'n turn-on: vrouwelijke straaljagerpiloten![]()
Veeg me op!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link voor meer
Ik vind die bij die vliegtuigen ook leukerquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:14 schreef lezzer het volgende:
mmm, dat zijn dan weer niet mijn types.
mijne ook niet... maar ze zijn vast wel iemand typjequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:14 schreef lezzer het volgende:
mmm, dat zijn dan weer niet mijn types.
Hebben ze in dat leger zulke korte rokjes??quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijne ook niet... maar ze zijn vast wel iemand typje(ukrainese leger... dus waarschijnlijk meer voor de hetero mannen die hier mee lurken
)
afleiding is een zeer goede tacktiek en aangezien leger grotendeels uit mannen bestaat kan je zo een bateljon uitroeienquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:25 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hebben ze in dat leger zulke korte rokjes??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |