Jawel hoor! De poezen vinden het vast ook fantastisch.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:32 schreef SingleCoil het volgende:
brrr...kerstboom...leuk voor op de Coolsingel, maar niet voor in huis...
Je vindt het niet gezellig?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:32 schreef SingleCoil het volgende:
brrr...kerstboom...leuk voor op de Coolsingel, maar niet voor in huis...
Lucky you... Meet Teuntje, Brutaal Nestquote:Op woensdag 9 december 2009 11:25 schreef lezzer het volgende:
Oh, dat valt bij ons dan altijd wel mee moet ik zeggen.
Maar, kunstboom, en onbreekbare ballen.
De boom slopen die katten niet, voor de rest wel alles in huis
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:07 schreef lezzer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreselijk!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
...Ik lees net dat we er genuanceerd over denken...quote:Op woensdag 9 december 2009 11:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je vindt het niet gezellig?
Ik wel hoor
Ja, is ook vreselijk. Maar ja, ik ging en zij was boos.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:40 schreef SingleCoil het volgende:
...Ik lees net dat we er genuanceerd over denken...
Pff, vrouwelijke wraakgevoelensquote:Op woensdag 9 december 2009 12:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, is ook vreselijk. Maar ja, ik ging en zij was boos.
En zo gaf zij mijn jeugd weg... en ik weet niet eens aan wie.
[..]
Some women are cruel, what can I sayquote:Op woensdag 9 december 2009 12:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik had daar niet op gerekend.
Linkje?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:47 schreef lezzer het volgende:
Er staat een stukje in de krant over mijn project, en het is niet eens afgezeken
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:32 schreef lezzer het volgende:
Nou, wat ik er van geleerd heb, is dat ik de spullen die me echt dierbaar zijn bij een scheiding meteen in veiligheid moet stellen. Dus, op de dag dat ik de deur uit loop.
Mijn huidige vriendin heeft overigens op hetzelfde moment net zo'n kutscheiding gehad (euh ja, e.e.a. had wel met elkaar te maken), dus ik denk dat wij dat heel anders zouden doen. Als we het zouden doen. Wat we niet doen dus, want we zijn eigenlijk heel gelukkig met elkaar
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:32 schreef lezzer het volgende:
Nou, wat ik er van geleerd heb, is dat ik de spullen die me echt dierbaar zijn bij een scheiding meteen in veiligheid moet stellen. Dus, op de dag dat ik de deur uit loop.
Mijn huidige vriendin heeft overigens op hetzelfde moment net zo'n kutscheiding gehad (euh ja, e.e.a. had wel met elkaar te maken), dus ik denk dat wij dat heel anders zouden doen. Als we het zouden doen. Wat we niet doen dus, want we zijn eigenlijk heel gelukkig met elkaar
Ik zou zoiets al niet nodig vinden..quote:Op woensdag 9 december 2009 12:27 schreef Brittie het volgende:
[..]
Some women are cruel, what can I say.
Wel echt, echt, echt heel zuur zeg. Ik zou dat echt nooit kunnen :s. Is ook echt erg respectloos... Breakups zijn al moeilijk genoeg, dat soort shit maakt het alleen nog naarder.
...dat lijkt me stug, maar niet uitgesloten...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:08 schreef lezzer het volgende:
Dus, je staat van de week gewoon die lichtjes in de boom te frotten?
Inderdaad. Gewoon je eigen spullen mee en klaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou zoiets al niet nodig vinden..
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:10 schreef Brittie het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon je eigen spullen mee en klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |