Er is helemaal geen klacht. Past prima in ONZ dus.quote:
nee, hij moet terug naar KLB.quote:Op zondag 6 december 2009 19:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er is helemaal geen klacht. Past prima in ONZ dus.![]()
Overigens maakt het niets uit waar het topic staat, gewoon meeposten.
HALLOquote:Op zondag 6 december 2009 19:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 december 2009 19:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan ben jij mijn klachtquote:Op zondag 6 december 2009 19:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu is het de zondagavond ONZ-reeksquote:Op zondag 6 december 2009 19:06 schreef Meddo het volgende:
[..]
HALLO![]()
dit is de zondagavond KLB reeks
Eerder de mensen in de programma's toch?quote:Op zondag 6 december 2009 19:08 schreef Stephan1237 het volgende:
Hee.... waarom staat dit topic in onzin, het moet in klaagbak komen te staan
We klagen over deze programma's![]()
Dus jij gaat ons nu modden in plaats van Adelante?quote:Op zondag 6 december 2009 19:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat kunnen sommigen toch slecht omgaan met veranderingen. Spannend he, als het niet gaat zoals je gewend bent. Maakt niets uit, het went wel.![]()
En nu weer ontopic.
Inderdaad, daar gaat het meestal wel over.quote:Op zondag 6 december 2009 19:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eerder de mensen in de programma's toch?
Ik open er wel een Topic over.quote:Op zondag 6 december 2009 19:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Inderdaad, daar gaat het meestal wel over.
En vanaf nu gaan we in Nederland allemaal Duits praten, het went welquote:Op zondag 6 december 2009 19:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat kunnen sommigen toch slecht omgaan met veranderingen. Spannend he, als het niet gaat zoals je gewend bent. Maakt niets uit, het went wel.![]()
En nu weer ontopic.
Met een slotjequote:Op zondag 6 december 2009 19:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb er al een Topic over geopend in KLB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |