Ik kick hem even.
Heb onlangs dure schoenen verkocht via designer-vintage.com,
het is vanaf daar eigenlijk via de mail afgehandeld en de koper stond erop om te betalen via PayPal.
Had er geen probleem mee dus dat is netjes gedaan en dat geld heb ik vervolgens naar m'n gewone rekening laten storten (inmiddels ook betalingen mee verricht).
Pakketje is netjes opgestuurd naar Oostenrijk met T&T (13,10 kostte het en op een ander forum zeiden ze me dat dat dus gewoon verzekerd is en ik nam zelf ook aan dat het verzekerd is aangezien die optie mij werd aangeboden nadat ik de waarde noemde). Toen kreeg ik ongeveer 4 dagen later een mail van de koper dat het pakketje retour is gestuurd:
Zending verzonden naar land van bestemming 19-01-2010 NEDERLAND
Zending in depot 19-01-2010 NEDERLAND
Zending in depot 20-01-2010 OOSTENRIJK
Zending ontvangen in land van bestemming 21-01-2010 OOSTENRIJK
Zending zit in afleverroute 21-01-2010 OOSTENRIJK
Zending niet afgeleverd; adres incorrect. Retour afzender 22-01-2010 OOSTENRIJK
Zending niet afgeleverd; adres incorrect. Retour afzender 22-01-2010 OOSTENRIJK
Zending in depot 25-01-2010 DUITSLAND
Zending ontvangen in land van bestemming 26-01-2010 NEDERLAND
Zending zit in afleverroute 26-01-2010 NEDERLAND
Zending afgeleverd bij geadresseerde 26-01-2010 NEDERLAND
Maar nu komt het: de zending is niet bij mij afgeleverd en het is mij een raadsel waarom dit adres in godsnaam onjuist is??? Het is precies overgenomen zoals de koper mij heeft gemaild, dubbel gecheckt en op het postkantoor zien ze ook wel wanneer het niet juist erop staat? Ik heb TNT al gebeld maar daar kom ik niet veel verder mee: ''u moet geduld hebben''.
Ondertussen ben ik dus bang dat ik die schoenen kwijt ben en de koper ook haar geld terug krijgt. Dat laatste is logisch, maar ben ik daar niet tegen ''beschermd''? Ik heb immers alle gegevens die ze nodig hebben bij een geschil om tegen te gaan dat er een terugboeking plaats vindt? Mede omdat er al betalingen mee verricht zijn (ja, achteraf gezien erg onhandig maargoed... ik nam aan dat het wel goed zat zeker met alle controles die ik heb verricht voor ik het pakketje op de post deed).
Mijn grootste angst is dat ik mijn schoenen niet meer terug zie en doodleuk 300 euro terug kan storten straks. Die schoenen zijn toch niet uit het niets opeens verdwenen? Zit nu ook zelfs te twijfelen of ik m'n postcode + huisnummer wel erop heb gezet (postcode sowieso gaat me meer om het huisnummer) puur omdat ik er gewoon de zenuwen van krijg

. Kan me haast niet voorstellen dat ik dat niet heb gedaan maargoed, iemand tips? Wat kan ik hier nog aan doen?
Laatste keer dat ik met TNT verzend!