Iedereen dus behalve jij.quote:Op zondag 6 december 2009 17:36 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Met minpunten voor die zak die geen nieuwe opende
Lolquote:Op zondag 6 december 2009 17:38 schreef rubbereend het volgende:McClaren heeft dus waarschijnlijk alleen voor de kleedkamer geijsbeerd
hij is niet binnen geweest aldus de radiocommentator
Relaxte baan dan wel, coach. Pas geen wissels toe en je hebt in principe 90 minuten voetbal zitten kijkenquote:Op zondag 6 december 2009 17:38 schreef rubbereend het volgende:
McLaren heeft dus waarschijnlijk alleen voor de kleedkamer geijsbeerd
hij is niet binnen geweest aldus de radiocommentator
wel een slechte kijkplekquote:Op zondag 6 december 2009 17:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Relaxte baan dan wel, coach. Pas geen wissels toe en je hebt in principe 90 minuten voetbal zitten kijken
Twente wint echt nog wel!quote:Op zondag 6 december 2009 17:40 schreef haggardmerle het volgende:
De tukkers gaan er eindelijk aan. Jammer dat wij dan weer veliezen en kut PSV wint.
Ik hoop t ookquote:
dat denk ik ook welquote:
Twente wint met 4-7quote:
Straks maar ff samenvatting checken.quote:Op zondag 6 december 2009 17:39 schreef Anonymousz het volgende:
NEC - Twente 3-3
6 doelpunten gescoord in de 1e helft
ik ook, ik ben wel benieuwdquote:Op zondag 6 december 2009 17:42 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Straks maar ff samenvatting checken.
Dan wordt het nog wel 3-6.quote:Op zondag 6 december 2009 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vleminckx rood!
Die domme Belg doet dit zichzelf aanquote:Op zondag 6 december 2009 17:45 schreef lookinforyou het volgende:
en anders helpt de scheids Twente wel even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |