Oei, hard en confronterend.quote:Op zondag 6 december 2009 17:34 schreef Quir het volgende:
Nou, als diegene zijn oordopjes niet uit doet als hij je ziet, vindt hij je toch niet interessant.
De zucht kan er op duiden, maar het kan ook dat ie gewoon met rust wil worden gelaten, ongeacht wie er voor hem / haar staatquote:Op zondag 6 december 2009 17:17 schreef DirkZz het volgende:
dan vinden ze jou gewoon niet intressant genoeg om mee te praten.
Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend.quote:
Oeh daar heb je ze wel mee te pakken !!!quote:Op zondag 6 december 2009 17:54 schreef eNaSnI het volgende:
Ik heb zulke collega's. Als ze die dingen niet uitdoen, weiger ik verder met ze in gesprek te gaan/ze aan te spreken
Zeker, want meestal komen ze met lastige vragen (en die dingen nog in) mijn kant op!quote:Op zondag 6 december 2009 17:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oeh daar heb je ze wel mee te pakken !!!
verbantquote:Op zondag 6 december 2009 17:58 schreef bever-rat het volgende:
Bedoelt u oordopjes d.m.v. muziek of tegen geluid?
Wanneer dit gebeurt in verbant met muziek, wilt u dan zo vriendelijk zijn om deze personen bij BREIN aan te geven omdat het meestal om gestolen muziek gaat.
Ik dank u.
als je het niet weet doen dan op zn minst ivmquote:
Inderdaadquote:Op zondag 6 december 2009 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als je het niet weet doen dan op zn minst ivm
quote:Op zondag 6 december 2009 17:58 schreef bever-rat het volgende:
Bedoelt u oordopjes d.m.v. muziek of tegen geluid?
Wanneer dit gebeurt in verbant met muziek, wilt u dan zo vriendelijk zijn om deze personen bij BREIN aan te geven omdat het meestal om gestolen muziek gaat.
Ik dank u.
Nou ik zeg eerlijk mattie ik heb soms ook wel d t fout maar verband als verbant schrijven heb ik nog nooit gepresteerdquote:
Hoera voor alle autisten!quote:Op zondag 6 december 2009 18:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die praten.Typen word de toekomst.
Ja, die had iemand al gedaan tjap.quote:Op zondag 6 december 2009 19:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
OMGWTFLOLLERBBQZOEENGOEIELEMMINGGHEY111!!!1!HEINZKETSJUP:D:D:D:DXDXxxX'D'D:D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |