Simpel trucje om niet met zulke lui te hoeven praten:quote:Op zondag 6 december 2009 17:03 schreef Repeat het volgende:
Bekend fenomeen, vaak als je 's ochtends in de trein/bus/metro/kabelbaan stapt en een of andere kennis tegenkomt die je al 10 jaar niet meer gezien hebt
Dan is 'vindt' wél weer met DTquote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef AbsurdHero het volgende:
Je vind het vervelend omdat je het eng vind.
heb ik geen last van. ik reis dan ook niet met hetquote:Op zondag 6 december 2009 17:03 schreef Repeat het volgende:
Bekend fenomeen, vaak als je 's ochtends in de trein/bus/metro/kabelbaan stapt en een of andere kennis tegenkomt die je al 10 jaar niet meer gezien hebt
Say again?quote:Op zondag 6 december 2009 17:03 schreef Repeat het volgende:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:03 schreef Repeat het volgende:
Dat postte ik net in de lemming, zo ongeveer. Geweldig, ik word aangevuld.quote:Op zondag 6 december 2009 17:07 schreef DjinN het volgende:
ik doe het simpel: bij de mensen waar ik me voor interesseer haal ik graag mn oordopjes uit mn oren..bij anderen knik ik maar een beetje
quote:Op zondag 6 december 2009 17:03 schreef Repeat het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |