Op basis van wat eigenlijk?quote:Op maandag 7 december 2009 01:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je toch even wachten tot juli/augustus. Dan worden de AKQ(SC) awards weer uitgereikt.
Net zo als bij de meeste andere prijzen.quote:
Leuk, nooit geweten. Even proberen of ik de geschiedenis prijs kan pakken.quote:Op maandag 7 december 2009 02:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Net zo als bij de meeste andere prijzen.
Van te voren worden er bepaalde categorieën bepaald. Iedereen die mee doet in het topic mag dan namen in dienen. Er blijven er een paar over, de leden kiezen daaruit de winnaar. Zoiets, behoorlijk democratisch dus.
Heb nog nooit wat gewonnen![]()
Succes, er is hevige tegenstand!!quote:Op maandag 7 december 2009 02:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Leuk, nooit geweten. Even proberen of ik de geschiedenis prijs kan pakken.
niet van mij hoorquote:
Er zal wel iets veranderen dit jaar denk ik, maar niet heel veel me dunktquote:Op maandag 7 december 2009 02:19 schreef Cobra4 het volgende:
Dit jaar is het zo gegaan;
Het AKQ/AKQ SC-Awards Nominatie Topic
en voor de uitslagen;
AKQ/AKQ SC Awards 2009: De uitslagen
Er gaat geen belletje bij mij rinkelen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:14 schreef lubje25 het volgende:
Veronica is een bekender nummer van m.
Prachtig. Even kijken of ik in aanmerking kan komen voor de Columbus/Patton award.quote:Op maandag 7 december 2009 02:19 schreef Cobra4 het volgende:
Dit jaar is het zo gegaan;
Het AKQ/AKQ SC-Awards Nominatie Topic
en voor de uitslagen;
AKQ/AKQ SC Awards 2009: De uitslagen
No way. De Patton Award gaat in 2010 gewoon weer naar mij.quote:Op maandag 7 december 2009 02:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prachtig. Even kijken of ik in aanmerking kan komen voor de Columbus/Patton award.
Ja, dat merk ik. Wellicht even iets actiever zijn hier.quote:Op maandag 7 december 2009 02:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
niet van mij hoor![]()
![]()
Er zitten een paar bollebozen tussen, niet normaal.![]()
Ik zag dat je weinig concurrentie had. Dat gaat dus met ingang van vandaag veranderen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
No way. De Patton Award gaat in 2010 gewoon weer naar mij.
En het leuke is dat je dan AKQers ook herkent als ze mee doen aan een quiz op tv of radio.quote:Op maandag 7 december 2009 02:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik. Wellicht even iets actiever zijn hier.
Let the battle begin!quote:Op maandag 7 december 2009 02:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zag dat je weinig concurrentie had. Dat gaat dus met ingang van vandaag veranderen.
Als je kan brengen wat je beloofdquote:Op maandag 7 december 2009 02:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zag dat je weinig concurrentie had. Dat gaat dus met ingang van vandaag veranderen.
Quiz's. Weleens meegedaan met de Murphy quiz, alleen nekten de muziekvragen mij.quote:Op maandag 7 december 2009 02:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het leuke is dat je dan AKQers ook herkent als ze mee doen aan een quiz op tv of radio.
Morgen rond 15.30 op 3FM doet ScottTracy mee aan de finale van het Popduel.
En HawaiiTim is regelmatig te zien in quizen op tv.
quote:Op maandag 7 december 2009 02:29 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Als je kan brengen wat je beloofdDat wordt leuk
![]()
In Zweden is ie een nationale held. Waar is Scott?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |