abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2009 @ 16:29:19 #221
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_76184917
Ik verwacht het niet hoor daarom doe mij maar de remake.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_76185036
Ik heb liever een remake van Final Fantasy VI ofzo. FFVII vind ik beetje teveel gehyped tot saaiheid toe .
  dinsdag 29 december 2009 @ 16:49:50 #223
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_76185654
Ja en ik heb niet gedeeld in de hype, dus dan ben ik wel beniewd.
Ik heb alleen Dirge of Cerberus en de film.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_76188526
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, DS games zijn op een klein scherm, FFVII komt dan op 40". Ik trek dat niet dan. Die vierkante handen

Ik kan 'm inderdaad wel op de PSP spelen, maar die vind ik dan weer niet zo geschikt voor een dergelijke game. Ik ben nogal kritisch wat dat betreft. Maar dat komt ook voor een groot deel door die FFVII:r techdemo. Ik weet nu hoe het er uit kan zien
precies hetzelfde hier!
Psp vind ik niet echt fijn om zo'n spel te doen, en op 107 cm vind ik ook minder
maar goed, eenmaal bezig zal het misschien wel te doen zijn.

Maar ik hoop dat er ooit nog een remake komt !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 29 december 2009 @ 18:13:00 #225
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76188787
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:03 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dat ze eens moeten stoppen met al die remakes.

Die oude delen zijn al meerdere keren opnieuw uitgebracht voor de PSX en de GBA en NDS.
Iedereen die nieuwsgierig was naar de oude delen heeft genoeg mogelijkheden gehad om ze te spelen.
Verder ga je heel anders tegen een game aankijken. Zo had ik bij FF4 op de NDS niet het gevoel dat ik FF4 aan het spelen was. Bij FF7 gaat hetzelfde gebeuren.
De mensen die de oude delen niet waarderen vanwege de graphics zitten echt niet te wachten op een verbeterde remake. En de vraag is of er sprake zal zijn van een verbetering. Bij de 3D remakes van deel 3 en 4 was dat in ieder geval zeker niet het geval.

Laat de spellen toch gewoon zo als ze zijn en respecteer ze. Ik zie Square Enix nog een FF7 remake maken met een actie battle systeem zoals in Crisis Core. Of zoiets als FF12. De hele Fantasy van deel 7 is dan weg.

En over de gedateerde graphics van FF7... Speel het 10 minuten en je bent er aan gewend. Als je in het spel zit boeien je die graphics niet meer en ga je het evt zelfs mooi vinden. Ze hebben nu ook Vagrant Story op PSN aangeboden. Ook zo'n tijdloos spel.
Vind deel VII de beste uit de serie en hoop ontzettend op een remake. De discussie zal er altijd wel zijn, maar waarom niet. Ik denk niet dat je een remake van deel VII moet vergelijken met een oppoetsing van een ouder deel op de DS! Komt uiteindelijk op hetzelfde neer allemaal, maar voor een remake van VII trekt Square-Enix naar mijn idee een gigantisch team naar voren die een vreselijke taak op zich krijgen. Ik heb blind vertrouwen in een eventuele remake.

Over de VII graphics deel ik je mening. Dat gezeur van mensen,... maar misschien moet je het vroeger een keer op de PSX gespeeld hebben voordat je het trekt. Zelf vind ik de graphics en de stijl kunst op zichzelf,... echt schitterend. Dat is,... als je niet alleen naar pixels kijkt uiteraard. Er zit zoveel meer in dat spel.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_76188859
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Vind deel VII de beste uit de serie en hoop ontzettend op een remake. De discussie zal er altijd wel zijn, maar waarom niet. Ik denk niet dat je een remake van deel VII moet vergelijken met een oppoetsing van een ouder deel op de DS! Komt uiteindelijk op hetzelfde neer allemaal, maar voor een remake van VII trekt Square-Enix naar mijn idee een gigantisch team naar voren die een vreselijke taak op zich krijgen. Ik heb blind vertrouwen in een eventuele remake.

Over de VII graphics deel ik je mening. Dat gezeur van mensen,... maar misschien moet je het vroeger een keer op de PSX gespeeld hebben voordat je het trekt. Zelf vind ik de graphics en de stijl kunst op zichzelf,... echt schitterend. Dat is,... als je niet alleen naar pixels kijkt uiteraard. Er zit zoveel meer in dat spel.
Inderdaad, als zevenjarige koter vond ik het al helemaal geweldig. Het was de eerste game die mijn papa kocht toen de PS1 uit kwam. Samen met Rayman, Hercules .
We hebben wat uren zitten zwoegen met z'n twee op dat spel, we snapten er echt de ballen van..
En ohhh wat was ik trots toen ik het eindelijk zelf mocht spelen .

En nu... 12 jaar later... zijn we nog steeds verslaafd en kunnen we niet wachten tot de remake komt.
Als ze het houden in de stijl van toen (het was best wel een .. donkere.. soms was depri game ) en niet al te veel mooiboys maken van de characters.. komt het denk ik best goed.
pi_76189136
In de films zijn het het wel een beetje mooiboys
pi_76189632
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:
In de films zijn het het wel een beetje mooiboys
Daarom . Ik hoor de game te spelen, niet van m'n stoel te glijden zodra Vincent in beeld komt..
pi_76190506
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Daarom . Ik hoor de game te spelen, niet van m'n stoel te glijden zodra Vincent in beeld komt..
Ik heb het meer over Cloud met zijn bling bling oorbelletje bv

Vincent heeft zo wel zijn gothic look gehouden.
pi_76190519
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik heb het meer over Cloud met zijn bling bling oorbelletje bv

Vincent heeft zo wel zijn gothic look gehouden.
Cloud is gangster
pi_76190733
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Cloud is gangster
Ik vind alleen die zonnebril wel wat hebben !
pi_76191367
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vagrant Story was tig jaren geleden al lelijk, maar dat is omdat de art mij niet aan staat. Veel te emo.
Cultuurbarbaar
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_76191708
Cloud gangster? Eerder een travo (voor de kenners dan) .
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:32:17 #234
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76191895
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:27 schreef Desmonkey het volgende:
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:32:49 #235
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76191916
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat laatste stuk zien?
pi_76192077
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:27 schreef Desmonkey het volgende:
!!!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_76193270
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:32 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat laatste stuk zien?
ehh ...

KAWAAIII DESUUU!!! :3 :3...

*verstopt*
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:18:25 #238
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76193853
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:05 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

ehh ...

KAWAAIII DESUUU!!! :3 :3...

*verstopt*
  FOK!Babe dinsdag 29 december 2009 @ 20:29:46 #239
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76194370
Ik kan niet meer wachten
  dinsdag 29 december 2009 @ 22:04:45 #240
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_76198495
En al dat gehype rond deel VII gaat te ver. Het is idd een machtig spel en duidelijk een van de beste games ooit. Maar het wordt wel allemaal erg overdreven. We hadden Dirge Of Cerberus, Crisis Core, een film een heleboel gehype op een manier van dat Square Enix zegt "Kijk eens wat voor een geniale game we ooit eens bedacht hebben."

Square heeft meerdere goede spellen gemaakt. Ik heb niks tegen FFVII, in tegendeel zelfs, maar speel em toch gewoon op je PSX of desnoods op een PS3 met HDTV zoals ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')