precies hetzelfde hier!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, DS games zijn op een klein scherm, FFVII komt dan op 40". Ik trek dat niet dan. Die vierkante handen
Ik kan 'm inderdaad wel op de PSP spelen, maar die vind ik dan weer niet zo geschikt voor een dergelijke game. Ik ben nogal kritisch wat dat betreft. Maar dat komt ook voor een groot deel door die FFVII:r techdemo. Ik weet nu hoe het er uit kan zien
Vind deel VII de beste uit de serie en hoop ontzettend op een remake. De discussie zal er altijd wel zijn, maar waarom niet. Ik denk niet dat je een remake van deel VII moet vergelijken met een oppoetsing van een ouder deel op de DS! Komt uiteindelijk op hetzelfde neer allemaal, maar voor een remake van VII trekt Square-Enix naar mijn idee een gigantisch team naar voren die een vreselijke taak op zich krijgen. Ik heb blind vertrouwen in een eventuele remake.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:03 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dat ze eens moeten stoppen met al die remakes.
Die oude delen zijn al meerdere keren opnieuw uitgebracht voor de PSX en de GBA en NDS.
Iedereen die nieuwsgierig was naar de oude delen heeft genoeg mogelijkheden gehad om ze te spelen.
Verder ga je heel anders tegen een game aankijken. Zo had ik bij FF4 op de NDS niet het gevoel dat ik FF4 aan het spelen was. Bij FF7 gaat hetzelfde gebeuren.
De mensen die de oude delen niet waarderen vanwege de graphics zitten echt niet te wachten op een verbeterde remake. En de vraag is of er sprake zal zijn van een verbetering. Bij de 3D remakes van deel 3 en 4 was dat in ieder geval zeker niet het geval.
Laat de spellen toch gewoon zo als ze zijn en respecteer ze. Ik zie Square Enix nog een FF7 remake maken met een actie battle systeem zoals in Crisis Core. Of zoiets als FF12. De hele Fantasy van deel 7 is dan weg.
En over de gedateerde graphics van FF7... Speel het 10 minuten en je bent er aan gewend. Als je in het spel zit boeien je die graphics niet meer en ga je het evt zelfs mooi vinden. Ze hebben nu ook Vagrant Story op PSN aangeboden. Ook zo'n tijdloos spel.
Inderdaad, als zevenjarige koter vond ik het al helemaal geweldig. Het was de eerste game die mijn papa kocht toen de PS1 uit kwam. Samen met Rayman, Herculesquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind deel VII de beste uit de serie en hoop ontzettend op een remake. De discussie zal er altijd wel zijn, maar waarom niet. Ik denk niet dat je een remake van deel VII moet vergelijken met een oppoetsing van een ouder deel op de DS! Komt uiteindelijk op hetzelfde neer allemaal, maar voor een remake van VII trekt Square-Enix naar mijn idee een gigantisch team naar voren die een vreselijke taak op zich krijgen. Ik heb blind vertrouwen in een eventuele remake.
Over de VII graphics deel ik je mening. Dat gezeur van mensen,... maar misschien moet je het vroeger een keer op de PSX gespeeld hebben voordat je het trekt. Zelf vind ik de graphics en de stijl kunst op zichzelf,... echt schitterend. Dat is,... als je niet alleen naar pixels kijkt uiteraard. Er zit zoveel meer in dat spel.
Daaromquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:
In de films zijn het het wel een beetje mooiboys
Ik heb het meer over Cloud met zijn bling bling oorbelletje bvquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Daarom. Ik hoor de game te spelen, niet van m'n stoel te glijden zodra Vincent in beeld komt..
![]()
Cloud is gangsterquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het meer over Cloud met zijn bling bling oorbelletje bv
Vincent heeft zo wel zijn gothic look gehouden.
Cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vagrant Story was tig jaren geleden al lelijk, maar dat is omdat de art mij niet aan staat. Veel te emo.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:27 schreef Desmonkey het volgende:
Cloud gangster? Eerder een travo (voor de kenners dan)![]()
.
Hoe moet ik dat laatste stuk zien?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Daarom. Ik hoor de game te spelen, niet van m'n stoel te glijden zodra Vincent in beeld komt..
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:27 schreef Desmonkey het volgende:
Cloud gangster? Eerder een travo (voor de kenners dan)![]()
.
ehhquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat laatste stuk zien?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:05 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
ehh...
KAWAAIII DESUUU!!! :3 :3...
*verstopt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |