Waarom zou je? Over minder dan 3 maanden ligt de game in de winkels in een normale versie. Zolang je geen Japans kunt lezen zou ik het niet doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:29 schreef magge het volgende:
Hmm. De import store waar ik vaker import games koop, heeft nog een kopie liggen van 13. Keuzes Keuzes Keuzes!
Mijn Japanees is vrij bagger, ik kan er namelijk niets van; maar websites zoals finalfantasy-xiii.net zijn met een walkthrough bezig.
Zou het slim zijn? Het lijkt me wel enorm gaaf om hem authentic te spelen.
Square-Enix is zich maar al te bewust over hun juweeltje. Dat die komt is onvermijdelijk,... hoe is een 2e, maar dat gaan ze echt niet verneuken!quote:Op maandag 28 december 2009 21:24 schreef Theoden het volgende:
Zolang ze maar niks maar dan ook niks veranderen aan de gameplay/storyline vind ik het prima en zal ik het zeker kopenIk zit er ook al jarenlang om te zeuren, maar ben wel bang dat ze het teveel gaan tweaken. FFVII is gewoon prachtig zoals het is. Graphics oppoetsen, voice-acting, mooie filmpjes en go go ...
Materia, summons, turn-based gevechtssysteem moeten allemaal blijven. Ze kunnen bijvoorbeeld wel de random encounters weghalen door de vijanden zichtbaar te maken op de worldmap, maar teveel tweaken kan alleen maar kwaad doen ....
De PSN release was al een succes, maar ik verwacht eigenlijk eerst nog een 3D remake van V en VI voor de DS.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Square-Enix is zich maar al te bewust over hun juweeltje. Dat die komt is onvermijdelijk,... hoe is een 2e, maar dat gaan ze echt niet verneuken!
Precies,... ze brengen FFVII uit via PSN en hop,... instant seller. Kan je nagaan wat een remake gaat doen qua verkopenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PSN release was al een succes, maar ik verwacht eigenlijk eerst nog een 3D remake van V en VI voor de DS.
Ik snap dat niet,... graphics zijn juist best cool,... even inkomen denk ik. Je speelt toch ook DS gamesquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben ook wel weer toe aan een FFVII playthrough, maar het ziet er niet uit op een groot scherm...
Ja, DS games zijn op een klein scherm, FFVII komt dan op 40". Ik trek dat niet dan. Die vierkante handenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap dat niet,... graphics zijn juist best cool,... even inkomen denk ik. Je speelt toch ook DS gamesFFVII heeft echt niet met graphics te maken.Op je PSP ziet het er ook prima uit!
Op een PSP gaat het wel. Maar ik ben wederom gekapt met gamen rond The Golden Saucer. Ik wacht op de remake. Al ben ik bang dat we daarop moeten wachten tot dat Square-Enix financieel een minder jaar heeft.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben ook wel weer toe aan een FFVII playthrough, maar het ziet er niet uit op een groot scherm...
Hmm, je hebt gelijk hoor. Maar ik heb al vaker japanse spellen uitgespeeld dmv een walkthrough. Keuzes keuzesquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom zou je? Over minder dan 3 maanden ligt de game in de winkels in een normale versie. Zolang je geen Japans kunt lezen zou ik het niet doen.
Ik ga geen handheld aanschaffen,quote:Op dinsdag 29 december 2009 07:41 schreef RPG het volgende:
[..]
Gaf Crisis Core niet al genoeg info over zack ?
Je weet dat ik een groot FFVII fan ben, een hele grotequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap dat niet,... graphics zijn juist best cool,... even inkomen denk ik. Je speelt toch ook DS gamesFFVII heeft echt niet met graphics te maken.Op je PSP ziet het er ook prima uit!
Ik vind de graphics ronduit rukquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap dat niet,... graphics zijn juist best cool,... even inkomen denk ik.
Ik heb het een half uur gespeeld en vond het nog steeds aartslelijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:03 schreef Ixnay het volgende:
En over de gedateerde graphics van FF7... Speel het 10 minuten en je bent er aan gewend. Als je in het spel zit boeien je die graphics niet meer en ga je het evt zelfs mooi vinden.
Vergroot dit eens naar 40" en zeg dat dan nog eens:quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:00 schreef HAL9000S het volgende:
FFVII is niet lelijk, FFVII is prachtig man...
Ik speelde 'm regelmatig nog op m'n ps2, heb 'm op m'n psp gespeeld en nu @ ps3 op 32". Nog steeds prachtig... wat ixnay zegt; als je er eenmaal in zit boeien de graphics je niet meer en na een tijdje ga je ze zelfs (weer) mooi vinden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vergroot dit eens naar 40" en zeg dat dan nog eens:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |