Dan moet je op de mijne stemmen. Als je goed kijkt zie je dat ze 't écht koud heeftquote:Op maandag 14 december 2009 16:41 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Eerst tieten zien, dan stemmen
Is dat bodypaint?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:03 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dan moet je op de mijne stemmen. Als je goed kijkt zie je dat ze 't écht koud heeft
Wat is het verschil dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Mag ik hem nog 1 x wijzigen? Deze die ik nu heb! Sorry!
Adriana Lima IS een en al kerst.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:50 schreef Adelante het volgende:
Deelnemers bijgewerkt
@ appelsjap: nee, maak er maar iets kerstigs van!
@geelkuuken: ik zie dat er 2 zijn weggevallen, rest zie ik nog.
Niet volgens onze regelementen.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Adriana Lima IS een en al kerst.
Jazeker...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Adriana Lima IS een en al kerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Eh... uit de OP:quote:Op donderdag 17 december 2009 18:17 schreef Lonker het volgende:
WANNNER KAN JE STEMMEN OOP MIJ IK MOET MIJN KAMERADEN OPTRTOMMELEN DAN
quote:Op 20 december zullen alle in dit topic geposte icoontjes worden geplaatst in een apart stemtopic en kan iedereen drie icoontjes nomineren, van wie hij/zij vindt dat die de prijs verdient.
hihihiquote:Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eh... uit de OP:
[..](één van mijn stemmen gaat iig naar jou!)
OKE... HEEL ERG BEDANKT HE ! KAN IK IN DE VERKIEZINGN OP JOU STEMMEN WANT DAN GA IK DAT ZEKER DOENquote:Op donderdag 17 december 2009 18:21 schreef Adelante het volgende:
Nominaties t/m 19-12
Stemmen vanaf 20-12
Ik zie niksquote:
Bij mij doet ie het gewoon... maar misschien doet tinypic vaag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |