abonnement Unibet Coolblue
pi_75423087
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:41 schreef RRGJL het volgende:
In de tuin, ieder moet een eigen tent meenemen. Krijg je toch een beetje dat Pinkpop gevoel.
Dat campeergevoel wilde ik nou net skippen....kan ik niet gewoon een bank claimen? Of leuk bij je ouders tussen-in...goedemorgen!
pi_75423191
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:31 schreef Gosjke het volgende:

[..]

3x5!!!
Als mijn wankele brein het zich goed herinnert heeft ie die in de Melkweg en Den Haag niet gespeeld.. toch?
Den Haag iig niet want daar hebben we geloof ik (bijna) alles van opgenomen. En Melkweg weet ik niet meer, kan me van die avond alleen nog herinneren dat ik bang was dat ze mn camera gingen afpakken en daardoor alleen de laatste twee nummers heb getaped én dat we dankzij onze bezorgdheid om Sandra John Mayer zijn misgelopen....volgende keer laten we d'r gewoon in een goot liggen..owkee?
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:11:02 #103
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_75423912
Hij heeft nog nooit 3x5 gespeeld in Nederland. Volgensmij speelt hij die ook bijna nooit live. Wat ik op tryjm heb gelezen speelt hij bij al z'n concerten ook wel wat oude nummers dus loopt vast wel los. Sowieso zal die Why Georgia wel spelen. Als je dat terughoort van Picnic (ik heb het hele concert op mp3) dan hoor je echt dat het een stel hollanders zijn die meezingen.
pi_75424983
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:11 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hij heeft nog nooit 3x5 gespeeld in Nederland. Volgensmij speelt hij die ook bijna nooit live. Wat ik op tryjm heb gelezen speelt hij bij al z'n concerten ook wel wat oude nummers dus loopt vast wel los. Sowieso zal die Why Georgia wel spelen. Als je dat terughoort van Picnic (ik heb het hele concert op mp3) dan hoor je echt dat het een stel hollanders zijn die meezingen.
wai dzjordzja wai?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75425026
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:54 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Den Haag iig niet want daar hebben we geloof ik (bijna) alles van opgenomen. En Melkweg weet ik niet meer, kan me van die avond alleen nog herinneren dat ik bang was dat ze mn camera gingen afpakken en daardoor alleen de laatste twee nummers heb getaped én dat we dankzij onze bezorgdheid om Sandra John Mayer zijn misgelopen....volgende keer laten we d'r gewoon in een goot liggen..owkee?
Ja, echt.. sloot, kanaal, aangevaren door een rondvaartboot, ik ga d'r niet meer zoeken.
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:21:34 #106
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_75429733
Aaarrghhh help. Morgen moet ik dus wat gitaar met wat verschillende band formaties spelen van mijn muziekschool. Dus eerst zouden we Slow dancing in a burning room doen. Maar omdat we nog maar 1 keer konden repeteren met zijn allen. Hebben we besloten het niet te doen.

Nu blijkt gisteren opeens dat er een handvol mensen ziek is, en dan dus het hele programma overhoop gegooid moet worden. Dus vond de band begleider maar dat we het programma weer wat moesten opvullen. Dus ja dan zegt ie: "Dan doen weg gewoon eventjes dat JM nummer".

Gewoon eventjes, makkelijker gezegd dan gedaan. Dus net voor het eerst dat JM nummer met z'n allen gespeeld en morgen moet het gebeuren Nou god zegen de greep.

Voordeel wel: ik mag er een zo lang mogelijke solo in gooien als ik maar wil
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_75431489
Ach, Slow dancing is op zich goed te doen toch? Maar de denigrerende toon staat me wat minder aan ja
  woensdag 9 december 2009 @ 00:55:10 #108
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_75432212
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:21 schreef RRGJL het volgende:
Ach, Slow dancing is op zich goed te doen toch? Maar de denigrerende toon staat me wat minder aan ja
Ja 4 akkoorden haha. Maargoed iedereen kan akkoorden spelen. Maar een nummer mooi brengen en goed op dynamiek, opbouw etc. iets te presenteren dan moet je wel wat langer de tijd hebben. Maar ik ben ook wel een beetje erg perfectionistisch als het muziek betreft
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  woensdag 9 december 2009 @ 07:39:40 #109
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_75434035
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:21 schreef GoodGawd het volgende:
Aaarrghhh help. Morgen moet ik dus wat gitaar met wat verschillende band formaties spelen van mijn muziekschool. Dus eerst zouden we Slow dancing in a burning room doen. Maar omdat we nog maar 1 keer konden repeteren met zijn allen. Hebben we besloten het niet te doen.

Nu blijkt gisteren opeens dat er een handvol mensen ziek is, en dan dus het hele programma overhoop gegooid moet worden. Dus vond de band begleider maar dat we het programma weer wat moesten opvullen. Dus ja dan zegt ie: "Dan doen weg gewoon eventjes dat JM nummer".

Gewoon eventjes, makkelijker gezegd dan gedaan. Dus net voor het eerst dat JM nummer met z'n allen gespeeld en morgen moet het gebeuren Nou god zegen de greep.

Voordeel wel: ik mag er een zo lang mogelijke solo in gooien als ik maar wil
En wij zien het filmpje morgen in dit topic?
pi_75436806
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:55 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Ja 4 akkoorden haha. Maargoed iedereen kan akkoorden spelen. Maar een nummer mooi brengen en goed op dynamiek, opbouw etc. iets te presenteren dan moet je wel wat langer de tijd hebben. Maar ik ben ook wel een beetje erg perfectionistisch als het muziek betreft
Lol. Dat is wel herkenbaar ja. Maar ach, gezien de omstandigheden heb je jezelf iig niets te verwijten
pi_75437217
Zou ditmaal ontzettend graag Neon weer willen horen; en Covered In Rain is altijd fijn (ook al bestaat die uit maar 2 akkoordjes )
  woensdag 9 december 2009 @ 10:57:47 #112
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_75437907
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Numbie het volgende:
Zou ditmaal ontzettend graag Neon weer willen horen; en Covered In Rain is altijd fijn (ook al bestaat die uit maar 2 akkoordjes )
Een Akoustische Neon als intro > Heartbreak Warfare als je het mij vraagt En Covered in Rain zou inderdaad wel héél erg vet zijn.

Zou lachen zijn als hij voor een keertje weer Only Heart zou doen, maar dat zie ik dus weer echt niet gebeuren
pi_75438403
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:40 schreef Eby het volgende:
Morgen tickets ophalen! Kan niet wachten om ze in mn handen te hebben

Welke 'gouwe-ouwe' van John hopen jullie eigenlijk sowieso te horen 2 juni?
3x5
Neon (versie where the lights is)
Clarity (L)
Youre the chocolate at the end of my cornetto
pi_75438462
Ohja en alles van continuum als het effe kan!!!
Youre the chocolate at the end of my cornetto
pi_75440098
Ik wil:
Bigger than my body
No such thing
Why Georgia
Your body is a wonderland (speciaal opgedragen aan mij uiteraard)
  woensdag 9 december 2009 @ 12:37:32 #116
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_75441649
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil:
Bigger than my body
No such thing
Why Georgia
Your body is a wonderland (speciaal opgedragen aan mij uiteraard)
pics2prove
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  woensdag 9 december 2009 @ 12:43:14 #117
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_75441812
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Numbie het volgende:
Zou ditmaal ontzettend graag Neon weer willen horen; en Covered In Rain is altijd fijn (ook al bestaat die uit maar 2 akkoordjes )
Ik hoop stiekem dat hij pino ook meeneemt om vervolgens wat keiharde knallende trio nummers te doen
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_75445729
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil:
Bigger than my body
No such thing
Why Georgia
Your body is a wonderland (speciaal opgedragen aan mij uiteraard)
Alsjeblieft niet.
I'm an assassin and I had a job to do
  woensdag 9 december 2009 @ 16:01:02 #119
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_75449357
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:43 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Ik hoop stiekem dat hij pino ook meeneemt om vervolgens wat keiharde knallende trio nummers te doen
Ik hoop met je mee, dat sowieso Ben echt zo benieuwd wat hij gaat spelen met die 2 oudejaarsshows (Shows rond oud en nieuw zijn wel lekker Band of Gypsies-stijl )
pi_75452111
Ik ben erbij
Las net ook dat hij op pinkpop komt op 29 Mei.
REBL
pi_75452804
Beter neemt hij pino én taylor swift mee!
pi_75456069
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef Tesss het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet.
Tenzij hij er natuurlijk ineens een vet groovy funky jazzy versie ervan maakt. Dan vind ik het wel best...
pi_75456118
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:41 schreef Eby het volgende:
Beter neemt hij pino én taylor swift mee!
Alleen Pino graag, of Alicia Keys in plaats van Taylor Swift...
  donderdag 10 december 2009 @ 00:19:25 #124
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_75467967
Haha wat is die slow dancing in a burning room verneukt. Niet alleen slecht gespeeld maar het is ook gewoon iet mooi, geen opbouw dynamiek niks Beetje treurig. Maargoed volgende keer gaan we hem nog een keer doen, want dit vonden we een beetje zonde van zo'n mooi nummer
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')