Wat een Mongool.quote:Op zondag 6 december 2009 12:33 schreef Gokhan03 het volgende:
Plaatje zegt genoeg lijkt mij
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Gewoon hard klappen die metroseksuelen.quote:Op zondag 6 december 2009 12:47 schreef thingamajig het volgende:
ik voorspel een rage onder marokkaanse reljochies![]()
past mooi bij die nichterige drugstasjes...
Mogelijk was dat het kindermeisjequote:Op zondag 6 december 2009 12:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik zag gister voor het eerst een man met Uggs.
Een vader van 2 kinderen. Hij liep achter de kinderwagen. In een skinny. Met een oorbel aan beide kanten. En een muts op.
Ik wist niet wat ik moest denken.
quote:Op zondag 6 december 2009 12:47 schreef thingamajig het volgende:
ik voorspel een rage onder marokkaanse reljochies![]()
past mooi bij die nichterige drugstasjes...
Als ik hetzelfde zag, dan pakte ik een touw en dan was ik er meteen klaar mee...quote:Op zondag 6 december 2009 12:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik zag gister voor het eerst een man met Uggs.
Een vader van 2 kinderen. Hij liep achter de kinderwagen. In een skinny. Met een oorbel aan beide kanten. En een muts op.
Ik wist niet wat ik moest denken.
hahahahahaha dit is ook echt het top puntquote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef Joel-Smeets het volgende:
Check deze uggnicht dan:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |