abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2009 @ 13:58:56 #126
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_75370229
Wat een rare fysio heb je, huup! Je zit daar toch om te horen hoe het nu verder moet, niet om dubbele opmerkingen te horen... Misschien inderdaad op zoek naar een andere, als je gevoel echt heel slecht is?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 7 december 2009 @ 14:02:58 #127
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75370386
Takkembah, hoe was het ondertussen? Heb je al gebeld?

En Huup Wat een raar verhaal met dat mens zeg, inderdaad misschien een second opinion vragen? Ik vind het helemaal niet raar dat je geen helmpje wil hoor, dat wil toch niemand voor zijn kind? En trouwens, het lijkt me ook helemáál niet fijn voor zo'n klein kind, dat beperkt de bewegingsvrijheid toch zeker?
3!
pi_75370832
Huup, misschien toch een andere fysio ja, je moet er wel vertrouwen in hebben. En dat zijliggen, ik wens je succes, Driekus vindt er niks aan en het leidt tot groot protest hier. Maar goed, we doen het toch veel, had ie maar geen voorkeurshouding moeten hebben. En inderdaad, zelfs een zwarte handdoek aan de linkerkant van de box doet hier de truc niet, zelfs die is leuk om naar te kijken, rare kinderen hebben wij
IN de kdvgroep van Driekus zit een meisje met zo'n helm, ik vind het zo sneu om te zien, dus ik begrijp heel goed dat je er alles aan doet om het te voorkomen hoor, ik moet er ook niet aan denken dat Driekus em uiteindelijk toch nodig heeft.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75370945
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:02 schreef Incantrix het volgende:
Takkembah, hoe was het ondertussen? Heb je al gebeld?

En Huup Wat een raar verhaal met dat mens zeg, inderdaad misschien een second opinion vragen? Ik vind het helemaal niet raar dat je geen helmpje wil hoor, dat wil toch niemand voor zijn kind? En trouwens, het lijkt me ook helemáál niet fijn voor zo'n klein kind, dat beperkt de bewegingsvrijheid toch zeker?
het schijnt dat kindjes weinig tot niets merken van zo'n helm, misschien de eerste dag ofzo maar daarna merken ze niet eens meer dat ze hem ophebben. Je moet het een beetje zien als een bril denk ik. Je hebt zo'n ding zo vaak per dag op dat het een verlengde van jezelf wordt, je merkt niet meer dat je hem op hebt.
Kindjes moeten zo'n helm 23 uur per dag dragen.

En dat mens nouja wat ik zeg, aan de ene kant wil ze er geen onnodig drama van maken, juist ook omdat het nog zo enorm bij kan trekken vaak. En dat begrijp ik ook wel, je wilt ouders ook niet onnodig overstuur hebben lijkt me.
Maar van de andere kant, ze heeft nu al vier consulten geroepen dat het wel minder zou worden en dat het prima in orde zou komen. En iedere keer op het daaropvolgende consult riep ze weer uit van oh het is weer erger geworden. Mja wordt het dan niet tijd voor een andere aanpak dacht ik bij mezelf? Uiteindelijk hebben we bij het laatste consult gebedeld om iets, een kussen om haar op haar zij te leggen of iets anders, en toen kwam zij met dat pittenmatras, dat moest uitkomst bieden en volgende keer zou het vast beter zijn.
Nu is het wéér erger geworden. En nu roept ze dat we niets meer kunnen doen en dat we alles al doen wat we kunnen dus dat we maar moeten afwachten tot half januari. Maar dan zou het vast een heel stuk beter zijn geworden!
Nouja en dat is het dus, daar heb ik geen vertrouwen meer in, dat het vanzelf wel beter wordt. Ik geloof niet dat er niets meer is wat ik kan doen dus ik ga inderdaad a.s. woensdag naar de osteopaat en ik neig inderdaad naar een second opinion ofzo.

bah kutzooi. En inmiddels moet ik er zelfs van huilen zo klote vind ik het allemaal.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 7 december 2009 @ 14:19:44 #130
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75371072
Ooww, echt? Ik zou denken dat het echt niet chill is voor ze (als ik alleen al zie hoe Stef worstelt als hij een capuchon opheeft ), maar dan nog zou ik dat ook echt niet willen hoor.. En bah, ik snap dat je er doorheen zit wat dit aangaat, elke keer vestig je je hoop toch weer op wat ze zegt he? Nu zal het toch wel beter gaan, elke keer doe je er weer meer aan.. Dikke voor jou, ik hoop dat het toch snel beter zal gaan lieve Huups!
3!
  maandag 7 december 2009 @ 14:25:22 #131
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75371349
Och huup, dat klinkt erg naar! Weet je zelf wat je wilt? Wel of geen helm. Naar wat ik erover heb gehoord is het puur een cosmetisch iets en heeft het 'verder' geen gevolgen ofzo. En idd, ik zou naar een andere fysio gaan hoor, als je er geen vertrouwen in hebt zo!
pi_75371391
Huup
Je niet overstuur willen maken is 1 ding, maar je zo onzeker maken lijkt me ook niet de bedoeling. Ik zou zeggen seccond opinion, hoe klote dat ook is.
pi_75371570
Takkembah, ben ook benieuwd hoe het is gegaan!
Moet zelf 5 januari weer aan de slag, ik heb zo heel erg veel geen zin daarin!
Mijn collega;s hebben onenigheid met elkaar, wat erg gezellig is maar niet heus.
En daarbij wil ik Lars niet missen....muh

Huup, je maakt wat mee met die kleine mensjes...
Wat sneu dat ze zo'n last heeft van de ontlasting!
En dan die voorkeurshouding erbij, nee niet leuk!
Lars heeft ook wel echt een voorkeurshouding, maar zijn koppie is mooi rond.
Ik vind het ook wel zielig om hem de andere kant op te laten kijken, omdat hij al problemen met zijn nekje heeft.
Hij is ook nog heel wiebelig met zijn hoofd.

Dag Oeke en Kobus, tot over een poosje!

En ik durf het bijna niet te zeggen, maar we laten Lars tegenwoordig wel een poosje huilen als hij moe is.
Als hij op mijn arm in slaap valt is hij meteen wakker als ik hem wegleg.
Huilt hij zichzelf in slaap, dan is hij zo 2,5 uur vertrokken.
We zijn bezig met de voeding af te bouwen, maar ik heb er nog niet zo'n goed gevoel bij. Ik vind hem weer meer en meer onrustig worden. Maar ligt dat dan aan de voeding, of moeten we weer naar de osteopaat...

Bar, succes bij de ha
Hopelijk kan die iets doen, tjonge machteloos gevoel als je kindje zo huilt!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75371649
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:25 schreef mikoxx het volgende:
Och huup, dat klinkt erg naar! Weet je zelf wat je wilt? Wel of geen helm. Naar wat ik erover heb gehoord is het puur een cosmetisch iets en heeft het 'verder' geen gevolgen ofzo. En idd, ik zou naar een andere fysio gaan hoor, als je er geen vertrouwen in hebt zo!
Maar een hem is wel het laatste redmiddel. Ik kan me voorstellen dat dat echt het laatste alternatief is en dat je voordat het zover is alle andere mogelijke middelen hebt geprobeerd.

Echt naar je gevoel luisteren hoor, Huup. En dus idd gewoon voor een second opinion gaan. Je niet drukmaken om wat je fysio er wel eens van zou kunnen vinden. Hoeft ze trouwens niet eens te weten, toch?

Sterke!
  maandag 7 december 2009 @ 14:35:55 #135
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_75371751
Tis moeilijk Karin met de voedingen... op hoeveel voedingen zit je nu, 6 dan? Ach, en als laten huilen werkt en het breekt je niet op van binnen, dan moet je dat lekker doen. Sommige kids zullen het nodig hebben!

huup, gewoon jouw gevoel volgen!!!! (lekker makkelijk gezeg, maar het is wel eigenlijk!)

Alexa had het goed gedaan voor de eerste keer. Twee keer 45 minuten geslapen. Ze is alleen zoals ze is: erg nieuwsgierig en alles mee willen maken. Tussen 6 andere, oudere kinderen is er dus veeeeeel te zien en te horen. Met eten was ze dus erg onrustig en hebben ze er 45 min over gedaan om er 120 ml in te krijgen (terwijl ze hier thuis binnen een 15 min 180 wegtikt)... Had er misschien best de hele dag daar kunnen laten, maar dat wilde ik gewoon niet, hihi Nu slaapt ze lekker, straks weer heerlijk knuffelen!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 7 december 2009 @ 14:36:52 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75371783
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef huuphuup het volgende:
*knip*
ze belde net terug trouwens, de afwijking zit op 108.9% nu. zij zegt jaaa op het randje, trekt wel bij joh, dat komt helemaal in orde. Maar tussen neus en lippen door vermeldde ze wel nog even dat het absoluut niet erger mocht worden want dan werden we direct ingestuurd. Ja hoi. gnorf.
Ze zei, over een maand gaan we weer kijken en nouja als het met het oog niet goed te zien is dan kan ik kijken of ik nog eens zal meten.
*knip*
Wat idioot zeg! Het mag niet erger worden, maar ik kijk wel even op het oog de volgende keer.
Ik zou ook voor een second opinion gaan hoor! Al is het maar gewoon omdat het vertrouwen in deze dame inmiddels een deuk heeft opgelopen.

En ik geef je groot gelijk hoor, ik dacht ook altijd 'och, hoe erg is zo'n helmpje nou' maar toen het hier wat dichterbij kwam dacht ik ook wel Vooral toen ik mijn nichtje hier op kraamvisite had met haar kindje met een helmpje op. Het kind merkt er weinig van, maar toch... liever niet zeg maar.
Groot gelijk hoor! Niks shallow!
quote:
Ik ga Amélie nu maar zoveel mogelijk als ze beneden is op haar rechterzijkant leggen, zodat die kant van het koppie ook wat druk te pakken krijgt. Want dat ja je moet alles aan hier niet-voorkeurskant doen is leuk en aardig maar t gebakje kijkt rustig de andere kant op. Die vermaakt zich ook met naar de muur kijken

zucht.
Dit herken ik dus wel, Oscar is ook erg eigenwijs daarin en bijv. laatst met wandelen heb ik hem in de kinderwagenbak echt op zijn rechterzij gelegd zodat hij wel moest en dat hij, als hij dan nog naar boven zou draaien dan toch iig op zijn achterkant zou liggen maar never niet op zijn linkerkant zeg maar.
Ik vind het ook jammer bijv. dat je aan Oscar's oortje heel goed kan zien dat hij veel op links ligt, dat is een beetje afgeplat ook. Ik hoop echt wel dat dat nogbij trekt... En dat vind ik helemaal niet zo shallow van mezelf, toch?

Heb jij zo'n driehoeks wig-kussen-ding? Daarin kunnen kindjes wat minder makkelijk terugrollen als je ze daarmee op hun zij legt. Als je wil stuur ik de mijne zo naar je op hoor, om te lenen. Zeg het maar!
Mss niet voor het slapen maar evt voor het in de box liggen? En een hangmatje? Heb je dat? Dan is er ook minder druk op het koppie.
  maandag 7 december 2009 @ 14:37:21 #137
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75371803
Karin, waarom 'durf' je het bijna niet te zeggen dat je hem even laat huilen? Met 'even' is toch helemaal niks mis?! Juist goed, niet makkelijk, maar op den duur goed, voor jezelf en ook voor Lars!
Vervelend dat afbouwen nog niet lukt zoals je wilt! Waar ben je naartoe aan t werken? Naar standaard of naar omneo? En hoe lang ben je bezig? 'Ze zeggen' twee weken de tijd nemen he?

en ik heb zo'n zin in zaterdag!!!!!
pi_75371877
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:33 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Maar een hem is wel het laatste redmiddel. Ik kan me voorstellen dat dat echt het laatste alternatief is en dat je voordat het zover is alle andere mogelijke middelen hebt geprobeerd.

Echt naar je gevoel luisteren hoor, Huup. En dus idd gewoon voor een second opinion gaan. Je niet drukmaken om wat je fysio er wel eens van zou kunnen vinden. Hoeft ze trouwens niet eens te weten, toch?

Sterke!
nouja dat is dus mijn probleem ermee een beetje, een helm is idd een allerlaatste redmiddel. Maar zoals de fysio het nu brengt moeten we maar afwachten tot half januari en hopen dat het dan beter is. Zo niet, dan gaan we gelijk al naar dat laatste middel toe.
Ik geloof gewoon niet dat er helemaal niets meer is wat wij zelf nog kunnen doen, dat echt maar moeten afwachten.

Overigens zijn ze ervan aan het terugkomen dat een afplatting cosmetisch is. Het schijnt wel degelijk ook (oa) motorische gevolgen te kunnen hebben omdat de schedel scheef groeit groeien de hersenhelften ook niet gelijk op en dat schijnt weer neurologische gevolgen te hebben.
En allemaal leuk en aardig natuurlijk maar als mijn kind op haar 16e dr haar mooi opgestoken wil hebben of voor mijn part dr koppie kaal dan moet dat kunnen, en niet dat ze het maar neit doet omdat je anders zo goed ziet dat ze een scheef hoofd heeft. Ze moet nog de rest van haar leven met haar hoofd doen, ik gun het mijn kind dat ze een mooi hoofd heeft dus in dat opzicht schuif ik mijn eigen gevoel omtrent een helm daarvor opzij. Natuurlijk doe je dat dan als het nodig is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75371924
He bah huup ik kan me voorstellen dat je in een lastige situatie zit nu. Ik hoop dat de osteopaat wat kan doen voor jullie, misschien kan die ook iets doen aan de verstopping??
  maandag 7 december 2009 @ 14:45:03 #140
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75372125
Huup, dat klinkt alsof je er al goed over hebt nagedacht! En als je dat hebt gedaan kan je volgens mij alleen maar goede beslissingen nemen. Al blijft het lastig, en wachten tot jan duurt dan veeeeeels te lang! Succes hoor. En wat je al schrijft, je wilt het beste voor je meisje, dat is toch alleen maar super ??
pi_75372222
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat idioot zeg! Het mag niet erger worden, maar ik kijk wel even op het oog de volgende keer.
Ik zou ook voor een second opinion gaan hoor! Al is het maar gewoon omdat het vertrouwen in deze dame inmiddels een deuk heeft opgelopen.
nouja dat dus. Ik kijk wel even of het wel of niet erger is.
Tsja...
quote:
En ik geef je groot gelijk hoor, ik dacht ook altijd 'och, hoe erg is zo'n helmpje nou' maar toen het hier wat dichterbij kwam dacht ik ook wel Vooral toen ik mijn nichtje hier op kraamvisite had met haar kindje met een helmpje op. Het kind merkt er weinig van, maar toch... liever niet zeg maar.
Groot gelijk hoor! Niks shallow!
[..]

Dit herken ik dus wel, Oscar is ook erg eigenwijs daarin en bijv. laatst met wandelen heb ik hem in de kinderwagenbak echt op zijn rechterzij gelegd zodat hij wel moest en dat hij, als hij dan nog naar boven zou draaien dan toch iig op zijn achterkant zou liggen maar never niet op zijn linkerkant zeg maar.
Ik vind het ook jammer bijv. dat je aan Oscar's oortje heel goed kan zien dat hij veel op links ligt, dat is een beetje afgeplat ook. Ik hoop echt wel dat dat nogbij trekt... En dat vind ik helemaal niet zo shallow van mezelf, toch?
nee het is ook niet shallow, maar voor de buitenwereld is het bijna nooit goed. Als je zo'n helm wilt dan ben je shallow want je wilt een perfect kind, en als je kosten wat kost geen helm wilt dan ben je shallow want wat maakt zo'n helm nou uit. Natuurlijk hoop je dat het bijtrekt! Dat hoop ik ook van het hoofd in het algemeen.

Ik leg haar dus ook in de bak op haar zij, wat jij zegt, zodat ze in ieder geval absoluut niet op die kant ligt, en verder draag ik haar ook veel maar das niet voldoende, er moet ook tegendruk zijn om het weer terug te deuken allemaal. Pfff gedoe ook.
quote:
Heb jij zo'n driehoeks wig-kussen-ding? Daarin kunnen kindjes wat minder makkelijk terugrollen als je ze daarmee op hun zij legt. Als je wil stuur ik de mijne zo naar je op hoor, om te lenen. Zeg het maar!
Mss niet voor het slapen maar evt voor het in de box liggen? En een hangmatje? Heb je dat? Dan is er ook minder druk op het koppie.

ik heb een soort groot pittenkussen.

daarmee zou de druk op haar koppie anders zijn ofzo. Het zal vast wel goed zijn maar ik geloof toch dat ik haar nu liever op haar zij leg. Ik heb rolletjes van BSD te leen gekregen al maar ik denk dat ze daar inmiddels te groot voor is. Eerst woensdag maar ns aan de osteo vragen of er echt niets klem/vast zit, of er bezwaar is tegen haar op de zij liggen. En zo niet dan gaat ze dus echt op haar zij.
dat kussen meurt trouwens naar konijnenvoer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75372250
He, Huup, wat vervelend klinkt dat allemaal. Bah. Ik kan me voorstellen dat je ervan moet huilen.
Misschien is het geen slecht idee om bij een andere fysio voor een second opinion te gaan. Of bij deze fysio aankaarten dat je absoluut geen goed gevoel krijgt van de manier waarop zij het aanpakt en brengt.
Nog een:
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75372320
Huup Jen heeft er tot 6 maanden tussen gelegen hoor...

Zolang ze zelf niet kunnen rollen, gaat het prima.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_75372377
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:50 schreef Ticootje het volgende:
Huup Jen heeft er tot 6 maanden tussen gelegen hoor...

Zolang ze zelf niet kunnen rollen, gaat het prima.
ja? okay hmm misschien dan die rollen proberen.
Ze draait zich namelijk in de kinderwagen op zo'n manier dat ze dan welliswaar op haar zij ligt maar met haar hoofd toch nog richting voorkeurskant.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75372405
Trouwens van mijn fysio begreep ik dat niet zozeer de tegendruk belangrijk is, omdat dat passief is maar juist actieve houdingen goed zijn. Dus het op de goede kant slapen helpt wel, maar meer helpt het als ze goed op hun buik kunnen liggen, hoofdje omhoog en heel goed beide kanten op kunnen kijken.
Toen Ko dat goed kon ging hij ook in zijn slaap wisselen van kant.

Nouja, volgens mij pak je alles aan wat je kan, maar voel je je gewoon niet gesteund door je fysio en dat is wel belangrijk vind ik.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75372471
@ Voorkeurshouding,hier ook een met een voorkeurshouding en al een beetje afgeplat achterhoofdje.
Alles in de box ook aan de rechterkant.
Bedje en aankleedkussen aan rechterkant benaderen en hij wil zowieso overdag niet in zijn eigen bedje slapen maar wel op e buik in de box (als ik erbij ben) dan dus ook minder druk op het hoofdje en heb vorige week een stabiliteitskussen via internet besteld en dat werkt beter dan een opgerolde handdoek ofzo, misschieni s dat iets?
pi_75372678
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:53 schreef oeke het volgende:
Trouwens van mijn fysio begreep ik dat niet zozeer de tegendruk belangrijk is, omdat dat passief is maar juist actieve houdingen goed zijn. Dus het op de goede kant slapen helpt wel, maar meer helpt het als ze goed op hun buik kunnen liggen, hoofdje omhoog en heel goed beide kanten op kunnen kijken.
Toen Ko dat goed kon ging hij ook in zijn slaap wisselen van kant.

Nouja, volgens mij pak je alles aan wat je kan, maar voel je je gewoon niet gesteund door je fysio en dat is wel belangrijk vind ik.
ja das het probleem hier eigenlijk. Ze kan alles, hoofd optillen, alle kanten uitkijken, het gaat allemaal prima.
Maar het ook zelfstandig doen is een tweede

nouja ik vraag aan de osteopaat wel alvast wat advies, die heeft immers afgezien van zijn opleiding tot osteopaat ook een opleiding fysiotherapie gedaan dus die heeft ook wel enige kennis van zaken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 15:13:19 #148
5428 crew  miss_sly
pi_75373130
huupje, van de buitenwereld niets aan trekken hoor Daarvoor doe je het nooit goed, dus dat boeit voor geen meter! Als jullie maar weten dat je wilt en doet wat het beste is voor jullie meisje, dan is het goed!
Volgens mij doen julli eook echt alles wat je kunt, als ik dat zo lees.
Misschien toch eens een second opinion? Al is het maar om dan bevestigd te krijgen dat zij het gewone protocol volgt en niet laconiek is. En blijkt ze dat wel te zijn, dan heb je iig een betere fysio waar je dan weer wel vertrouwen in kunt hebben.

Sterkte, het lijkt me heel erg naar, zo'n situatie
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 15:17:44 #149
5428 crew  miss_sly
pi_75373313
Takkembah, fijn dat Alexa het goed gedaan heeft op het kdv. En je hoeft haar toch geen hele dag daar te laten wennen als jij dat niet wil!

Karin, niets mis met even laten huilen als dat werkt, toch? Als het voor jullie goed voelt, zal het wel de goede methode zijn, toch?

oeke, je gaat dit topic verlaten met je ventje wat jammer nou, maar gefeliciteerd met je grote kerel. 6 maanden, wow! en wat een heerlijk mannetje is het toch Tot over anderhalve maand in het andere topic

Senna is vandaag 20 weken. En vandaag heeft ze voor het eerst bewust zelfstandig omgerold van rug naar buik. Ze had het al een aantal keren gedaan, maar volgens mij per ongeluk. Vandaag lag ze op het kleed op de grond en ik had haar grote Nijntje zo neergezet dat ze die niet zomaar kon zien of aanraken. Dus lag ze op haar zij, zoals zo vaak. Maar nu zag ik een aantal keer dat beentje dan zwiepen, en ineens lukte het om om te draaien Mijn grote kleine meisje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75374795
Miss, je ukkie wordt groot!

Het probleem met zijliggen is hier dat of het koppie naar boven gaat en hij dus wel op zijn zij ligt, maar het koppie op standje rugliging. Probleem 2 is recent, hij vindt het leuk om van zij naar buik te gaan. En probeert dat fanatiek, wat niet lukt meestal en dan wordt ie boos. En soms lukt het wel, maar dan ligt zijn arm klem en wordt ie daar boos om.

Huup, zo'n kussen schijnt best goed te werken, misschien toch maar eens proberen? En inderdaad even overleggen met de osteopaat en anders naar een andere fysio.

Karin, niks mis met effe laten huilen toch, jij kent Lars het beste en kan inschatten of ie het nodig heeft of niet.
Takkembah, fijn dat het goed gegaan is! Jouw meisje is dus ook zo nieuwsgierig, hier ook eentje. Maar er waren maar 3 andere kindjes op de groep en daarvan had er minsten 1 ook geslapen, dus het was lekker rustig. Ze kregen er in januari naast Driekus nog 4 of 5 ukken bij.

Jammer trouwens dat ik geen camera heb hier. Ik zit achter mijn bureau, Driekus zit op het bureau en hangt tegen mij aan te slapen. Dat kan gewoon niet lekker liggen, maar meneer vindt het best en slaapt verder. Gek kind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')