abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2009 @ 09:41:03 #101
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_75361315
Ach huup, het CB pffff , de eerste lach telt pas als jullie hem zien, toch ???

Hoest met de krampjes daar?

Ik ga zo sporten en ergens koffie doen, dan mocht ik daarna bellen hoe het ging met haar. Ben zooo bang dat ze alleen maar ligt te krijsen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 7 december 2009 @ 09:41:29 #102
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_75361326
Zo, weer es een foto-update

Wat een schatje he

(Zeg het even als de foto's niet te zien zijn, aub.)
pi_75361339
Takkembah een hele dag is wel lang hoor! Ik kan me voorstellen dat je dat moeilijk vindt!
Finn is nu bijna 5 maanden maar ik ben nog niet langer van 3 uur bij hem weg geweest.

Huup wat vervelend voor je meisje dat het poepen zo moeilijk gaat! Ik heb helaas geen tips voor je sorry.

Kobus alweer een half jaar

Hier een kleine voor het slapen van Finn. Het gaat steeds beter en we krijgen hem 's nachts weer zijn eigen bed in. Voor het eerst sinds weken hebben we dit weekend weer 4 en zelfs 1x 5 uur achter elkaar geslapen, heerlijk!
Wat ik me nu alleen af vraag is hoeveel slapen de kindjes die ongeveer net zo oud zijn als Finn? Ik wil namelijk niet zijn dag en nacht ritme door elkaar halen met als gevolg dat hij overdag teveel slaap krijgt en 's nachts dan weer niet slaapt. Ik stop hem nu eigenlijk iedere keer in bed als hij in zijn ogen wrijft en dat is ongeveer 5x overdag.
pi_75361486
Even heel snel, moet zo naar de huisarts. Driekus is nu ook op het kdv wennen, maar dat is hier maar 2 uurtjes. En de volgende keer 4 uurtjes en dan pas gaat een hele dag, maar dat is dan ook meteen mijn eerste werkdag, dus dan moet ie wel. Ik ben echt een ontaarde moeder , ik heb em daar zo achtergelaten zonder traan ofzo. Wel raar om met een lege maxicosi naar huis te rijden.
O en waarom zou Ivan niet echt lachen? Was ie wat later? Driekus was 11 dagen te laat en lachte voor mijn gevoel ook al heel snel. Niks week 6 maar al week 3 of 4.
Ssserpente, wat vervelend van die fles, helaas geen tips.
En nou ga ik vliegen (nou ja, fietsen), ik lees straks wel ff bij.
Takkembah, succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 7 december 2009 @ 09:54:22 #105
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75361670
Takkembah

Jore, thnx, ik wilde daar ook al even een post neerzetten, maar ik moest eerst nog even het CB bellen want daar hebben we nog niets van gehoord. Thnx!

Huup, hoe is het met het meiske? Al kunnen bellen met de huisarts? En grappig trouwens, 46 weken na conceptie, zo eens rekenen

Mefke, fijn toch, brullend weglopen lijkt me ook vreselijk

Hi-flyer, lief!
3!
pi_75361719
Ik heb je post al meegenomen naar het bv-topic, ik kon niet wachten (en met een rondkruipende baby weet ik nooit wanneer ik weer tijd heb om een post af te maken).
pi_75362106
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:48 schreef mefke79 het volgende:
Even heel snel, moet zo naar de huisarts. Driekus is nu ook op het kdv wennen, maar dat is hier maar 2 uurtjes. En de volgende keer 4 uurtjes en dan pas gaat een hele dag, maar dat is dan ook meteen mijn eerste werkdag, dus dan moet ie wel. Ik ben echt een ontaarde moeder
Haha, niks ontaarde moeder. Zo werkt het nu eenmaal bij jou. Ik had tevoren verwacht dat het bij mij ook zo zou gaan, dat ik hem bijvoorbeeld al binnen een week op zijn eigen kamer in het ledikant zou leggen (mijn lief en ik slapen allebei doorgaans belabberd). We hadden aanvankelijk zelfs geen wieg gekocht. Maar nu blijk ik ineens heel anders in elkaar te zitten, en daar sta ik wel van te kijken.

Heb je zin om weer aan het werk te gaan?
quote:
O en waarom zou Ivan niet echt lachen? Was ie wat later? Driekus was 11 dagen te laat en lachte voor mijn gevoel ook al heel snel. Niks week 6 maar al week 3 of 4.
Hij was 9 dagen te laat. Ik wist niet dat ze vanaf de conceptie rekenen! Het zou dus toch kunnen. (Ik wil niet de zoveelste ouder zijn die vindt daar haar kind heel voorlijk is en daardoor dingen ziet die er niet zijn. )

Ach Takkembah, sterkte ermee! Hopelijk kun je er ook gewoon een leuke dag van maken (en je dan niet achteraf schuldig voelen dat je je prima vermaakt hebt zonder kind, natuurlijk!).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75363177
Takkembah

Sserpente, heb je het weer goed gemaakt? Ik hoop dat Lente vandaag wat meer zin in het flesje heeft.

Fijn dat het slapen van Finn steeds beter gaat, FTA.

Huup, wat lastig van dat poepen, mag je de lactulose geven vandaag? Ik hoop dat de fysio ondertussen ondergepoept is.

Mefke, je bent gewoon wie je bent, hoor, namelijk de liefste mama van Driekus, heus geen ontaarde moeder.

Claudia, een lachje Wij hebben trouwens een beatrix potter boek, waar ik nodig eens in moet beginnen.

Inca, wat vervelend dat hij weer is afgevallen. Toch vind ik dat je het goed doet. Volg je gevoel gewoon. Geef die borst zoals jij het wil, en laat hem slapen waar jij het wil. Komt heus wel goed. Ko was pas op 3 weken op zijn geboortegewicht.

Jongens, een half jaar vandaag!
Een half jaar geleden zat ik in de verschrikkelijkste weeenstorm. Ik wist echt niet meer waar ik het zoeken moest.
En nu ligt er een Meneertje Heerlijkheid in de box.

Om 13.13 is hij precies een half jaar.
Ik ga jullie missen maar ik zie jullie gauw in het volgende topic.
En Tess en Vicky, jullie zie ik morgen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75363507
Icantrix, even een hart onder de riem, hier duurde het ook 3 weken voordat Driekus weer op geboortegewicht was. En daar zat een week bij waarin hij maar 5 (!) gram aankwam. Ze groeien in spurten he. En ik zou em echt niet elke dag gaan wegen, dat hoeft toch helemaal niet. Wat de rest al zegt, doe het op je eigen manier, komt goed.

Ko tot over 16 weken in het andere topic! Tis echt een mooi manneke Oeke.
Huup, hoe gaat ie daar? Al een vreselijke poepluier gehad?
Claudia, ze rekenen inderdaad vanaf de conceptie of - bij oei ik groei - vanaf de uitgerekende datum. Kindjes die dus na de uitgerekende datum geboren worden, lijken sneller te zijn dan kindjes die ervoor geboren worden. Maar dat is dus niet zo als je op die manier rekent.

Oja, huisarts geweest, neem ik maar even mee naar hoe gaat het met ons. Samenvatting, tis geen placentarest waarschijnlijk tis wel een infectie waarschijnlijk
pi_75363575
Takkembah heb je al gebeld hoe het gaat? Hopelijk vermaakt ze zich prima of ligt ze lekker te slapen of zo!

Huup hoe was het met de fysio?

Kobus alweer een half jaar!! Tot over een paar maandjes in het volgende topic

FTA wat fijn dat het weer beter gaat met slapen! Hoeveel ze ongeveer zouden moeten slapen weet ik eigenlijk helemaal niet, maar ik leg Timo ook wel een keer of 4 a 5 te slapen overdag denk ik. En soms minder, maar dan slaapt hij langer achter elkaar.. Eigenlijk slaapt hij gewoon heel veel en als hij overdag een keertje meer slaapt, slaapt hij 's nachts niet ineens minder geloof ik..

Mefke je bent helemaal geen ontaarde moeder! Succes met het laten wennen op het kdv

Ssserpente hopelijk is alles weer gezellig nu

Claudia met heus wel echt een lachende beeb hoor, kan prima Ik ben zn naam vergeten Ivan was het toch? Er zijn zoveel van die leuke kleine babietjes bijgekomen de laatste tijd, ik kan ze niet meer uit elkaar houden

Pfoe volgens mij vergeet ik de helft, het gaat ineens heel snel hier
  maandag 7 december 2009 @ 11:03:28 #111
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75363761
Wat een schattige babies! stef en ivan! en een prachtig meisje!
Vwb flesweigeren, sommige kids schijnen alleen te drinken als ze precies liggen zoals ze ook bv krijgen. Of juist niet
of anders mss de speen vast opwarmen met warm water
of wat druppels bv op de buitenkant leggen, dan ze dan door gaan drinken?

Huup, wil de HA je niet doorsturen naar de KA? Mss is het geen slecht idee om amélie goed na te laten kijken? (eli is 1x verstopt geweest, ook op bv, en heeft toen tot in zn nek gepoept, en daarna was het goed. Dit lijkt toch structureler...;)

En vwb laten huilen of niet, het cb geeft ADVIEZEN (!!!). Het zijn geen wetten of zo. Je krijgt geen boete of straf als je het iets anders doet. Daarbij, de adviezen verschillen per persoon en veranderen 3x per jaar. De gedachte erachter is wellicht valide (je wil je kind niet onnodig verwennen), maar ieder kind is anders, en heeft andere behoeftes. Onder de 6 mnd kan je een kind niet verwennen, slechts gewennen. En zeker die hele kleintjes. Die hebben een hele tijd lekker beschermd gezeten, met continue achtergrondruis, en dan moeten ze ineens in de stilte liggen zonder verder contact? Dacht het niet! Dan krijg je, zeer logisch, commentaar.

Trixie, 46 wk na conceptie is 6 wk na de uitgerekende datum (Alle sprongen volgens oei ik groei rekenen ook van de uitgerekende datum)

[ Bericht 2% gewijzigd door DaviniaHR op 07-12-2009 11:10:45 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75363854
En de decembergolf moet nog komen.

Oeke, gefeliciteerd met je grote baby!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75364249
Oeke en Ko, tot over een maand of 2

Iris heeft heel knap geslapen, vanmorgen om kwart over 5 meldde ze zich en met speen sliep ze nog even wat langer door, knapperd.
En ik heb het idee dat wat meer regelmaat (ook in de voedingen) haar (en mij zeker ook) goed doet.
We zitten nu op 5 voedingen, ze drinkt wat meer, is langer tevreden. Dit werkt voor ons echt beter heb ik het idee. Ik ben er zelf in elk geval wat rustiger van en dat helpt vast ook mee
Fake it till you make it...
pi_75366683
Hoi meiden,

Ik kom me hier maar eens bijvoegen, Jamie is onder tussen al weer 7,5 week... wat gaat de tijd toch snel.
Het is een heel tevreden mannetje, huilt bijna nooit... Ik geef borstvoeding en dat gaat super, maar hij accepteerd ook de fles. Als ik hem met de fles voed ( wel mn eigen melk) blijft hij zeuren om meer. Gister had ik er 110 cc in gedaan en daarna heeft hij gewoon nog 5 minuten aan de borst gedronken. Ik vraag me af of dat echt nog honger was of dat zijn zuigbehoefte nog niet bevredigd was. Hoeveel cc drinken jullie kindjes ongeveer?

Huup vervelend dat jou meisje zoveel moeite heeft met poepen. Jamie had laast ook erge last van krampjes, bij hem hielp het om zijn anus en het gebied er om heen te masseren. Het kwam er gelijk met een donderend geraas uit. Hopelijk helpt het voor je meisje.

Vanaf hoe oud zijn jullie begonnen met je kindje op gezette tijden te laten slapen? Jamie slaapt overdag wanneer hij er zin in heeft ( en dat is heel weinig), en slaapt na de laaste voeding rond 11 uur tot 6 uur 's ochtends ongeveer.
  maandag 7 december 2009 @ 12:29:23 #115
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_75366756
mefke vervelend een infectie! Maar goed, iig meer duidelijkheid!

Nijna wat fijn dat ze zelf nog even doorspeende...

* Takkembah gaat zo Alexa weer halen. Ze heeft het verder goed gedaan, 5 uurtjes, wat geslapen. Wel onrustig met eten, omdat ze zich niet erop kan focussen en te nieuwsgierig is naar alle (nieuwe) geluiden! Maar ikzelf hoef pas 4 jauari te werken dus tot die tijd mag ze lekker wennen (en wil mama knuffelen:))
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_75366991
Takkembah, je meisje wordt groot he! Driekus is al weer even terug van het kdv, hij had er lekker geslapen en wat rond liggen kijken. Ze vonden het een goedlachs manneke die zichzelf goed vermaakte. Klopt helemaal met het beeld dat wij van em hebben. En ligt ie hier op het kleed naast me zijn handen te bestuderen. Pff, 10 weken geleden zat ik midden in een weeënstorm en nou is het al een echt mannetje. De tijd vliegt.
Martine, onze Driekus is redelijk van de regelmaat met eten maar met slapen niet echt. Ja, de nacht, die is over het algemeen goed en lang, maar van de rest valt weinig te maken. De ene dag meer dan de andere en niet op vaste tijden. Waarom wil je er regelmaat in hebben? Het MOET niet he, het mag.
Huup, hoe gaat ie?
Nijna, lekker he als het dan beter gaat. En wat fijn dat ze beter drinkt en slaapt!
pi_75367484
Hi_flyer schattige foto's, we hebben ook een babyfototopic hè, daar kun je ongegeneerd spammen. Wordt erg gewaardeerd Mooie meid is Dorien hoor dat onderste jurkje heeft Amélie ook!

Kobus alweer 6 maanden. Jemig zeg! Het lijkt wel gisteren dat ik zat te f5-en om te kijken of je mama al aan het bevallen was! Grote vent tot snel in het andere topic!

Ladies thnx voor de wensen en adviezen enzo. Er is wederom nog niet gepoept.
En voor wie het zei, het zijn niet echt krampjes, het is meer algehele obstipatie, ze zit verstopt en het komt er niet uit. De vorige keer heeft ze het 18 dagen volgehouden om niet te poepen en sindsdien is het nog maar 1 keer zelfsstandig gekomen. De andere keren waren met behulp van klysma's en laxeermiddel.
Ik twijfel nu of ik eerst de HA zal bellen voor advies, zeg maar voordat ik weer lactulose ga geven. Wat een gedoe ook allemaal.

Ik heb voor a.s. woensdag maar een afspraak gemaakt bij de osteopaat. Kijken of dat wat uithaalt dan want ik begin de wanhoop wel een klein beetje nabij te raken vwb de voorkeurshouding en van de fysio krijg ik ook geen hoogte. Die roept iedere keer dat we het keurig doen en dat Amélie het geweldig doet enzo en dat het helemaal goedkomt, om vervolgens naar haar koppie te kijken en dan uit te roepen dat het wel heel erg plat is mixed messages dus.
Ze heeft vandaag wel gemeten gelukkig en gaat me in de loop van de week bellen met de uitslag van de berekening. Ik ben benieuwd. Zo op het eerste oog is het wel enorm plat, maar toen ze het naast schedeltjes legde van kindjes die afgewezen waren voor een helm (107/108% afwijking) leek het wel weer mee te vallen.

Nouja goed, al met al, we moeten weer terugkomen in januari en dan gaat ze nog es meten enzo omdat ze dan 4.5 maand is. (de fysio dacht overigens dat ze nu 4.5 maand was... ooooh is ze pas 3.5 maand?! ooooh! )
en de reden waarom zij wilde dat mn meiske zo snel gaat rollen is dat ze dan uit zichzelf ook veel meer op haar buik zou liggen waardoor de druk op het hoofd minder wordt en de schedel schijnt dan uit zichzelf weer bij te trekken. Nouja goed, we merken het wel weer.

Ik ga gebakje voeren, huisarts bellen en jasje voor Lente op de post doen (! ) dus ciao weer!

en een voor jullie allemaal, ik lees wel bij maar heb het vandaag eventjes te druk om overal op te reageren. scuzi.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75367717
quote:
Op zondag 6 december 2009 21:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]

venkel wordt afgeraden tegenwoordig geloof ik dus dat gebruik ik liever niet, heb het ook neit in huis.

De middels tegen krampjes gebruik ik ook niet nu, die hopen de lucht op en maken er een grote bel van om het zo maar te zeggen, en op die manier komt die grote bel achter de ontlasting te zitten en dat kan gevaarlijk zijn als er al een tijd niet gepoept is.

Olijfolie heb k het met de huisarts over gehad, hij heeft liever niet dat ik dat gebruik. Volgens hem bezorg ik haar daar een hoop buikkramp mee en flinke poepluiers maar als er harde ontlasting voor de uitgang ligt dan is ze er niet mee geholpen.
neemt niet weg dat ik het nu wel overweeg want ze huilt nog steeds en het is echt zo zielig, ik kan niets doen. Maar ik ben wel bang dat ik haar pijn flink erger maak door haar olie en dergelijke te gaan geven.
Kun je haar buikje niet masseren. Zachtjes met de klok mee rondjes draaien over haar buikje....

(ik roep maar wat, heb je misschien al lang geprobeerd)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_75368051
Huup, ik zou niet alleen de huisarts bellen voor advies, maar ik zou haar inderdaad ook na laten kijken door de KA. Of, misschien toch wachten op de osteopaat, wie weet komt het dan ook los.
En wat je fysio zegt over het bijtrekken van schedeltjes bij minder druk klopt echt, wij zien hier het levende bewijs. Dat levende bewijs is vooral gefrustreerd nu, hij ligt op zijn zij en wil naar zijn buik, maar het lukt em niet. En mopperen dan, ongelofelijk.
Stomme fysio trouwens, haar een maand ouder schatten, geen wonder dat ze steeds met die uitdagende oefeningen kwam.
pi_75368153
Fijn dat jullie lekker hebben doorgeslapen, Claudia. Dat doet een mens goed!

Takkambah, sterkte vandaag! Negen weekjes is ook wel jong. Geen verwijt btw hoor. Kan me gewoon goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt. Sterkte! Ik zie er ook al tegenop, hoor! Brr! Wij hebben trouwens nog geen uitnodiging gekregen voor een wendag. En 11 januari gaat ze voor het eerst. Hoever van tevoren gaat Alexa nu wennen? Ah, ik zie het al! En jullie hebben het overleefd. Fijn!

Vervelend hoor, Huup! Vooral ook die tegenstrijdigheden van die fysio. En ze schatte Amélie dus gewoon een maand ouder. Hè hè, vandaar dat gezeur dus. Naja, ben je daar ook weer vanaf. Dan heeft ze nog een maand. Enneh, ik zou gewoon je ha even bellen hoor . Daar is ie voor.

O ja, jasje voor Lente!

Wat rot, Trix! Wat de rest ook al zegt, het komt echt wel goed met je kleine vent. Sterkte!
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:08 schreef Claudia_x het volgende:
(Ik wil niet de zoveelste ouder zijn die vindt daar haar kind heel voorlijk is en daardoor dingen ziet die er niet zijn. )
Haha, om precies dezelfde reden durfde ik bij Lente ook geen lachje te herkennen. Tot een of andere vage kennis van N.’s moeder me er op wees dat ze toch echt aan het lachen was.

Dag Oeke! Jammer dat je weggaat!

Goed en slecht nieuws dus, Mef. En nu? Antibiotica?
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:58 schreef Chan het volgende:
Eigenlijk slaapt hij gewoon heel veel en als hij overdag een keertje meer slaapt, slaapt hij 's nachts niet ineens minder geloof ik..
Same here. Lente slaapt ook ’s nachts niet slechter als ze overdag meer slaapt.

Iris ook al goed geslapen!

Thanks voor je tips, Davinia. Speen opwarmen hebben we al geprobeerd. En ook alle mogelijke houdingen. En we hebben een siliconen flesje, dus daar kun je fijn in knijpen om melk in dr mondje te spuiten. In een goede bui slikt ze dat ook wel door, anders loopt het via d’r mondhoeken d’r nek in.

Hier is het weer goed hoor. Heb N. gister nog maar even goed geknuffeld. Hij is ook eigenlijk veel te
lief voor me. Maar goed, Lente heeft dus gisteravond d’r late voeding van 2200 uur niet gehad, maar heeft wel tot vanmorgen 0800 uur doorgeslapen. Gek kind. Dan had ze dus gewoon geen honger gisteravond. Zal wel komen omdat ze gister overdag vrij veel en onregelmatig gedronken heeft. Maar het schept iig weer wat hoop!
  maandag 7 december 2009 @ 13:11:24 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75368210
Geen wonder dat die fysio zat te pushen over rollen en voetjes enzo als ze dacht dat Amelie een maand ouder was! En zelfs dan is het nog vroeg geloof ik...
Fijn dat ze wel gemeten heeft trouwens.
Oscar zat de vorige keer op 108% als ik het me goed herinner, net op het randje dus idd, de fysio belt deze week met de uitslag van de meting van vorige week.

Ik ben het al weken van plan maar ga nu ook maar een afspraak met de osteo maken, gewoon voor de zekerheid. Oscar is de tevredenheid zelve, maar toch ook wel hardnekkig vwb de voorkeur en hij heeft af en toe flink exceem op zijn voorhoofd en rond zijn ogen wat me niet helemaal lekker zit. Het gaat wel weg met flink wat smeerwerk, maar toch...
pi_75368788
mefke, ik hoef niet perse regelmaat... maar ik ben bang dat Jamie te kort slaapt. Hij vind alles interresant en wil niks missen. Overdag doet hij hazentukkies maar echt een uurtje slapen is er niet bij. Gelukkig is hij niet huilerig of zo. Zal hij misschien niet zoveel slaap nodig hebben?
  maandag 7 december 2009 @ 13:39:49 #123
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75369386
We mogen vanmiddag al naar de ha

Hoefde eigenlijk niet veel te zeggen, want Roy deed de rest.
hoorde de assistent alleen nog zeggen,
Dit speelt al even...
euhmm kom vanmiddag maar gelijk langs
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75369553
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Geen wonder dat die fysio zat te pushen over rollen en voetjes enzo als ze dacht dat Amelie een maand ouder was! En zelfs dan is het nog vroeg geloof ik...
Fijn dat ze wel gemeten heeft trouwens.
Oscar zat de vorige keer op 108% als ik het me goed herinner, net op het randje dus idd, de fysio belt deze week met de uitslag van de meting van vorige week.

Ik ben het al weken van plan maar ga nu ook maar een afspraak met de osteo maken, gewoon voor de zekerheid. Oscar is de tevredenheid zelve, maar toch ook wel hardnekkig vwb de voorkeur en hij heeft af en toe flink exceem op zijn voorhoofd en rond zijn ogen wat me niet helemaal lekker zit. Het gaat wel weg met flink wat smeerwerk, maar toch...
mja ik weet het gewoon niet zo met de fysio hier. Ze komt erg laconiek over. Zo van ooh ja joh, het komt wel goed met dat koppie, en als het niet goed komt, nouja, dan krijgt ze een helmpje, is ook helemaal niet erg.
Ik snap wel wat ze doet, ze wil er geen onnodig drama van maken, juist ook omdat het zo vaak nog bijtrekt enzo. Maar het komt zo laconiek over. Ik vind een helm namelijk wel erg. Sorry als dat shallow over komt, maar als ik een helm kan voorkomen dan wil ik dat uit alle macht voorkomen. En daar is de fysio een stuk laconieker in dan ik zelf ben. Scheelt natuurlijk ook dat het niet haar kind is...

ze belde net terug trouwens, de afwijking zit op 108.9% nu. zij zegt jaaa op het randje, trekt wel bij joh, dat komt helemaal in orde. Maar tussen neus en lippen door vermeldde ze wel nog even dat het absoluut niet erger mocht worden want dan werden we direct ingestuurd. Ja hoi. gnorf.
Ze zei, over een maand gaan we weer kijken en nouja als het met het oog niet goed te zien is dan kan ik kijken of ik nog eens zal meten. Maar ik ga tegen die tijd wel vragen om het sowieso te meten want ik wil nu gewoon concrete ijkpunten hebben waar ik iets mee kan. Want haar woord ("het valt wel mee") wordt steeds minder waard om eerlijk te zijn.

Ik ga Amélie nu maar zoveel mogelijk als ze beneden is op haar rechterzijkant leggen, zodat die kant van het koppie ook wat druk te pakken krijgt. Want dat ja je moet alles aan hier niet-voorkeurskant doen is leuk en aardig maar t gebakje kijkt rustig de andere kant op. Die vermaakt zich ook met naar de muur kijken

zucht.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75369813
Huup, kan je niet kijken of er een ander kinderfysio beschikbaar is? Desnoods eentje in het ziekenhuis in Delft zit een hele lieve!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')