Hi_flyer schattige foto's, we hebben ook een babyfototopic hè, daar kun je ongegeneerd spammen. Wordt erg gewaardeerd

Mooie meid is Dorien hoor

dat onderste jurkje heeft Amélie ook!
Kobus alweer 6 maanden. Jemig zeg! Het lijkt wel gisteren dat ik zat te f5-en om te kijken of je mama al aan het bevallen was! Grote vent

tot snel in het andere topic!
Ladies thnx voor de wensen en adviezen enzo. Er is wederom nog niet gepoept.
En voor wie het zei, het zijn niet echt krampjes, het is meer algehele obstipatie, ze zit verstopt en het komt er niet uit. De vorige keer heeft ze het 18 dagen volgehouden om niet te poepen en sindsdien is het nog maar 1 keer zelfsstandig gekomen. De andere keren waren met behulp van klysma's en laxeermiddel.
Ik twijfel nu of ik eerst de HA zal bellen voor advies, zeg maar voordat ik weer lactulose ga geven. Wat een gedoe ook allemaal.
Ik heb voor a.s. woensdag maar een afspraak gemaakt bij de osteopaat. Kijken of dat wat uithaalt dan want ik begin de wanhoop wel een klein beetje nabij te raken vwb de voorkeurshouding

en van de fysio krijg ik ook geen hoogte. Die roept iedere keer dat we het keurig doen en dat Amélie het geweldig doet enzo en dat het helemaal goedkomt, om vervolgens naar haar koppie te kijken en dan uit te roepen dat het wel heel erg plat is

mixed messages dus.
Ze heeft vandaag wel gemeten gelukkig en gaat me in de loop van de week bellen met de uitslag van de berekening. Ik ben benieuwd. Zo op het eerste oog is het wel enorm plat, maar toen ze het naast schedeltjes legde van kindjes die afgewezen waren voor een helm (107/108% afwijking) leek het wel weer mee te vallen.
Nouja goed, al met al, we moeten weer terugkomen in januari en dan gaat ze nog es meten enzo omdat ze dan 4.5 maand is. (de fysio dacht overigens dat ze nu 4.5 maand was...

ooooh is ze pas 3.5 maand?! ooooh!

)
en de reden waarom zij wilde dat mn meiske zo snel gaat rollen is dat ze dan uit zichzelf ook veel meer op haar buik zou liggen waardoor de druk op het hoofd minder wordt en de schedel schijnt dan uit zichzelf weer bij te trekken. Nouja goed, we merken het wel weer.
Ik ga gebakje voeren, huisarts bellen en jasje voor Lente op de post doen (!

) dus ciao weer!
en een

voor jullie allemaal, ik lees wel bij maar heb het vandaag eventjes te druk om overal op te reageren. scuzi.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回