quote:Op zondag 6 december 2009 04:58 schreef Steengeyl het volgende:
Doe eens een poging om je avond in geuren en kleuren te beschrijven. Ik bedoel, datmoet nu vast wel lukken, aangezien je niet kankerlam met je kleren aan in slaap valt op de bank, maar hier op fok een keurig berichtje typt.
Jij durft geen meiden aan te spreken wanneer je nuchter bent?quote:Op zondag 6 december 2009 11:30 schreef RickoKun het volgende:
Herkenbaar, en dan krijg je zoe te horen dat er veel chickies wel uit zijn gegaan die normaal nooit uitgaan
quote:Op zondag 6 december 2009 09:05 schreef thingamajig het volgende:
echte bazen nemen gewoon de Limotaxi naar huis, nooit gezeik met een BOB of zoiets...
Nee, echte bazen doen aan een bob.quote:Op zondag 6 december 2009 09:05 schreef thingamajig het volgende:
echte bazen nemen gewoon de taxi naar huis, nooit gezeik met een BOB of zoiets...
Gelukkig ziet die auto er 100% echt uit.quote:Op zondag 6 december 2009 12:11 schreef Buschetta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Buschetta Neemt stieken de nachtbus die voor z'n deur stopt
Hier ging het al mis...quote:Op zondag 6 december 2009 04:39 schreef afcajos het volgende:
Wat is dit voor onzin, ik wil kankerlam met mijn kleren aan op de bank in slaap vallen
quote:Op zondag 6 december 2009 12:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, echte bazen paupers zonder geld voor een taxi doen aan een bob.
Baasquote:Op zondag 6 december 2009 13:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Gisteren was ik zo kankerzat dat ik over de woonmaker tafel heen ben geflikkerd en er een vaas met bloemen kapot is gegaan.________!
Eigenlijk lul ik want de laatste keer dat ik nuchter uit ben gegaan was 2 jaar geleden ofzoquote:Op zondag 6 december 2009 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij durft geen meiden aan te spreken wanneer je nuchter bent?!
Wtf doe je dan ook al thuis zo vroeg? Ik kwam een uur geleden pas thuis, echt bazen hebben afterparty´s en pre-party´s.quote:Op zondag 6 december 2009 04:39 schreef afcajos het volgende:
Wat is dit voor onzin, ik wil kankerlam met mijn kleren aan op de bank in slaap vallen, niet als een fit hoentje een keurig berichtje typen op fok![]()
Klacht: eerste zaterdag dit jaar dat ik eens bob was.
Anti-klacht: Ik heb me wonderbaarlijk toch nog vermaakt.
De woonmaker?quote:Op zondag 6 december 2009 13:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Gisteren was ik zo kankerzat dat ik over de woonmaker tafel heen ben geflikkerd en er een vaas met bloemen kapot is gegaan.________!
Lekker om 04:00 nog even jezelf lam zuipen in je eentjequote:Op zondag 6 december 2009 15:05 schreef Yreal het volgende:
Want je hebt thuis geen bier koud liggen om de schade in te halen![]()
Dan kan je nog beter nuchter je nestje induiken.quote:Op zondag 6 december 2009 22:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lekker om 04:00 nog even jezelf lam zuipen in je eentjegezellig!
Echte bazen gaan gewoon op de fiets heen en doen 40x zo lang over de weg terug te lopen, omdat ze vergeten waren dat ze op de fiets waren. Met de auto uitgaanquote:Op zondag 6 december 2009 22:32 schreef tmffirework het volgende:
Echte bazen gaan gewoon op de fiets heen en doen 4x zo lang over de weg terug te fietsen. Met de auto uitgaan
Echte bazen doen oneindig veel langer over de terugweg dan over de heenweg. Omdat ze hun fiets kwijt zijn, een brommer besluiten te stelen en met een lamme kop een boom te koppen en in het kanaal te belanden. Om drie dagen later met brommer en al opgebaggerd te worden.quote:Op maandag 7 december 2009 00:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echte bazen gaan gewoon op de fiets heen en doen 40x zo lang over de weg terug te lopen, omdat ze vergeten waren dat ze op de fiets waren. Met de auto uitgaan
dat ga ik doen zaterdagquote:Op maandag 7 december 2009 02:36 schreef asdqert het volgende:
[..]
Echte bazen doen oneindig veel langer over de terugweg dan over de heenweg. Omdat ze hun fiets kwijt zijn, een brommer besluiten te stelen en met een lamme kop een boom te koppen en in het kanaal te belanden. Om drie dagen later met brommer en al opgebaggerd te worden.
Nee wacht.
Ach als je echt van drank houdtquote:Op zondag 6 december 2009 22:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lekker om 04:00 nog even jezelf lam zuipen in je eentjegezellig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |