quote:Op zondag 6 december 2009 04:58 schreef Steengeyl het volgende:
Doe eens een poging om je avond in geuren en kleuren te beschrijven. Ik bedoel, datmoet nu vast wel lukken, aangezien je niet kankerlam met je kleren aan in slaap valt op de bank, maar hier op fok een keurig berichtje typt.
Jij durft geen meiden aan te spreken wanneer je nuchter bent?quote:Op zondag 6 december 2009 11:30 schreef RickoKun het volgende:
Herkenbaar, en dan krijg je zoe te horen dat er veel chickies wel uit zijn gegaan die normaal nooit uitgaan
quote:Op zondag 6 december 2009 09:05 schreef thingamajig het volgende:
echte bazen nemen gewoon de Limotaxi naar huis, nooit gezeik met een BOB of zoiets...
Nee, echte bazen doen aan een bob.quote:Op zondag 6 december 2009 09:05 schreef thingamajig het volgende:
echte bazen nemen gewoon de taxi naar huis, nooit gezeik met een BOB of zoiets...
Gelukkig ziet die auto er 100% echt uit.quote:Op zondag 6 december 2009 12:11 schreef Buschetta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Buschetta Neemt stieken de nachtbus die voor z'n deur stopt
Hier ging het al mis...quote:Op zondag 6 december 2009 04:39 schreef afcajos het volgende:
Wat is dit voor onzin, ik wil kankerlam met mijn kleren aan op de bank in slaap vallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |