zo....als de melk op isquote:Op zondag 6 december 2009 02:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ga allemaal es slapen, ik heb 's nachts het liefst de SC voor mij alleen
Dat willen we allemaal welquote:Op zondag 6 december 2009 02:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ga allemaal es slapen, ik heb 's nachts het liefst de SC voor mij alleen
Dat geeft toch niet, 't waren dan toch twee leuke weken. 26 van die periodes maken een leuk jaarquote:Op zondag 6 december 2009 02:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
oke....2 weken na de meet....omdat de afstand toch niet overbrugbaar is (de schrik zat er goed in na die meet)
Wat ben jij negatief ineensquote:Op zondag 6 december 2009 02:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
oke....2 weken na de meet....omdat de afstand toch niet overbrugbaar is (de schrik zat er goed in na die meet)
Dik, ben benieuwdquote:Op zondag 6 december 2009 02:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Tijd voor een power-nap. Morgen krijgt Alsido eindelijk z'n V-actie, IaN
Kansloosquote:Op zondag 6 december 2009 02:36 schreef Laysa het volgende:
gaan jullie maar kijken wie de langste adem heeft
tis half 3 snachts, ik ben alweer wakker wat verwacht je danquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 02:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis half 3 snachts, ik ben alweer wakker wat verwacht je dan![]()
nahvoor jullie beiden....en dat het maar everlasting mag zijn
Ik denk het welquote:Op zondag 6 december 2009 02:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat denk jij, zou ze ietwat jaloers zijn op Mera?
quote:Op zondag 6 december 2009 02:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat denk jij, zou ze ietwat jaloers zijn op Mera?
Hou eens op...het is serieus niet leukquote:Op zondag 6 december 2009 02:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders, 't moest er even uit![]()
![]()
Morgen gaan we het haar vragen
Principes, principes....quote:Op zondag 6 december 2009 02:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
ze mag hem hebben....met liefde
.....hij is te jong
je wil me gewoon weg hebbenquote:Op zondag 6 december 2009 02:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Principes, principes....![]()
Slaap lekker
Dat zei hij tochquote:
Loop maar weer wegquote:
Gooi je niet je melk over jezelf heen danquote:Op zondag 6 december 2009 02:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja kwaad stampend en met de deuren gooiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |