abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick zaterdag 5 december 2009 @ 22:49:36 #26
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75325963
Volgens mij ziekt die vriend van je je gewoon.
lolwut
pi_75326042
nou ik heb wel iemand gebeld.. en die gaf aan dat ze wist dat het iemand was die niets kan.. en dat is toevallig een tante van de vriendin van die gast.. dus wat ik er nu van moet geloven.. ik weet het niet meer. denk niet dat ik eruit ga komen helaas had hem graag een koekje van eigen deeg gegeven..
pi_75326069
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_75514660
nog steeds niemand met de oplossing tjee.. mysterie blijft het dus
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:14:51 #30
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_75525101
wat bekend

het is wat betekenTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_75525263
quote:
foto Op zaterdag 5 december 2009 22:48 schreef BrandX het volgende:

[..]

Je gooit nu kampers en woonwagenbewoners op een hoop naar mijn idee. Hou wel even het grote verschil tussen woonwagenbewoners, die wel degelijk vanuit een vaste standplaats in de stad het land en aangrenzende landen doorreizen voor hun braderie/kermiswerk, en kampers, doorgaans mensen die niet in een huis willen wonen maar door op een kamp te gaan wonen allerlei wetten en betalingen aan nutsbedrijven willen omzeilen en niet reizen, mits naar een lorett de mar-achtig gebeuren voor vakantie. Die laatste categorie is de categorie die iedereen hier kent, de eerste niet. En bij die eerste wordt het woord timpzak niet gebruikt .
Pak 'm, brandx!
pi_75525400
TIMPZAK topic
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_75530876
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:18 schreef Lovely23 het volgende:
nog steeds niemand met de oplossing tjee.. mysterie blijft het dus
Mysterieus inderdaad.
pi_76163853
timzak is iemand wie net doet als hy of zy een reisiger is of zo gedraagt maar het s een boer (burger)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop