quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:18 schreef Lovely23 het volgende:
ahh bedankt!! geweldig hahaha ik was vet nieuwsgierig!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:18 schreef Lovely23 het volgende:
ahh bedankt!! geweldig hahaha ik was vet nieuwsgierig!
Klootzak is een synoniem voor het scrotum of de balzak.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:23 schreef Lovely23 het volgende:
ik krijg net te horen dat kl**tzak niet klopt.. wie oh wie kan me de werkelijke betekenis vertellen?
Vond meteen dit op Googlequote:Resultaten voor: timpzak
ONZ / Wat betekend dit woord? waarschijnlijk bargoens 14 berichten - 10 auteurs - Laatste bericht: 6 minuten geleden
Wie kan mij vertellen wat TIMPZAK betekend? ... We zouden het nooit meer over timpzak hebben na die 'ene' gebeurtenis. With my last breath. ...
forum.fok.nl/topic/1376128 - 6 minuten geleden -
Ik ben en een Amsterdamse, geboren en getogen in oud west/Jordaan alwaar bekent met Bargoens èn ik heb de nodige keren gebackpacked enz. Maar heb er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:40 schreef Lovely23 het volgende:
nou.. diegene zegt: als die vent een echte reiziger is hij wat timpzak betekend..dus ik nam aan dat het bargoens was??
Helaas maar hij wil het niet vertellen.. hoor alleen als ik het juiste antwoord hebquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben en een Amsterdamse, geboren en getogen in oud west/Jordaan alwaar bekent met Bargoens èn ik heb de nodige keren gebackpacked enz. Maar heb er nog nooit van gehoord. laat die persoon dan zelf maar even melden wat het volgens heb/haar betekent.
Kampers zijn geen reizigers. Woonwagenbewoners echter wel. En ik kan je vertellen dat zij het woord timpzak ook niet gebruiken. Of het moet giga zelfzaam woord zijn, want ik heb het ze echt nooit horen noemenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:02 schreef Lovely23 het volgende:
[..]
Helaas maar hij wil het niet vertellen.. hoor alleen als ik het juiste antwoord hebhet gaat hier om reizigers of kampers in de volksmond (alhoewel ik het zelf liever het woord reiziger gebruik..
Je gooit nu kampers en woonwagenbewoners op een hoop naar mijn idee. Hou wel even het grote verschil tussen woonwagenbewoners, die wel degelijk vanuit een vaste standplaats in de stad het land en aangrenzende landen doorreizen voor hun braderie/kermiswerk, en kampers, doorgaans mensen die niet in een huis willen wonen maar door op een kamp te gaan wonen allerlei wetten en betalingen aan nutsbedrijven willen omzeilen en niet reizen, mits naar een lorett de mar-achtig gebeuren voor vakantie. Die laatste categorie is de categorie die iedereen hier kent, de eerste niet. En bij die eerste wordt het woord timpzak niet gebruiktquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:42 schreef Lovely23 het volgende:
nou het woordje timpzak schijnt wel gebruikt te worden onder woonwagenbewoners. Hij gaf aan dat elke woonwagenbewoner dat woord kent. tja.. dus er schoot me ineens iemand te binnen die van het kamp kwam. dus ik haar gevraagd, en zij gaf aan iemand die niets kan.. maarja toen ik hem dat vertelde zei hij dat dat niet klopte dus volgens mij zijn de woonwagenbewoners daar zelf ook niet helemaal eenduidig in.. tja.. ik weet het niet meer en word er gek van :p
Pak 'm, brandx!quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je gooit nu kampers en woonwagenbewoners op een hoop naar mijn idee. Hou wel even het grote verschil tussen woonwagenbewoners, die wel degelijk vanuit een vaste standplaats in de stad het land en aangrenzende landen doorreizen voor hun braderie/kermiswerk, en kampers, doorgaans mensen die niet in een huis willen wonen maar door op een kamp te gaan wonen allerlei wetten en betalingen aan nutsbedrijven willen omzeilen en niet reizen, mits naar een lorett de mar-achtig gebeuren voor vakantie. Die laatste categorie is de categorie die iedereen hier kent, de eerste niet. En bij die eerste wordt het woord timpzak niet gebruikt.
Mysterieus inderdaad.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:18 schreef Lovely23 het volgende:
nog steeds niemand met de oplossing tjee.. mysterie blijft het dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |