Néé. Vaak zit het al fout met die leerlingen. Komt het door een stoornis, thuissituatie,... het maakt niet uit. Velen zijn al verpest.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:25 schreef Garisson72 het volgende:
Zo is het. Het ligt allemaal aan die sokken.
Kerel. TS is: Belg. Belgen hebben alleen maar scholen als Atheneum en shit. Bovendien studeren ze meer en presteren ze meer. Een VMBO-school daar is bijv. Bijzonder Lager Onderwijs.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:43 schreef Drinky het volgende:
TS is vmbo'er
VMBO mensen zijn untermenschen, en dan vind ik het nog redelijk gul dat iemand ze nog een kans wil geven
Dus? TS kan toch que niveau een VMBO'er zijn?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kerel. TS is: Belg. Belgen hebben alleen maar scholen als Atheneum en shit. Bovendien studeren ze meer en presteren ze meer. Een VMBO-school daar is bijv. Bijzonder Lager Onderwijs.
Ontopic: Ik heb net Scrabble gewonnen met jouw woord. Bedankt!
Geitenwollensokkenmentaliteit. Het beste woord na verantwoordelijkheidsgevoelens.
Nou. Hier mag je al blij zijn met 2 uur huiswerk per week. In België zit je vanaf thuiskomst rond een uur of 5 s avonds tot een uur of 8/9 in de boeken. Niks MSN, niks vrije tijd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dus? TS kan toch que niveau een VMBO'er zijn?
En je vergelijking raakt kant noch wal, zonder concrete gegevens ga je me echt niet overtuigen dat Belgen slimmer zijn
Dat hangt ook van de persoon in kwestie af. Ik besteed zelf 0 minuten aan huiswerk en lees het boek slechts eenmaal vluchtig door, en dat gaat me tot nu toe nog goed afquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou. Hier mag je al blij zijn met 2 uur huiswerk per week. In België zit je vanaf thuiskomst rond een uur of 5 s avonds tot een uur of 8/9 in de boeken. Niks MSN, niks vrije tijd.
(spreek uit ervaring, heb 6 jaar in België)
Kun je deze stelling staven met onderzoeks resultaten?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:38 schreef pagadder het volgende:
Als je die leerlingen dan een goede, strenge opleiding geeft is er soms nog een kans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |