Mooi gezegdquote:Op zondag 6 december 2009 02:02 schreef tho_Omas het volgende:
Dit topic dient er compensatie voor een gebrek aan zelfvertrouwen? Grappig dat elk topic in R&P tegenwoordig uiterlijk-gerelateerd is. Ze kunnen het beter ONZ(eker) noemen.
Soms wel inderdaad. Er zijn ook heus momenten waarop ik in de spiegel kijk en denk, je mag er best zijn, (vaak op zaterdagavond als ik me tot in de puntjes heb opgedoftquote:Op zondag 6 december 2009 01:57 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
dus wat je eigenlijk zegt is dat je heel onzeker bent maar overkomt als iemand die dat totaal niet is. tja, klinkt bekend in de oren
het is niet gek dat iedereen onzeker is toch. continu als je de televisie aanzet komen er weer van die perfecte mensen op je af, en daar val jezelf dan altijd bij in het niets, want er valt niks verkeerds aan hun te ontdekken. en ook al weet je dat een hoop fake is, je vergelijkt dat wel continu met jezelf. ik word er een beetje gek van eigenlijk, maar mijn zelfvertrouwen daalt met de dagquote:Op zondag 6 december 2009 02:02 schreef tho_Omas het volgende:
Dit topic dient er compensatie voor een gebrek aan zelfvertrouwen? Grappig dat elk topic in R&P tegenwoordig uiterlijk-gerelateerd is. Ze kunnen het beter ONZ(eker) noemen.
wat wil je ook met zo'n usernamequote:Op zondag 6 december 2009 02:09 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
het is niet gek dat iedereen onzeker is toch. continu als je de televisie aanzet komen er weer van die perfecte mensen op je af, en daar val jezelf dan altijd bij in het niets, want er valt niks verkeerds aan hun te ontdekken. en ook al weet je dat een hoop fake is, je vergelijkt dat wel continu met jezelf. ik word er een beetje gek van eigenlijk, maar mijn zelfvertrouwen daalt met de dag
haha ja, on topic dan maarquote:Op zondag 6 december 2009 02:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Soms wel inderdaad. Er zijn ook heus momenten waarop ik in de spiegel kijk en denk, je mag er best zijn, (vaak op zaterdagavond als ik me tot in de puntjes heb opgedoft) maar ik geef eerlijk toe dat er vaak zat momenten zijn dat ik in de spiegel kijk en gewoon denk van..bleh.
Maar goed, we wijken af van het onderwerp van dit topic, namelijk dat mensen zichzelf knapper inschatten dan ze zijn
quote:Op zondag 6 december 2009 02:09 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
het is niet gek dat iedereen onzeker is toch. continu als je de televisie aanzet komen er weer van die perfecte mensen op je af, en daar val jezelf dan altijd bij in het niets, want er valt niks verkeerds aan hun te ontdekken. en ook al weet je dat een hoop fake is, je vergelijkt dat wel continu met jezelf. ik word er een beetje gek van eigenlijk, maar mijn zelfvertrouwen daalt met de dag
normaal reageer ik niet op fouten, maar omdat je 2 sterretjes gebruikt: ons moet *wij* zijnquote:Op zondag 6 december 2009 02:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha dat is wel het laatste waar je je druk om moet maken.Als je je daarmee probeert te verglijken dan gaat het sowieso mis als die wakker worden zijn ze vaak nog lelijker als *ons*
a toch weg drol, jij overschat jezelf echt, met je blonde babyfacequote:Op zondag 6 december 2009 02:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
wat wil je ook met zo'n username
quote:Op zondag 6 december 2009 02:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
normaal reageer ik niet op fouten, maar omdat je 2 sterretjes gebruikt: ons moet *wij* zijn
als je de wijsneus probeert uit te hangen, doe het dan goed en vervang 'als' door 'dan'quote:Op zondag 6 december 2009 02:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
normaal reageer ik niet op fouten, maar omdat je 2 sterretjes gebruikt: ons moet *wij* zijn
mjah foto's zijn wel 4 jaar oud toen was ik 18, maar een beetje babyface heb ik nog steeds wel, alhoewel al een stuk minderquote:Op zondag 6 december 2009 02:12 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
a toch weg drol, jij overschat jezelf echt, met je blonde babyface
a waarschijnlijk wel, maar ik bn het oog voor de werkelijkheid een beetje verloren als het daar op aankomt. maar ik ga slapen, ben moequote:Op zondag 6 december 2009 02:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha dat is wel het laatste waar je je druk om moet maken.Als je je daarmee probeert te verglijken dan gaat het sowieso mis als die wakker worden zijn ze vaak nog lelijker als *ons*
Gezien je post, schat ik in dat ook jij makkelijk het onderscheid zou moeten kunnen maken tussen videobewerking en realiteit. Je moet je niet meten met wat je op tv ziet, maar met wat je in de spiegel ziet. Waarom zou je zelfvertrouwen dalen als je ziet dat iemand naaar jouw mening "knapper" is? Er is niemand die je daarom zal veroordelen. Knap gelukkig niet universeel.quote:Op zondag 6 december 2009 02:09 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja maar dat stond niet zo nadrukkelijk tussen * *quote:Op zondag 6 december 2009 02:12 schreef Mindstate het volgende:
[..]
als je de wijsneus probeert uit te hangen, doe het dan goed en vervang 'als' door 'dan'
volgens mij heb jij sowieso het oog voor de werkelijkheid een beetje verloren, mss moet je vaker buitenkomen..quote:Op zondag 6 december 2009 02:13 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
a waarschijnlijk wel, maar ik bn het oog voor de werkelijkheid een beetje verloren als het daar op aankomt. maar ik ga slapen, ben moe![]()
laters
Laterquote:Op zondag 6 december 2009 02:13 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
a waarschijnlijk wel, maar ik bn het oog voor de werkelijkheid een beetje verloren als het daar op aankomt. maar ik ga slapen, ben moe![]()
laters
Hoe je dat in dit topic leest is mij een raadsel. Als ik complimentjes had willen vissen had ik wel foto's gepost...quote:Op zondag 6 december 2009 02:02 schreef tho_Omas het volgende:
VERKEERD GEDACHT DAN !!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat als je er gewoon normaal uitziet, er ''genoeg'' mensen zullen zijn die denken wat zijn dat voor lelijke
Maja nogmaals ik weet niet hoe jij er uit ziet
En die mensen op de foto zullen ook nog lelijk zijn als ze wat aan zichzelf doen. (denk ik)
Nu wil ik wel bewijs zien, dat snap je natuurlijk wel.quote:Op zondag 6 december 2009 16:44 schreef noregret het volgende:
Ik vind mezelf wel knapper dan veel mensen. Mijn lichaam is perfect in verhouding ,slank, niet te klein, niet te lang. Heb mooie tanden, mooie ogen, mooie mond, mooi lang haar... Heb veel jongens achter me aan gehad, dat is ook een indicatie... Veel vrouwen in nederland vaak zijn zo lang en breed gebouwd, vind ike cht lelijker. Natuurlijk heb ik m'n slechte kanten, maar ik zou mezelf een 8,5 geven.
"Opvallen" heeft in veel gevallen meer met gedrag (manier van doen, handelen) te maken dan met puur uiterlijk. Iemand die van zichzelf (intrinsiek) heel knap is maar die in afzichtelijke kleding loopt, valt niet op als zijnde "knap". Andersom zal iemand die niet knap is maar wel in stijl loopt, veel meer opvallen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Vind ik niet...mensen die echt opvallen door hun uiterlijk...of dat nou knap of lelijk wordt gevonden in die samenleving vallen op in de massa, als dat niet zo is dan vind ik het persoonlijk dat men een gemiddeld uiterlijk heeft, dus niet bijzonder opvallend voor een andere persoon.
[..]
smaken verschillenquote:Op zondag 6 december 2009 18:05 schreef CP69 het volgende:
De vraag was dus " VIND JIJ jezelf knapper dan de gemiddelde man/vrouw? "
Ik heb op JA gestemd , gewoon omdat IK (zoals in de vraag werd gesteld) dat vind.
Daarom heb ik ook "JA" gestemdquote:Op zondag 6 december 2009 18:05 schreef CP69 het volgende:
De vraag was dus " VIND JIJ jezelf knapper dan de gemiddelde man/vrouw? "
Ik heb op JA gestemd , gewoon omdat IK (zoals in de vraag werd gesteld) dat vind.
Je wijkt af van het onderwerp van dit topic.quote:Op zondag 6 december 2009 14:20 schreef CP69 het volgende:
[..]
VERKEERD GEDACHT DAN !!!
Die meid met die rode BH is Amy Winehouse ...
en met een beetje make-up en een paar avonden niet doorzakken (houd heeel veeeel van alcohol) ziet ze er best lekker uit ..... ZELFS LEKKERDER dan jij " VeerEli " , en jij ziet er al verrekte lekker uit in je fotoboek...
[ afbeelding ]
ook met photoshop een lelijk wijfquote:Op zondag 6 december 2009 14:20 schreef CP69 het volgende:
[..]
VERKEERD GEDACHT DAN !!!
Die meid met die rode BH is Amy Winehouse ...
en met een beetje make-up en een paar avonden niet doorzakken (houd heeel veeeel van alcohol) ziet ze er best lekker uit ..... ZELFS LEKKERDER dan jij " VeerEli " , en jij ziet er al verrekte lekker uit in je fotoboek...
[ afbeelding ]
ach Amy was niet eens perse zo lelijk vind ik, ze heeft zichzelf gewoon flink naar de klote geholpen...dus ja, dan blijft er niet veel moois van over..quote:Op zondag 6 december 2009 20:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je wijkt af van het onderwerp van dit topic.
Ik vind het lief dat je me verrekte lekker vind, maar er is een verschil tussen jezelf opknappen, beetje make-uppen en een paar avonden niet doorzakken, als 10 lagen make-up en een dikke lik photoshop..Op die manier kan je de meest lelijke personen nog lekker maken(zoals amy winehouse
)
Je lijkt op Luke Perry van beverly hills 90210 (vroegere versie) :quote:Op zondag 6 december 2009 22:02 schreef Lamon. het volgende:
Ik vind mezelf niet extreem knap, zelfs te lelijk want ik ben een perfectionist, maar ik heb inmiddels geleerd van met name vrouwen dat ik zwaar boven het gemiddelde zit, dus mijn eigen mening sluit niet aan bij de mening van derden.
Arrogant gezegd, ja, ik ben extreem knap, maar zie het zelf niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |