UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
je blijft het proberen hequote:Op zaterdag 5 december 2009 18:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nog lui die niks te doen hebben vanavond?
Eventueel Poolen in Almelo?
Uhu, jij bent te goedquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja ik mag niet komen.. dan verlies je zeker
S&P heeft inderdaad een doorstart gemaakt, maar is inmiddels weer faillietquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:09 schreef Redbaron het volgende:
oja dacht dat s&p doorstart had gemaakt.
die ander ben ik ook nog wel regelmatig t vinde...als die pa er niet is is de muziek beter
Straks ziet de nieuwe Cue Palace er goed uitquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Inderdaad, bij Cue Palace ziet het er wel beter uit? Ben er nog nooit geweest.
En Oldenzaal was donders vorige weekquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:51 schreef haakon het volgende:
had ik vorige week na Volbeat
was zo lam als een ossn, kon kats niet meer naar Oldenzaal
Je hebt ook een ToF meet? In je uppie poolenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:57 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga voort in hoksebarge pool'n
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je hebt ook een ToF meet? In je uppie poolen
met m'n kameraadquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je hebt ook een ToF meet? In je uppie poolen
Sterktequote:Op zaterdag 5 december 2009 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga naar het werk
Tot vannacht
Jij bent Sinterklaas?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga naar het werk
Tot vannacht
We zijn hier dus nog actiefquote:
Dat duurt nog wel ffquote:Op zondag 6 december 2009 01:48 schreef STTSJT het volgende:
[..]
ja thxs, jullie ook zodra jullie gaan
liefst met jouquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 02:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Damn, die Kim die vanmiddag in de Tukkerchat was he? Die vind ik echt leuk
quote:Op zondag 6 december 2009 03:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Post *HIER* lange Duitse woorden!
hoiquote:
waarvoor?quote:Op zondag 6 december 2009 03:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
hoi, ik wou me veronschuldigen,
![]()
voor het lastigvallen voor een avondje uitquote:
WANT WIJ MOETEN EENS WAT GAAN DRINKENquote:
what up girl?quote:Op zondag 6 december 2009 02:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedenavond, ik heb het weer geweldig verkloot allemaal. Slaap lekker.
OJA?quote:Op zondag 6 december 2009 03:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
WANT WIJ MOETEN EENS WAT GAAN DRINKEN
quote:Op zondag 6 december 2009 02:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedenavond, ik heb het weer geweldig verkloot allemaal. Slaap lekker.
quote:Op zondag 6 december 2009 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb het zo verprutstZe wil morgen praten, ben bang dat dat mn laatste avond met dr is
Omdat ze nu nog te kwaad is.quote:Op zondag 6 december 2009 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom wil ze nu niet praten dan?
Opzich niet, maar daar luistert ze niet naar. Maar het ligt heel ingewikkeld, en je moet haar kennen voor je het snapt.quote:
dat vind ik echt belachelijk.quote:Op zondag 6 december 2009 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opzich niet, maar daar luistert ze niet naar. Maar het ligt heel ingewikkeld, en je moet haar kennen voor je het snapt.
Nja, wat ik al zeg, het ligt allemaal heel ingewikkeld. Er is ook veel meer aan de hand.quote:Op zondag 6 december 2009 13:17 schreef haakon het volgende:
[..]
dat vind ik echt belachelijk.
hopelijk komt het goed, zou anders echt lelijk van haar zijn.
Heb al gezegt dat ik vind dat zij het te zwaar tilt, maar met alles wat ik zeg kan ik dr kwijt raken, dus ik pas nu maar even op mn woorden, want ik wil dr echt niet kwijt.quote:Op zondag 6 december 2009 13:22 schreef haakon het volgende:
oke oke, ik kan me er niet teveel mee bemoeien omdat ik niet weet hoe het allemaal zit.
Maar is het niet het beste dat je zegt wat jij ervan vind ?
ik moet nu gaan, succes ermee alvast, ben zo wel een keer terug.
ook de ranzige smaak van te veel bier en dergelijke in je bakkes?quote:Op zondag 6 december 2009 13:37 schreef Mdrop het volgende:
Middag, Ook weer wakker geworden, heerlijk avondje gister weer.
Haha nee, aan het eind van de avond beetje Bacardi Razz dinges naar binnen werken en smorgens kei goed uit je bed stappenquote:Op zondag 6 december 2009 13:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ook de ranzige smaak van te veel bier en dergelijke in je bakkes?
ik wil ook wel ruzie maken met jou, maar dan fysiekquote:Op zondag 6 december 2009 13:45 schreef Samzz het volgende:
Pfffiiiieeeeeuw... Weer ruzie in de vriendengroep
Ik mag jouw manier van denken welquote:Op zondag 6 december 2009 13:56 schreef Samzz het volgende:
Je wil fysiek geen ruzie met mij. Dan kon je je ballen nog wel eens kwijtraken
Dat je nog durftquote:Op zondag 6 december 2009 14:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik mag jouw manier van denken wel, wanneer spreken we af
tuurlijk!, ik ben geen watje!quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 13:40 schreef Mdrop het volgende:
UUUUTreeeg!!!!
http://nos.infostradasports.com/asp/lib/theasp.asp?pageid=87&competitionid=2&matchid=1411023&showmatchid=0&cache=8&refreshauto=2&rnd=1260103181832
Ochja er is weer eens voetbal:Pquote:Op zondag 6 december 2009 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NEC - Twente nu 3-3 in de rust. Hm.
Er is iemand jipieeeeeeeeeeequote:
Want mannen zijn niet moeilijk?quote:Op zondag 6 december 2009 17:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
Mijn Ajax..wat doet gij nu?
En vrouwen..tjah... daarom moet je met een kerel nemen Nath
Hallo daarquote:Op zondag 6 december 2009 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want mannen zijn niet moeilijk?Grapjas.
Hoi iedereeeenIk was uit eten bij de Italiaan... En ik heb vanmiddag een stel van m'n toekomstige huisdieren bewonderd. M'n vader liet heel subtiel doorschemeren dat als ik van plan was die dieren te nemen, ik eerst maar op mezelf moest wonen
quote:Op zondag 6 december 2009 19:50 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Goedn avond
Dat wisten we nog niet dat jij voor heracles was
En wat nou als die tegen elkaar moeten? voor wie ben je dan? (Je mag er maar 1 kiezenquote:
Pizzaquote:Op zondag 6 december 2009 19:46 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Hallo daar![]()
Das lekker, wat heb je daar gehad?
Wat voor'n huisdieren heb je dan op t oog? Honden, poezen, vogels of totaal iets anders ?
Das niet niks.quote:Op zondag 6 december 2009 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pizza
En mijn beoogde huisdieren zijn een vogelspin en een Regenboog boa of een constrictor...
Slangen zijn niet geschikt als cadeau...quote:Op zondag 6 december 2009 20:07 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Das niet niks.
Kan me wel voorstellen dat je vader dat niet al te leuk zo vinden. Misschien dat hij er aan zou wennen als je hem er een cadeau doet op z'n verjaardag
Ligt er aan hoe je ze geeft.quote:Op zondag 6 december 2009 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slangen zijn niet geschikt als cadeau...
Naa, weet je hoe duur dat spul allemaal isquote:Op zondag 6 december 2009 20:28 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je ze geeft.
Zet de bak met de slang er in beneden en zeg tegen je vader dat je cadeu beneden staat. Loop met hem mee en laat hem de bak zien (met de slang er in)![]()
Het KAN wel of je vader er wel zo blij mee is ....
Nee weet niet hoe duur 't is. Hoef het denk ik niet te wetenquote:Op zondag 6 december 2009 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naa, weet je hoe duur dat spul allemaal isniet geschikt als cadeau.
mag het cola zijn?quote:
Hahhaquote:Op zondag 6 december 2009 20:47 schreef haakon het volgende:
als jij dat graag wilt, maar dat gaat er hier niet in !
Jupquote:
Voor de lol??quote:Op zondag 6 december 2009 20:57 schreef Redbaron het volgende:
snap niet dat dat leuk is, voor de lol in elkaar gerost worde.
daar wil ik ook nog naar toe,quote:Op zondag 6 december 2009 21:00 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk Doornroosje
En ik wil graag naar Komt een vrouw bij de dokter.
dan gaan wij toch samen!quote:Op zondag 6 december 2009 21:00 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk Doornroosje
En ik wil graag naar Komt een vrouw bij de dokter.
belangstellingquote:Op zondag 6 december 2009 21:09 schreef Redbaron het volgende:
doe je zelf ook aan dit soort sport of kijk/volg je dit uit belangstelling?
Goed ideequote:
Heb ik ook gedaan, vroegah. Is echt heel tof en als ik weer tijd heb, wil ik weer beginnenquote:Op zondag 6 december 2009 21:19 schreef haakon het volgende:
[..]
belangstelling
en ik ga binnenkort op kickboksen als het doorgaat allemaal
Ik heb alle disney banden die op video zijn uitgebrachtquote:Op zondag 6 december 2009 21:52 schreef Redbaron het volgende:
ik heb ergens geloof ik nog een film op vhs![]()
dat is klassiek
Wij hadden er ook een heleboel, helaas was mn broertje nooit zo lief ze heel te latenquote:Op zondag 6 december 2009 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alle disney banden die op video zijn uitgebrachtAlleen, ze doen het bijna allemaal niet meer. Maar ik houd ze, gewoon, omdat het kan.
Ja mooi 3-1quote:Op zondag 6 december 2009 22:07 schreef Redbaron het volgende:
nog uitbundig gefeest vmiddag?
Hoorde t stadion flink tekeergaan vanaf hier
Jah het was dus uiteindelijk wel afgelast, mooi kut.quote:Op zondag 6 december 2009 22:28 schreef haakon het volgende:
Marko ! nog gewonnen ? met je eigen team ?
en was je goed te pas ?
Ik lag echt dubbel van het lachen somsquote:Op zondag 6 december 2009 22:58 schreef ACT-F het volgende:
Poolen is de bomTijd niet gedaan trouwens
hahaha, nee geen kater ! geen sterke drank gehad hequote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah het was dus uiteindelijk wel afgelast, mooi kut.![]()
Want anders was ik nog wel langer gebleven.
Mua ik kwam de dag wel redelijk door, geen last van een kater. Jij dan?
Trouwens het poolen was echt geniaal![]()
![]()
Ballen die er op een onmogelijke manier ingingen
Al wel beter. Ze is nu niet meer zo boos, dus ze liet al doorschemeren dat ze er voor gaat vechten. Dus dat is een enorme opluchting, en nu ga ik dan eindelijk goed slapen.. 4 uurquote:
Mooi dat je dr nog hebt danquote:Op maandag 7 december 2009 02:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al wel beter. Ze is nu niet meer zo boos, dus ze liet al doorschemeren dat ze er voor gaat vechten. Dus dat is een enorme opluchting, en nu ga ik dan eindelijk goed slapen.. 4 uur
Onze server is pas om 4 uur klaarquote:Op maandag 7 december 2009 02:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
justin, uitslagen osm?
Lucky PSV tegen RKC jongeuuuuuh kut.quote:
Selmaquote:
Nee.quote:Op maandag 7 december 2009 10:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
oja selma, was je toevallig in de shamrock afgelopen zaterdag?
Goedemorgenquote:Op maandag 7 december 2009 10:08 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Twee paarden erbijEen 3 jarige zwarte hengst en een 7 jarige bruine ruin. Ze zijn zó lief, en die hengst is echt fuckin mooi
![]()
Voel me weer helemaal een penny meisje
is goed!quote:Op maandag 7 december 2009 10:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aaaah jammerZeg me wanneer je er weer een keer heengaat.
ook wel leuk. Gister naar rammstein geweest. dat was wel grappig.quote:
Geen koppijn gekregen?quote:Op maandag 7 december 2009 10:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook wel leuk. Gister naar rammstein geweest. dat was wel grappig.
gekke dingen gedaan dan?
Sanquote:Op maandag 7 december 2009 10:08 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Twee paarden erbijEen 3 jarige zwarte hengst en een 7 jarige bruine ruin. Ze zijn zó lief, en die hengst is echt fuckin mooi
![]()
Voel me weer helemaal een penny meisje
nee hoor, waarvan dan?quote:
nee hoor. nergens last vanquote:
Nee, verzorgpaardenquote:Op maandag 7 december 2009 10:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
San
zijn die paarden van jou zelf?
Dikke file na die tijd daarquote:Op maandag 7 december 2009 10:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook wel leuk. Gister naar rammstein geweest. dat was wel grappig.
gekke dingen gedaan dan?
moah, heb op de openbare weg geen last van file gehad. we hadden de auto bij burgers zoo staan. het wachten op de pendelbussen duurde een tijdje en het uitrijden van die parkeerplek was een rampquote:Op maandag 7 december 2009 11:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dikke file na die tijd daarIk reed erlangsheen
hoe vaak ga je nou naar de paarden heen?quote:Op maandag 7 december 2009 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, verzorgpaardenMaar die zwarte, dat is echt zo'n tof beestje...
mangs waquote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wouter, heb je verstand van elektronica?
Ik wil een lamp aansluiten, maar de stroomdraden zijn te kort (blauwe en zwarte draad) ik kan gewoon nieuw draad halen en ze aan elkaar draaien? En dan lasdop erop en dan is t goed ofniet?quote:
Dit is meer installatietechniek, maar volgens mij mag dat wel als het gewoon in een lasdoos gebeurd.quote:Op maandag 7 december 2009 11:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik wil een lamp aansluiten, maar de stroomdraden zijn te kort (blauwe en zwarte draad) ik kan gewoon nieuw draad halen en ze aan elkaar draaien? En dan lasdop erop en dan is t goed ofniet?
Sjoemiequote:
Jah dan plaats ik dit erop:quote:Op maandag 7 december 2009 11:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Dit is meer installatietechniek, maar volgens mij mag dat wel als het gewoon in een lasdoos gebeurd.
Die twee doe ik vier keer in de week. Meer tijd heb ik niet.quote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe vaak ga je nou naar de paarden heen?
jup. je hebt ook van die steek lasdoppen, die mogen ook gebruikt worden en volgens mij hebben die in de nieuwbouw zelfs de voorkeur boven deze.quote:Op maandag 7 december 2009 11:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah dan plaats ik dit erop:
[ afbeelding ]
Dan moet het wel goed gaan ofniet?
hoeveel paarden doe jij verzorgen dan?quote:Op maandag 7 december 2009 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die twee doe ik vier keer in de week. Meer tijd heb ik niet.
Naast mijn eigen paard, nu driequote:Op maandag 7 december 2009 11:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoeveel paarden doe jij verzorgen dan?
waarom noemen ze dat eigenlijk las doppen?quote:Op maandag 7 december 2009 11:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah dan plaats ik dit erop:
[ afbeelding ]
Dan moet het wel goed gaan ofniet?
Inderdaadquote:Op maandag 7 december 2009 12:01 schreef Cobratjuh het volgende:
Dag mensen hier nog een tukker
* Cobratjuh zit naast STTSJT en doen bij de niks
mogguhquote:
middagquote:Op maandag 7 december 2009 12:01 schreef Cobratjuh het volgende:
Dag mensen hier nog een tukker
* Cobratjuh zit naast STTSJT en doen bij de niks
Heeft het voor jou nog wel nut dan? elke keer dat geauwehoer met dr?quote:Op maandag 7 december 2009 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemiddag.
Thuisgebleven van stage. Vanavond met dr praten
Ik hou van dr. Ik ga echt voor dr vechten. Aan mij zal het niet liggen als het uit gaat, want ik wil dr echt niet kwijt.quote:Op maandag 7 december 2009 12:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heeft het voor jou nog wel nut dan? elke keer dat geauwehoer met dr?
Dit werkt toch ook niet lekker voor jou?
Begrijpelijk, maar soms word het echt onhoudbaar...maar oke ik sta niet in jou schoenen...dus ik kan er ook niet over oordelen.quote:Op maandag 7 december 2009 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou van dr. Ik ga echt voor dr vechten. Aan mij zal het niet liggen als het uit gaat, want ik wil dr echt niet kwijt.
Het komt wel goed, als we er allebei maar voor vechten.quote:Op maandag 7 december 2009 12:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar soms word het echt onhoudbaar...maar oke ik sta niet in jou schoenen...dus ik kan er ook niet over oordelen.
Schijnt wel een ongelooflijk kutconcert te zijn geweestquote:
hoezo dat? ik heb nergens last van gehad.quote:Op maandag 7 december 2009 12:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schijnt wel een ongelooflijk kutconcert te zijn geweest
Zeiden tenminste alle 100.000 mensen die gisteravond terugkwamen via de Mc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |