Kipfiletquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:28 schreef Adelante het volgende:
Echt koken? En dan haal je kipfilet?![]()
quote:
Goeie vraag, vroeg ik me ook al af.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:31 schreef Yi-Long het volgende:
Zijn daar geen regels tegen dan? Want in principe is dit gewoon een vorm van oplichting natuurlijk...
betaal je vast wat meer voor dan kilo voor 4 euroquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:30 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Moet je halalkip nemenDie mogen niet volgespoten zijn met dat waterspul want daar zit varkenseiwit in.
Haha, sukkel. Je moet bij de verpakking bij ingrediënten kijken, in Nederland is het toegestaan kip met water vol te spuiten als de fabrikant het maar op de verpakking zet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:26 schreef Drinky het volgende:
TS besloot om vandaag eens echt te gaan koken, dus voor vandaag even geen fastfood. Kilo kipfilet gehaald en een klein deel daarvan in kleine stukjes gesneden en in de pan gedaan. Na een tijdje gaat de olie opeens heel hard tekeer. Even later zie ik dat de stukken kip verdomd veel kleiner zijn geworden.
Aaaaaarghhh, frustratie![]()
Klacht: kipfilet wat voor de helft uit water bestaat
Geloof dat het wettelijk in de EU tot een procent of 30 water in mag.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:31 schreef Yi-Long het volgende:
Zijn daar geen regels tegen dan? Want in principe is dit gewoon een vorm van oplichting natuurlijk...
30%?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geloof dat het wettelijk in de EU tot een procent of 30 water in mag.
Ik heb het al gegetenquote:
Ja mang, eiwitten enz. jeweetquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:28 schreef Adelante het volgende:
Beter dan voor water betalen dat oplostquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
betaal je vast wat meer voor dan kilo voor 4 euro
Bij de supermarktquote:
Belachelijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geloof dat het wettelijk in de EU tot een procent of 30 water in mag.
Ja precies... 30% is echt téveelquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Belachelijk.![]()
Mag er in mijn geld dat ik aan de slager/poelier betaal, ook 30% water zitten!?
ik had een kilo voor 5.99quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
betaal je vast wat meer voor dan kilo voor 4 euro
Welke supermarkt trouwens?quote:
als je dit serieus meent -->quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:28 schreef Adelante het volgende:
dat... of een poelier vinden waar je kippedijbeen-filet kan krijgen (en ja, dat is veel lekkerder)quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:57 schreef Flurry het volgende:
Hele kip halen, of poten of karbonade... iets meer werk, maar geen glazige, opgespoten meuk. Sowieso heeft het rode vlees van een kip meer smaak dan de witte delen.
tja, maar voor de prijs van biologische kip eet je goede biefstukquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:21 schreef buzz1291 het volgende:
Echte kip is biologische kip van de poelier. En daar zit echt geen water in. Maar ja, als je maar 6 euro's voor een kilo wilt uitgeven............
no no no dat gaat dan weer te ver hequote:
kankergrote bucketquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:47 schreef MASD het volgende:
Gewoon zelf kippen houden. Slachten heb je in een half uurtje gedaan en dan heb je écht vers vlees om een kankergrote bucket methotwings
te maken.
sure, alleen zitter er maar 2 wings aan een chicken, dus je moet wel erg veel kippen slachten om een kankergrote bucket te vullenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:47 schreef MASD het volgende:
Gewoon zelf kippen houden. Slachten heb je in een half uurtje gedaan en dan heb je écht vers vlees om een kankergrote bucket methotwings
te maken.
...of 1 kankergrote kip.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
sure, alleen zitter er maar 2 wings aan een chicken, dus je moet wel erg veel kippen slachten om een kankergrote bucket te vullen
Of een kip uit Tsjernobyl met kankerveel vleugels.quote:
Tevens worden ze niet volgestampt met antibiotica. En met respect geslacht.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:30 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Moet je halalkip nemenDie mogen niet volgespoten zijn met dat waterspul want daar zit varkenseiwit in.
quote:
Jonge, ik toch geen kilo kip zelf opetenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:33 schreef Ringo het volgende:
Iemand die een kilo kip in de pan flikkert en dat "echt koken" noemt.
Haha ga jij nu op al mijn topics reageren?quote:
Neehee, ik ben in een melige bui en ben alle topics in Klaagbaak af aan het gaan. Dat ik op veel van jouw topics reageer moet je positief zien! Die andere waren te saai.quote:Op maandag 7 december 2009 22:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haha ga jij nu op al mijn topics reageren?
quote:Op maandag 7 december 2009 22:49 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Neehee, ik ben in een melige bui en ben alle topics in Klaagbaak af aan het gaan. Dat ik op veel van jouw topics reageer moet je positief zien! Die andere waren te saai.
Er mag water inzitten, mits dit op de verpakking word vermeld.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:31 schreef Yi-Long het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |