SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OKquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:30 schreef griekjeee het volgende:
We zijn- tot op zekere hoogten- allemaal aandachtshoeren.
Nee, want in je eigen visie zijn we het allemaal dus is het niet "te onpas".quote:Klacht: de term ‘aandachtshoer’ die veelal te onpas wordt gebruikt.
Zoals het gebruikt wordt, is niet de manier waarop ik het vervolgens uitleg. Het wordt gebruikt alsof die persoon anders is en vooral ánders dan de rest een monopoly op de aandacht wilt hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:33 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
OK
[..]
Nee, want in je eigen visie zijn we het allemaal dus is het niet "te onpas".
Heb jij nog wat van Sinterklaas gehad?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zoals het gebruikt wordt, is niet de manier waarop ik het vervolgens uitleg. Het wordt gebruikt alsof die persoon anders is en vooral ánders dan de rest een monopoly op de aandacht wilt hebben.
Ga anders even totaal niet in op mijn reply.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:36 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Heb jij nog wat van Sinterklaas gehad?
In mijn eerste alinea leg ik uit in welke zin ik de term terecht gebruikt vind. Mensen die dus heel erg extreem de aandacht naar zich proberen te trekken. Voor het overige zijn we dat allemaal in zekere zin en kun je iedereen wel zo noemen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
. attention whore
October 19, 2009 Urban Word of the Day
get this on a mug or greeting card
Label given to any person who craves attention to such an extent that they will do anything to receive it. The type of attention (negative or positive) does not matter.
vind jij dat mensen die veel topics over over onzin hieronder vallen?
Er wordt gesteld dat de term terecht gebruikt is als er sprake is van extreem de aandacht vragen, en voor de rest zijn we dat allemaal wel enigszins omdat we allen willen dat er op ons gereageerd word. De term wordt alleen helaas ook heel vaak in de laatste situatie gebruikt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:40 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
De term omschrijft een extreem geval van iets wat wij allen natuurlijk en gezond bezitten, de een wat meer dan de ander (TS). Derhalve is de OP onzin omdat gesteld wordt dat wij allen aandachtshoeren zijn, terwijl alleen mensen die excessief aandacht nodig hebben de term 'aandachtshoer' op hun voorhoofd geplakt krijgen.
TS maait eigenlijk haar eigen grasveld kapot met de OP.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:40 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
De term omschrijft een extreem geval van iets wat wij allen natuurlijk en gezond bezitten, de een wat meer dan de ander (TS). Derhalve is de OP onzin omdat gesteld wordt dat wij allen aandachtshoeren zijn, terwijl alleen mensen die excessief aandacht nodig hebben de term 'aandachtshoer' op hun voorhoofd geplakt krijgen.
Je kunt natuurlijk ook op mijn reply ingaan in plaats van je eigen reactie.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:43 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
TS maait eigenlijk haar eigen grasveld kapot met de OP.
Dat kan inderdaad.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook op mijn reply ingaan in plaats van je eigen reactie.
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
Lamon._______________!
____________!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_______!
_!
___!
![]()
__!
![]()
![]()
_________________________________________________!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__!
_!
![]()
_____!
![]()
Mezelf?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:48 schreef ehqo. het volgende:
Jammer dat je jezelf deze slachtofferrol aanmeet, veel beter had je in stilte medelijden voor de mensen die zich hier schuldig aan maken kunnen voelen. De enige reden die ik kan bedenken om iemand van 'attentionwhoreism' te beschuldigen is omdat je zelf geprezen wil worden om je spitsvondigheid dan wel humor. Deze beide verwachtingen zijn natuurlijk onzin omdat het origineel noch grappig is.
Enfin, je weet zelf wat je wel en niet bent, dus waarom druk maken om termen die een ander naar je hoofd smijt? Dat is zonde van de energie.
Dat is geen zwarte piet maar zwarte tiet!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:48 schreef Sj0rs het volgende:
Potverdimme zeg google je op zwarte piet kom je dit tegen.
[ afbeelding ]
Kappen met topic vervuiling.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:48 schreef Sj0rs het volgende:
Potverdimme zeg google je op zwarte piet kom je dit tegen.
[ afbeelding ]
Je bent er zelf mee begonnen door dit topic te openen...quote:
*proest!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:51 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
Doe niet of je autoriteit hebt.
Je bent niet gedwongen om te reageren hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:51 schreef mrcool het volgende:
[..]
Je bent er zelf mee begonnen door dit topic te openen...
Context reikend verder dan dit topic alleen. Of waar komt je engagement met dit onderwerp vandaan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mezelf?Dit is gewoon algemeen hoor, waar zie je me in de ik-vorm praten?
Dat dus.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Je bent niet gedwongen om te reageren hoor.
Uiteraard, ik zie het zelf veelvuldig gebeuren. Je hoeft het dus niet specifiek op mij te betrekken dat was voor mij geen aanleiding tot dit topic.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:52 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Context reikend verder dan dit topic alleen. Of waar komt je engagement met dit onderwerp vandaan?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Je bent niet gedwongen om te reageren hoor.
In dat geval excuses voor mijn voorbarige aannames.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zie het zelf veelvuldig gebeuren. Je hoeft het dus niet specifiek op mij te betrekken dat was voor mij geen aanleiding tot dit topic.
No problem.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:55 schreef ehqo. het volgende:
[..]
In dat geval excuses voor mijn voorbarige aannames.
Zelfde minuut, en ijdelheid.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook op mijn reply ingaan in plaats van je eigen reactie.
Ik merk vrij weinig van mensen die de stempel op algemene situaties drukken. Wanneer ik iemand de term zie gebruiken, is er sprake van excessieve hoererij die de stempel meer dan verdiend. Misschien ligt het evenwichtspunt bij mij ergens eerder dan bij jou.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er wordt gesteld dat de term terecht gebruikt is als er sprake is van extreem de aandacht vragen, en voor de rest zijn we dat allemaal wel enigszins omdat we allen willen dat er op ons gereageerd word. De term wordt alleen helaas ook heel vaak in de laatste situatie gebruikt.
Kappen met topicvervuiling.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:51 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
Doe niet of je autoriteit hebt.
Dank u.quote:
Bij mij ligt dat in de gegeven voorbeelden, dat zie ik als extreem de aandacht naar zichzelf toetrekken. Waar ligt dat bij jou?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:56 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Zelfde minuut, en ijdelheid.![]()
[..]
Ik merk vrij weinig van mensen die de stempel op algemene situaties drukken. Wanneer ik iemand de term zie gebruiken, is er sprake van excessieve hoererij die de stempel meer dan verdiend. Misschien ligt het evenwichtspunt bij mij ergens eerder dan bij jou.
Bevreemdend hè?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:56 schreef mrcool het volgende:
Oh god wat zijn we toch weer serieus...
Je kan je maar ergens druk om maken he...quote:
M.a.w. wat versta jij onder excessieve hoererij, dat is voor mij een te ruim begrip.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:56 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Zelfde minuut, en ijdelheid.![]()
[..]
Ik merk vrij weinig van mensen die de stempel op algemene situaties drukken. Wanneer ik iemand de term zie gebruiken, is er sprake van excessieve hoererij die de stempel meer dan verdiend. Misschien ligt het evenwichtspunt bij mij ergens eerder dan bij jou.
Is dit positief of negatief.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat een typische schrijfstijl heb je inmiddels, TS.
Op dat soort onterechte veroordelingen doel ik dus. En dan heb ik het niet over de idioot die voor iedere hersenscheet een topic opent.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:02 schreef Rainb0ws het volgende:
Als je tegenwoordig een KLB topic opent.. word je al meteen uitgemaakt voor aandachtshoer!
Nee, het misbruik van heel de term.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:06 schreef mrcool het volgende:
Volgens mij vind TS vooral het woord hoer vervelend of vergis ik me nou?
Op zaterdagavond lees ik liever woorden als 'chickies' en 'hosselen' ipv kloppende Nederlandse volzinnen.quote:
Ik kan dat ook wel waarderen, mits goed geschreven.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op zaterdagavond lees ik liever woorden als 'chickies' en 'hosselen' ipv kloppende Nederlandse volzinnen.
Ok. Zo zijn er denk ik wel tig termen die te pas en te onpas worden gebruikt. Wat zeg jij bv als je je teen stoot tegen een tafelpoot...?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, het misbruik van heel de term.
Aight. Kusje op je sexy lipquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik kan dat ook wel waarderen, mits goed geschreven.
"GODMILJAAR!"quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:10 schreef mrcool het volgende:
Wat zeg jij bv als je je teen stoot tegen een tafelpoot...?
Dat klopt en iedereen die zich ergert aan het misbruik daarvan opent maar een eigen topic. Ik zeg dan kut en nee ik bedoel niet dat ding tussen mijn benen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:10 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ok. Zo zijn er denk ik wel tig termen die te pas en te onpas worden gebruikt. Wat zeg jij bv als je je teen stoot tegen een tafelpoot...?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aight. Kusje op je sexy lip.
aandachtshoerquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:42 schreef Sj0rs het volgende:
Sinterklaas is overigens ook een aandachtshoer.
[ afbeelding ]
Waar maak jij uit op dat ik niet met welke kritiek kan omgaan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:13 schreef donthate het volgende:
Waarom kunnen toppic openers nooit met kritiek omgaan?
Als ik kritiek krijg op een toppic boeiend?
quote:
Kijk, om dit soort postuitwisselingen kun je dus heel makkelijk voor aandachtshoer uitgemaakt worden.quote:
Als heel mijn topic er bol van stond had je gelijk, maar ik hou het zoveel mogelijk ontopic.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
Kijk, om dit soort postuitwisselingen kun je dus heel makkelijk voor aandachtshoer uitgemaakt worden.
Kijk mij hier eens volledig niet op in gaan!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Bij 4chan enzo heb je dat ook vaak volgens mij.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:19 schreef breaky het volgende:
Ik merk eigenlijk alleen dat de term "aandachtshoer" populair is op Fok of Geenstijl. Daarbuiten hoor ik de term nooit vallen...waarschijnlijk omdat het toch wel een erg negative klank heeft als je het uitspreekt.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als heel mijn topic er bol van stond had je gelijk, maar ik hou het zoveel mogelijk ontopic.
[..]
Kijk mij hier eens volledig niet op in gaan!!!Nou, ik zie jou best vaak offtopic gaan met Biels bijvoorbeeld dat 0% over het topic gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg alleen wat ik gelezen heb, dus links kan ik je niet geven."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ik raak- net zoals iedere andere user- soms wel in een conversatie waarin we op elkaars post reageren, maar het is eigenlijk vrijwel altijd gerelateerd aan het topic onderwerp.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, ik zie jou best vaak offtopic gaan met Biels bijvoorbeeld dat 0% over het topic gaat.
Ik zeg alleen wat ik gelezen heb, dus links kan ik je niet geven.
Nee, niet altijd. Het verkracht ook het topic soms.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik raak- net zoals iedere andere user- soms wel in een conversatie waarin we op elkaars post reageren, maar het is eigenlijk vrijwel altijd gerelateerd aan het topic onderwerp.
Er staat vrijwel. Het zal heus weleens voorgekomen zijn hoor, maar doorgaans is het wel gerelateerd aan het topic onderwerp ténzij het zo slecht is dat we toch wel weten dat er zo een slot valt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, niet altijd. Het verkracht ook het topic soms.
'Vrijwel altijd' klinkt meer dat het 99% ontopic is en dat de rest het niet is, nou in mijn ogen ligt dat anders.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er staat vrijwel. Het zal heus weleens voorgekomen zijn hoor, maar doorgaans is het wel gerelateerd aan het topic onderwerp ténzij het zo slecht is dat we toch wel weten dat er zo een slot valt.
Maar goed wie heeft dat niet ooit gedaan? Het lijkt me niet noemenswaardig al al helemaal niet om hier verder een discussie van te maken, nu weer ontopic gaarne.
Soms geef ik een inhoudelijke post en dan zie ik vervolgens 20 'haiiiii griekjeeequote:Op zaterdag 5 december 2009 18:36 schreef L.no het volgende:
[..]
'Vrijwel altijd' klinkt meer dat het 99% ontopic is en dat de rest het niet is, nou in mijn ogen ligt dat anders.
Het is niet offtopic gaan, want het is ook een vorm van aandacht zoeken. Ik wil daarmee zeggen dat ik het niet raar zou vinden als mensen een zicht zullen hebben over jou, want die topics gaan ineens over jou. Natuurlijk kan je er niet altijd iets aan doen, maar dat wilde ik dus zeggen.
Ik vatte je punt en ik ben daar niet mee eens.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Soms geef ik een inhoudelijke post en dan zie ik vervolgens 20 'haiiiii griekjeee![]()
'posts verschijnen waar ik in een serieus topic- dat niet zo een slot te wachten staat- niet eens op in ga. Mijn punt is dat ik- in de situatie waarin je Biels noemde- mijn conversaties wel vrijwel altijd topic gerelateerd houdt.
Hoe kan iemand nou een aandachtshoer zijn zonder ook maar 1 duidelijke pic in haar fotoboek ???quote:
Oké dat mag.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vatte je punt en ik ben daar niet mee eens.
Maargoed, Ik kan geen bewijs leveren, dus ik houd al op.
Wie hem van zijn paard af mept krijgt van mij 50 euro !quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:42 schreef Sj0rs het volgende:
Sinterklaas is overigens ook een aandachtshoer.
[ afbeelding ]
Omdat ze een kloon is van 1 of ander ventje, heeft een stemmetje mij verteld.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:44 schreef CP69 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou een aandachtshoer zijn zonder ook maar 1 duidelijke pic in haar fotoboek ???
oh?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ze een kloon is van 1 of ander ventje, heeft een stemmetje mij verteld.
Tja dat is ook zoiets natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Bij 4chan enzo heb je dat ook vaak volgens mij.
Aannemen wat Lamon. zegtquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:47 schreef CP69 het volgende:
[..]
oh?
bah , al die klonen ...
naja ...op het internet kan dat allemaal.
Ik weet dat het meer over het algemeen is, maar bij jou gebeurd dat de laatste tijd steeds vaker dat men je zo noemt en ik ga automatisch denken dat dat een aanleiding was dat je een topic aanmaakte. Ik ben niet de enige die automatisch zo denkt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké dat mag.Overigens had ik al eerder aangegeven dat het niet specifiek (of eigenlijk überhaupt) over mij gaat, de OP is algemeen bedoeld. Ik zie de term vrij vaak gebruikt worden waar ik die onterecht acht. En ik stel je mening op prijs, je hoeft van mij nergens over op te houden.
Ach ja, maar als ze dan ook nog eens gaan aandachthoeren...quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:47 schreef CP69 het volgende:
[..]
oh?
bah , al die klonen ...
naja ...op het internet kan dat allemaal.
Ja.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:49 schreef breaky het volgende:
[..]
Tja dat is ook zoiets natuurlijk.
Het punt is gewoon dat als ik mijn vrouw een aandachtshoer zou noemen dat ik dan gerust een week buiten mag slapen. In dit geval heeft TS gewoon gelijk dat de term iets te makkelijk gebezigd word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |