Deze berscherming was zo fout, dat zie je zelf toch ook wel?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bilmiyorem waardeert mijn bescherming nooit.
huilende dikzakquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
$^@^@#^#%%$@# geen pepernoten kunnen vinden.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waar is die zand.. ofzo, waar kan ik dat filmpje vinden?
Het is dan ook 5 december sjaak, had je 3 dagen eerder moeten doenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
$^@^@#^#%%$@# geen pepernoten kunnen vinden.
een meisje in gesprek met een vrouw, die vrouw zegt dan steek je kop niet in het zand, zij zegt waar is zand, ik zie geen zand! zoietsquote:
jwtzelluf, die turkje is niet te vertrouwen, mang, maar tog had hij tantoe gelijkquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:19 schreef IHVK het volgende:
Ik zei nog tegen deze boy. maar hij gelooft niet.
Je moet even afbeeldingslocatie kopieren van vorige OP en die als afbeelding plakken in Op. Linkje erbij, klaar. Het is geen Turkentopicquote:
Het klinkt bekend.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een meisje in gesprek met een vrouw, die vrouw zegt dan steek je kop niet in het zand, zij zegt waar is zand, ik zie geen zand! zoiets
Was het niet je buurjongen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een meisje in gesprek met een vrouw, die vrouw zegt dan steek je kop niet in het zand, zij zegt waar is zand, ik zie geen zand! zoiets
Niet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet even afbeeldingslocatie kopieren van vorige OP en die als afbeelding plakken in Op. Linkje erbij, klaar. Het is geen Turkentopic
dieeeeeeequote:Op zaterdag 5 december 2009 17:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het klinkt bekend.
Of het is een typisch grapje die mijn broertje zou maken.
Nee, echt een flimpje op internet, volgens mij ook op tv geweest. Kan het alleen niet terugvinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |