Uitgever Sega heeft aan de Japanse pers laten weten dat het een patch voor de PlayStation 3-versie van Bayonetta gaat uitgeven. De patch maakt het mogelijk om het spel op de harde schijf te installeren, wat lange laadtijden moet tegengaan.
Sega heeft veel klachten ontvangen over de PlayStation 3-versie van hack 'n slashgame Bayonetta. De meeste klachten hebben betrekking op de lange laadtijden van het spel, en Sega heeft aan de Japanse pers laten weten dat het op 28 januari een patch zal vrijgeven die dit probleem moet verhelpen. De patch komt beschikbaar voor zowel de Japanse, de Noord-Amerikaanse als de Europese versie van het spel. Na het aanbrengen van de patch is het mogelijk om het spel op de harde schijf van de PlayStation 3 te installeren, wat voor kortere laadtijden moet zorgen. Volgens Sega Nederland wordt de patch gemaakt door Sony, en niet door het Japanse Platinum Games, de makers van het spel.
Het is niet de eerste keer dat Sega beterschap belooft. Het spel, dat hier op 4 januari uitkwam, verscheen in Japan al op 29 oktober en toen al doken klachten over de laadtijden van de PS3-versie op. In november beloofde Sega al een patch uit te geven die het probleem met de laadtijden zou verhelpen. De versie voor Xbox 360 biedt standaard de optie om het spel op harde schijf te zetten, wat ervoor zorgt dat het spel op de Xbox 360 beduidend sneller laadt.
Tweakers.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.