abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76421021
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:04 schreef athlonkmf het volgende:
Een nadeel is wel dat het in veel gevallen HEEL onoverzichtelijk is. Dan kan je moeilijk dodgen of de juiste combo's uitvoeren. Vooral bij boss battles...

Tip: tijdens laadscenes kan je oefenen, maar bij de xbox360 gaat het zo snel dat je er misschien 1 combo er uit kan pleuren. Klik dan even op <- (dus niet de start, maar de andere knop), en dan blijf je in practice mode.
Op sommige momenten kan het onoverzichtelijk zijn, maar de camera werkt verder ook aardig mee en de meeste vijanden hebben een audio cue als ze gaan aanvallen.

Boss battles moet je gewoon een aantal keer spelen.
De eerste keer werd ik bij sommige bosses genadeloos in de pan gehakt en had ik zo een aantal continues aan de broek.

Door de boss battles wat vaker te spelen voor een betere ranking leer je de aanvalspatronen snel kennen en kun je het allemaal gemakkelijk met een levensbalk voltooien.

Ik ga in mijn Hard playthrough de Durga wapens gebruiken, op Normal was ik het meeste met mijn katana in de weer en nu wil ik even wat anders.
pi_76427655
Durga is perfect om jeanne op hard te verslaan. Tegen de roundhouse kan ze gewoon niet op.

pi_76440587
ik heb sinds 2 weken of zo een xbox360. Klopt het dat ik zonder xboxlive geen demos kan downloaden en spelen op mijn xbox360 die wel op internet is aangesloten. Ik zou de demo van deze spel willen uitproberen....
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:40:07 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_76440624
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef SolidasRock het volgende:
ik heb sinds 2 weken of zo een xbox360. Klopt het dat ik zonder xboxlive geen demos kan downloaden en spelen op mijn xbox360 die wel op internet is aangesloten. Ik zou de demo van deze spel willen uitproberen....
je moet idd een (gratis) Xboxlive silver abo hebben voor demos .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:26:41 #30
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_76442643
Is dit een soort God of War in vrouwen vorm ? Ziet er wel nice uit.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_76443793
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Speel de demo maar eens en oordeel zelf.
pi_76444723
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:53 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Speel de demo maar eens en oordeel zelf.
Dat vraagt die toch niet? Wel of niet?
pi_76444868
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Nah, meer een Devil May Cry in vrouwen vorm.

Wel een topgame inderdaad als ik op de demo af ga, maar ik haal m later, uit de budgetbakken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:50:00 #34
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_76505445
Net de proloog gespeeld. Daaaamn, echt één grote adrenalinekick.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_76540433
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_76561825
quote:
Thanks for ordering from Amazon.co.uk. Your purchase information appears below.

1 "Bayonetta (Xbox 360)"
Video Game; £35.44

Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
pi_76566769
Heeft de demo je toch over de streep getrokken?
pi_76566977
Darksydephill doet een walkthrough (WIP).
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_76568550
pi_76569365
Hier wordt de Dodge Offset techniek beter uitgelegd. Dodge Offset
De game zelf legt niet goed uit hoe je deze techniek kan uitvoeren.

Vooral voor een aantal Alfheim Portals en Climax Mode is deze techniek een must.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:57:53 #41
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_76581335
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:50 schreef Rikketik het volgende:
Net de proloog gespeeld. Daaaamn, echt één grote adrenalinekick.
Evenals chapter 1, zo blijkt nu.

Het speelt echt heerlijk, alles gaat zo smooth en intuïtief. In het begin heb je echt geen idee wat je allemaal doet, maar het ziet er heel wreed uit en het wordt alleen nog maar wreder als je weet hoe je al die moves uit je controller getoverd krijgt.

En de boss battles. Oké, ik heb er dan nog maar één of twee gespeeld, maar m'n eerste boss battle in dit spel gaf me hetzelfde gevoel als de eerste boss battle in God of War, tegen die hydra. Klein tegen groot, David versus Goliath. En oh, wat komt Goliath bruut aan zijn einde.

En Bayonetta zelf is gewoon een toffe chick. "I'll bust a cap in yo ass!" + Brits accent = win.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_76673823
Pff heftig spel dat Bayonetta. Ik heb net de tweede Alfheim ontdekt en moet tot de conclusie komen dat dit niet met je basisset aan wapens kunt. Dat betekent de game twee keer uitspelen dus..

De game ziet er wel verdomd lekker uit, ik hou wel van die Japanse stijl, maar ik denk niet dat ik de storyline blijf volgen..
My love was Disco
Now it's Discount
A shoppingmall of Lust
pi_76675289
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:31 schreef Ron.666 het volgende:
Pff heftig spel dat Bayonetta. Ik heb net de tweede Alfheim ontdekt en moet tot de conclusie komen dat dit niet met je basisset aan wapens kunt. Dat betekent de game twee keer uitspelen dus..

De game ziet er wel verdomd lekker uit, ik hou wel van die Japanse stijl, maar ik denk niet dat ik de storyline blijf volgen..
Alfheims kun je altijd weer herspelen hoor.
Ik heb vorige week het spel voor het eerst uitgespeeld en ben nu pas bezig om alle Alfheim Portals te vinden.

Ook ben ik extra Halo's aan het farmen om wat accessories en wapens te kopen.
Binnenkort ga ik weer verder met mijn Hard playthrough.
pi_76704898
Het lijkt me een mooi spel. Ik was bezig met de demo hiervan te downloaden en wilde in de tussentijd een game spelen maar toen werd de download prompt geannuleerd, ik heb er niet meer aan gedacht de demo weer te downloaden.
pi_76767201
Ik zie net op de FP van tweakers.net dat deze spel is gereviewed. http://tweakers.net/reviews/1512/bayonetta.html

Conclusie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2010 16:32:36 ]
pi_76912303
Vandaag uitgespeeld op Normal, en al een klein beetje Hard gedaan, maar ik ging al dood in de prologue Gelukkig ging het na die ene death een stuk beter.
Doe eens niet.
pi_76915547
Gistermiddag begonnen met Bayonetta en inmiddels de eerste twee chapters gespeeld. Ik weet nog niet wat ik van het spel moet vinden. Maar het is wel tof...en...volstrekt gestoord dat wel...alsof Dali een spelconcept in het Spaans aan een stel Japansers heeft gestuurd die wat teveel pado's op hadden.

Veel homages aan oude Sega games in het spel...de ringen van Sonic, het deuntje van OutRun...

Het is iig erg uniek/origineel.

pi_76933418
Inmiddels bij Chapter 12 op Hard Mode aangekomen.
Ik ben in de eerste 11 Chapters op Hard al vaker dood gegaan dan totaal op Normal.

Ook zijn de bosses agressiever en hebben veel Verses sterkere vijanden.
In het proloog level hebben ze al een Grace en Glory in gestopt.

Inmiddels 25 uur er op zitten en het verveelt nog geen minuut.
pi_76955596
Gister weer verder gespeeld. Ik vind het tot nu toe ook fantastisch. Zoveel afwisseling!
Begin het vechten ook (een beetje) door te krijgen, al blijven de combo's meer ontstaan uit button mashen. Intussen wel shotguns en een zwaard gevonden.
pi_76958843
quote:
Op maandag 18 januari 2010 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
Gister weer verder gespeeld. Ik vind het tot nu toe ook fantastisch. Zoveel afwisseling!
Begin het vechten ook (een beetje) door te krijgen, al blijven de combo's meer ontstaan uit button mashen. Intussen wel shotguns en een zwaard gevonden.
Druk anders tijdens het laadscherm even op de select knop.
Hiermee blijf je in een soort van Training Mode zitten en kun je combo's oefenen.

Vergeet niet dat je ook een tweede wapenset kan gebruiken met de LT.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')