Misschien is het een mooie man?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar waarom zouden ze zich dan pas gaan wassen als jij er aankomt
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Misschien is het een mooie man?
No homo.
Wtf niks over te vinden. Wat moet jij daar danquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:52 schreef Cunani het volgende:
[..]
Nope, Kvintettgatan. Succes met zoeken haha
Wie, Sinterklaas?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
No homo.
Zegt m'n vriendin ook altijd, alleen noemt ze me dan een 'jongetje' om me te pesten. Omdat ik nog maar 19 ben zij is 25.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
No homo.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:07 schreef Cunani het volgende:
[..]
Zegt m'n vriendin ook altijd, alleen noemt ze me dan een 'jongetje' om me te pesten. Omdat ik nog maar 19 ben zij is 25.
Wonenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wtf niks over te vinden. Wat moet jij daar dan
Krijg je weer gezeur met de wet enzoquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]Ik zou een jongere nemen. 12 jaar ofzo.
Boeiend. Sluit je der op in een kelder. Komt niemand te weten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:08 schreef Cunani het volgende:
[..]
Krijg je weer gezeur met de wet enzo
Nee dat is m'n roommate, haha zat toevallig net ff te googlen op Kvintettgatan. Zie wel m'n waarbenjij.nu staanquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
zeg cucani, heet jij tom en houdt je een blog bij
heet jij coenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:09 schreef Cunani het volgende:
[..]
Nee dat is m'n roommate, haha zat toevallig net ff te googlen op Kvintettgatan. Zie wel m'n waarbenjij.nu staan
Ik kan betere plaatsen bedenkenquote:
Die zag ik ook staan netquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:09 schreef Cunani het volgende:
[..]
Nee dat is m'n roommate, haha zat toevallig net ff te googlen op Kvintettgatan. Zie wel m'n waarbenjij.nu staan
Geef je sint en piet even een handje namens Fok!quote:
durf ik nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geef je sint en piet even een handje namens Fok!
Hoiiquote:
quote:
Vraag het dan ook niet, als je al een antwoord hebtquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:30 schreef Xaryna het volgende:
Zou 'bedrog' tellen? Dat past het beste.
Hey jim, jij ook hier?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vraag het dan ook niet, als je al een antwoord hebt
Moet je nog een gedicht maken voor vanavondquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:30 schreef Xaryna het volgende:
Zou 'bedrog' tellen? Dat past het beste.
Tof zeg.quote:
Dat is valsspelenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.rijmwoordenboek.net/
oorlog intypen en klaar
Uiteraard. Heb er al twee af nu.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Moet je nog een gedicht maken voor vanavond?
valsspelenquote:
quote:[..]
Uiteraard. Heb er al twee af nu.
Zo ging het bij mij vroeger ook, kadootjes kopen op de laatste dag, surprise maken op de laatste dag en dan was er geen tijd meer voor een gedichtquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat is valsspelen
[..]
Uiteraard. Heb er al twee af nu.
Houdoe.quote:
Dat is wel heeeel slapjes.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
valsspelenda's gewoon een rijmwoordenboek
zo'n gedichtengenerator da's pas valsspelen
![]()
[..]
Cadeaus koop ik op tijd, gedichten maak ik de laatste dag. Die kan ik meestal wel snel in elkaar knutselenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij vroeger ook, kadootjes kopen op de laatste dag, surprise maken op de laatste dag en dan was er geen tijd meer voor een gedicht
Goeiendag hé.quote:
haaaai.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |