En dan te bedenken dat dat je grootste kado isquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
De sint gaf mij vandaag een fipo cadeau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 2011 13" i5 ...
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:36 schreef AskMe het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dat je grootste kado is
uhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Did I ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 2011 13" i5 ...
Cunaniquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:42 schreef Cunani het volgende:
En ik ben weer iterug n Karlstad
En geen sinterklaas hier hoor.
maar misschien...quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:43 schreef AskMe het volgende:
[..]
Cunani [ afbeelding ]
Sinterklaas denkt ook aan jou vanavond hoor
Daar kunnen wij niet over oordelenquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien is ie wel stout geweest
Dat geeft niet, als hij de kado's maar neerzetquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dan rijdt ie wel stilletjes aan zijn huis voorbij
Niettes! Ik ben best lief geweest hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien is ie wel stout geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |