En dan te bedenken dat dat je grootste kado isquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
De sint gaf mij vandaag een fipo cadeau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 2011 13" i5 ...
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:36 schreef AskMe het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dat je grootste kado is
uhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Did I ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 2011 13" i5 ...
Cunaniquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:42 schreef Cunani het volgende:
En ik ben weer iterug n Karlstad
En geen sinterklaas hier hoor.
maar misschien...quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:43 schreef AskMe het volgende:
[..]
Cunani [ afbeelding ]
Sinterklaas denkt ook aan jou vanavond hoor
Daar kunnen wij niet over oordelenquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien is ie wel stout geweest
Dat geeft niet, als hij de kado's maar neerzetquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dan rijdt ie wel stilletjes aan zijn huis voorbij
Niettes! Ik ben best lief geweest hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien is ie wel stout geweest
nooit aan gedacht dat dat ook konquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:48 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat geeft niet, als hij de kado's maar neerzet
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nooit aan gedacht dat dat ook kon
Mijn kamer staat niet op Google Maps, niet op de plattegrond van Karlstad of wat dan ook. Dus dat zou het kunnen zijn. Hij mag anders wel m'n reis terug naar Nederland financieren.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dan rijdt ie wel stilletjes aan zijn huis voorbij
Het is slang voor kut.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:49 schreef Cunani het volgende:
[..]
Niettes! Ik ben best lief geweest hoor![]()
Cunani komt inderdaad van punani jaHad het woord alleen nooit opgezocht op Google, maar komt van het liedje
Zit je in een kelderquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:51 schreef Cunani het volgende:
[..]
Mijn kamer staat niet op Google Maps, niet op de plattegrond van Karlstad of wat dan ook. Dus dat zou het kunnen zijn. Hij mag anders wel m'n reis terug naar Nederland financieren.
Is inderdaad niet te vindenquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:52 schreef Cunani het volgende:
[..]
Nope, Kvintettgatan. Succes met zoeken haha
Oeh netjes! Ik zit in 7Fquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.hitta.se/SatPage.aspx?ShowSatellite=true&var=Kvintettgatan++3K+Karlstad&SearchType=4
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:55 schreef AskMe het volgende:
[..]
Is inderdaad niet te vinden![]()
ff douche
404 not foundquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:56 schreef Cunani het volgende:
[..]
Oeh netjes! Ik zit in 7F
Hier ergens:
[ afbeelding ]
OKquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:56 schreef Cunani het volgende:
[..]
Oeh netjes! Ik zit in 7F
Hier ergens:
http://img338.imageshack.us/i/straat.jpg/
quote:
daag.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:00 schreef Cunani het volgende:
[..]
Die straat bestaat nog maar sinds de zomervakantie, vandaar dat het nog amper te vinden. Leuk als je van 't centrum terug naar huis wilt met de taxti bijv. "Where to?" "Kvintettgatan" "Never heard of it"
ik dacht toen ik het las dat je tukkers sprakquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:00 schreef Cunani het volgende:
[..]
Die straat bestaat nog maar sinds de zomervakantie, vandaar dat het nog amper te vinden. Leuk als je van 't centrum terug naar huis wilt met de taxti bijv. "Where to?" "Kvintettgatan" "Never heard of it"
Hahahaquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht toen ik het las dat je tukkers sprakk vin t gat an ofzo
We willen er netjes uitzien.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:01 schreef Cunani het volgende:
Ik kom binnen en iedereen gaat opeens douchen enzo.
Ik denk dat ze vinden dat het hier stinkt en dat ze denken dat die stank bij hun vandaan komt, terwijl het natuurlijk bij jou vandaan komtquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:01 schreef Cunani het volgende:
Ik kom binnen en iedereen gaat opeens douchen enzo.
quote:
Dan kies ik liever voor de optie van Porschequote:Op zaterdag 5 december 2009 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vinden dat het hier stinkt en dat ze denken dat die stank bij hun vandaan komt, terwijl het natuurlijk bij jou vandaan komt
One love brada.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:04 schreef Cunani het volgende:
[..]
[..]
Dan kies ik liever voor de optie van Porsche
maar waarom zouden ze zich dan pas gaan wassen als jij er aankomtquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:04 schreef Cunani het volgende:
[..]
[..]
Dan kies ik liever voor de optie van Porsche
Misschien is het een mooie man?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar waarom zouden ze zich dan pas gaan wassen als jij er aankomt
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Misschien is het een mooie man?
No homo.
Wtf niks over te vinden. Wat moet jij daar danquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:52 schreef Cunani het volgende:
[..]
Nope, Kvintettgatan. Succes met zoeken haha
Wie, Sinterklaas?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
No homo.
Zegt m'n vriendin ook altijd, alleen noemt ze me dan een 'jongetje' om me te pesten. Omdat ik nog maar 19 ben zij is 25.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
No homo.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:07 schreef Cunani het volgende:
[..]
Zegt m'n vriendin ook altijd, alleen noemt ze me dan een 'jongetje' om me te pesten. Omdat ik nog maar 19 ben zij is 25.
Wonenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wtf niks over te vinden. Wat moet jij daar dan
Krijg je weer gezeur met de wet enzoquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]Ik zou een jongere nemen. 12 jaar ofzo.
Boeiend. Sluit je der op in een kelder. Komt niemand te weten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:08 schreef Cunani het volgende:
[..]
Krijg je weer gezeur met de wet enzo
Nee dat is m'n roommate, haha zat toevallig net ff te googlen op Kvintettgatan. Zie wel m'n waarbenjij.nu staanquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
zeg cucani, heet jij tom en houdt je een blog bij
heet jij coenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:09 schreef Cunani het volgende:
[..]
Nee dat is m'n roommate, haha zat toevallig net ff te googlen op Kvintettgatan. Zie wel m'n waarbenjij.nu staan
Ik kan betere plaatsen bedenkenquote:
Die zag ik ook staan netquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:09 schreef Cunani het volgende:
[..]
Nee dat is m'n roommate, haha zat toevallig net ff te googlen op Kvintettgatan. Zie wel m'n waarbenjij.nu staan
Geef je sint en piet even een handje namens Fok!quote:
durf ik nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geef je sint en piet even een handje namens Fok!
Hoiiquote:
quote:
Vraag het dan ook niet, als je al een antwoord hebtquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:30 schreef Xaryna het volgende:
Zou 'bedrog' tellen? Dat past het beste.
Hey jim, jij ook hier?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vraag het dan ook niet, als je al een antwoord hebt
Moet je nog een gedicht maken voor vanavondquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:30 schreef Xaryna het volgende:
Zou 'bedrog' tellen? Dat past het beste.
Tof zeg.quote:
Dat is valsspelenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.rijmwoordenboek.net/
oorlog intypen en klaar
Uiteraard. Heb er al twee af nu.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Moet je nog een gedicht maken voor vanavond?
valsspelenquote:
quote:[..]
Uiteraard. Heb er al twee af nu.
Zo ging het bij mij vroeger ook, kadootjes kopen op de laatste dag, surprise maken op de laatste dag en dan was er geen tijd meer voor een gedichtquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat is valsspelen
[..]
Uiteraard. Heb er al twee af nu.
Houdoe.quote:
Dat is wel heeeel slapjes.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
valsspelenda's gewoon een rijmwoordenboek
zo'n gedichtengenerator da's pas valsspelen
![]()
[..]
Cadeaus koop ik op tijd, gedichten maak ik de laatste dag. Die kan ik meestal wel snel in elkaar knutselenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij vroeger ook, kadootjes kopen op de laatste dag, surprise maken op de laatste dag en dan was er geen tijd meer voor een gedicht
Goeiendag hé.quote:
haaaai.quote:
quote:
Je vroeg er zelf omquote:
Bang dat ze een bliksem op je gooit?quote:
GOEDENAVONDquote:
Alweer?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
't heerlijk avondje is gekomen![]()
![]()
Maar ik ben meteen ook weer weg
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:20 schreef AskMe het volgende:
[..]
Rustig Rustig, al helemaal omdat ik in slaap ben gevallen
goeie avondquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
't heerlijk avondje is gekomen![]()
![]()
Maar ik ben meteen ook weer weg
Halloquote:
Wat schattigquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:20 schreef AskMe het volgende:
[..]
Rustig Rustig, al helemaal omdat ik in slaap ben gevallen
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Hallo
[..]
Wat schattig
Goed hoor, druk bezig met gedichtjes en anime kijkenquote:
Nou nou, een prestatie van wereldformaat. Toppertje!quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:26 schreef porsche1 het volgende:
bijna 10k aan posts. cool he.kei tof!
Ik doe het bijna in mijn broekquote:
goedquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:26 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Goed hoor, druk bezig met gedichtjes en anime kijken
Daar ?
Bij gebrek aan beter...quote:
Katten likken zichzelf schoon, toch?quote:
Succesquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:32 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
goed![]()
lekker gewerkt ondanks de bezetten dus..
bha nu moet ik de afwas afdrogen.. tot zo
Ja, maar dat gaat te ver hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Katten likken zichzelf schoon, toch?![]()
[..]
Succes
Nog plannen voor vanavond?
Onze kat had een keer in de poep gelegen en toen heeft ze zichzelf weer schoongemaaktquote:
was k weerquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Katten likken zichzelf schoon, toch?![]()
[..]
Succes
Nog plannen voor vanavond?
Aww vroege dienstquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:44 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
was k weer
wij gaan zo klaverjassen en ik ga proberen optijd naar bed te komen. Morgen weer vroege dienst
dat klinkt alleen al ranzig... laat staan dit te moeten aanschouwenquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Onze kat had een keer in de poep gelegen en toen heeft ze zichzelf weer schoongemaakt![]()
Het was afschuwelijkquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:45 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dat klinkt alleen al ranzig... laat staan dit te moeten aanschouwen
quote:
Goedenavond!quote:
Welkom terugquote:
200% ?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:46 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]dankje
tja moet ook gebeuren he. Was anders vrij morgen maar er is personeels te korte dus dat verdient dan weer extra
hoelang duurde dat voor je haar weer knuffelde? een jaar natijd?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het was afschuwelijk
Gelukkig al zo lang geleden dat ik haar weer durf te knuffelen
goeie avond trevquote:
Xarynaquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Goedenavond!
En je bent niet alleen, Piet en Sint waken over je
[..]
Welkom terug
Forum Opties | |
---|---|