Het kost geld en het levert niks opquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:52 schreef damsco het volgende:
En wat is er mis met dergelijke marketingmodellen dan?
Beter geïnformeerde consumenten, consumenten die wellicht meer betrokken zijn. Op de lange termijn kun je daar voordeel mee behalen.quote:
Het is een vermogen investeren in een klein klein percentage van je klanten die sowieso al veel te betrokken zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:58 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Beter geïnformeerde consumenten, consumenten die wellicht meer betrokken zijn. Op de lange termijn kun je daar voordeel mee behalen.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:01 schreef XL het volgende:
[..]
Het is een vermogen investeren in een klein klein percentage van je klanten die sowieso al veel te betrokken zijn.
Zie hier 926.000 links naar sociaal media marketing
http://www.google.de/search?rlz=1C1CHMB_enNL336NL336&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=embed+social+media+in+your+marketing
Er staat geen succesverhaal tussen
Ik lees alleen maar blablaquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:07 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
http://www.frankwatching.(...)ting-in-de-praktijk/
http://www.dutchcowboys.nl/socialmedia/18219
Als het goed opgezet wordt dan biedt het wel voordelen. Echter zijn er veel bedrijven die "iets" met social media willen doen en er geen kaas van gegeten hebben. Het HP voorbeeld zorgde voor een stijging van 85% in verkopen op een product dat al 9 maanden beschikbaar was.quote:
Daar zijn grote bedrijven al mee bezig en hebben ze ook wel kennis en inzichten over inmiddels. Daarnaast zijn er nog tal van nieuwe mogelijkheden en technieken die daarbij ingezet kunnen worden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:52 schreef XL het volgende:
Ik zie nog wel wat mogelijkheden voor het online opvolgen van de offline kanalen die _Boo_ noemde. Dus koppel de direct mail die je stuurt aan je website en kijkt of de klant hem bezoekt als hij de brief op de mat krijgt. Hetzelfde met bushokjesposter, respondeert het postcode waar je adverteert met websitebezoek/conversie.
Toch is er op kanaal integratie niet zo'n online luchtbel als er nu op social media is.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Het aantal bedrijven die zulke zaken echt succesvol toe weten te passen is ook zeer klein. Dat heeft voornamelijk te maken met beperkte kennis bij bedrijven. Ze willen iets doen op dat vlak, maar ze hebben geen enig benul hoe ze het moeten inrichten en wat het precies op moet leveren. Dat is inderdaad een behoefte die aangepraat wordt en daar wordt door anderen op ingesprongen.
Dat betekent niet dat social media marketing niet zou werken, maar dat het erg vaak verkeerd ingezet wordt.
Social media is natuurlijk een stuk hipper. Meerdere channels succesvol inzetten is trouwens ook een kunst.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:25 schreef XL het volgende:
[..]
Toch is er op kanaal integratie niet zo'n online luchtbel als er nu op social media is.
Ergebnisse 1 - 10 von ungefähr 1.940.000 für multi channel marketing
Ergebnisse 1 - 10 von ungefähr 130.000.000 für social media marketing
Dat is de klacht. Social Media is een hype van niks. De crisis is over.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:27 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Social media is natuurlijk een stuk hipper. Meerdere channels succesvol inzetten is trouwens ook een kunst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |