Nederland vliegt eruuut!quote:
Dat las ik vroegerquote:
ik ook, en de BoBo en de HelloYouquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik las vroeger de Okki en de Taptoe.
Je wint niets met je vingers in je neus.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:10 schreef Yi-Long het volgende:
Zo slecht vind ik die landen niet.
Italie en Frankrijk zijn qua naam heel 'groot', maar voetballen eigenlijk de laatste jaren al ontzettend zwak en kut. Engeland ook, hoewel het de laatste tijd weer wat beter gaat.
Kameroen speelt 'thuis', dus gewend aan het klimaat en het voedsel enzo. en Japan heeft gewoon prima stappen gemaakt de laatste jaren en is inmiddels gewoon een prima team, met individueel technisch goede spelers, die met de juiste tactiek en coach best ver zouden kunnen komen.
Denemarken is altijd een beetje afwachten wat ze gaan doen. Dat is net als Zweden een beetje 'saai', met op zich goede spelers met veel internationale ervaring, maar bij het nationale elftal is het vaak niet zo heel bijzonder.
Natuurlijk moet Oranje van al die teams KUNNEN winnen, maar het is lastiger dan je op eerste gezicht zou denken. Sterker nog, ik denk dat je beter af zou zijn geweest tegen de wat 'indrukwekkendere' landen.
Gelul, een groot aantal internationals van Kameroen speelt in Europa, en teams nemen toch hun eigen eten (en koks zelfs) mee.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:10 schreef Yi-Long het volgende:
Zo slecht vind ik die landen niet.
Italie en Frankrijk zijn qua naam heel 'groot', maar voetballen eigenlijk de laatste jaren al ontzettend zwak en kut. Engeland ook, hoewel het de laatste tijd weer wat beter gaat.
Kameroen speelt 'thuis', dus gewend aan het klimaat en het voedsel enzo. en Japan heeft gewoon prima stappen gemaakt de laatste jaren en is inmiddels gewoon een prima team, met individueel technisch goede spelers, die met de juiste tactiek en coach best ver zouden kunnen komen.
Denemarken is altijd een beetje afwachten wat ze gaan doen. Dat is net als Zweden een beetje 'saai', met op zich goede spelers met veel internationale ervaring, maar bij het nationale elftal is het vaak niet zo heel bijzonder.
Natuurlijk moet Oranje van al die teams KUNNEN winnen, maar het is lastiger dan je op eerste gezicht zou denken. Sterker nog, ik denk dat je beter af zou zijn geweest tegen de wat 'indrukwekkendere' landen.
Precies, dan valt het altijd mee.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:05 schreef Pieter-utd het volgende:
Omdat je dan voor lul staat als je niet door gaat
Maar dan zouden ze hoe dan ook al zeer diep moeten schamenquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:05 schreef Pieter-utd het volgende:
Omdat je dan voor lul staat als je niet door gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |