Het programma van Chung is gecanceld, er komt geen derde seizoen. Goede timing dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:07 schreef Arn0 het volgende:
Tot slot nog het Alexa Chung optreden, niets speciaals verder;
http://www.mtv.com/videos(...)ive.jhtml#id=1624246
Je hebt gelijk, dus daarom een nieuwe foto bovenaan, vers van de persquote:Op woensdag 18 november 2009 17:09 schreef hallo-daar het volgende:
De OP is prima, maar...
die foto is zoo 2007![]()
Denk wel dat dat klopt. Tof!quote:Op zondag 13 december 2009 21:28 schreef Aisumasen het volgende:
Word on the street is dat ze vanavond "Catapult" gaan spelen.
Hij is uit verhoudingquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dus daarom een nieuwe foto bovenaan, vers van de pers![]()
[ afbeelding ]
Originele foto
Bedankt, OP aangepastquote:Op zondag 13 december 2009 21:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij is uit verhouding.
[ afbeelding ]
Nee, grotere juistquote:Op maandag 14 december 2009 02:02 schreef Haunter het volgende:
Fright Lined Dining Room zou als opener geweldig zijn btw.
Had deze topic gemist, maar 2010 European Tour Dates? Gaan ze nu wel de kleinere zaaltjes weer doen?![]()
Ik wel, het is tenslotte maar 30 euro, dat kan je toch niet laten liggen?quote:Op maandag 14 december 2009 10:12 schreef Xrenity het volgende:
Denk niet dat ik ze volgend jaar alweer zou willen zien als er geen album uit komt.
Zit ik te F5'en naar de video, lees ik ditquote:
quote:well, i got the video, but it's 500 mb and i'm on a hotel wifi connection so it's going to take about 5 hours. i'm going to sleep and will give you all the link in the morning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |