Maar dat nummer hebben ze al zo vaak live gespeeld en Fire and the Thud nog nooit.. Dat je Mardy Bum beter vindt, oke, maar het is toch tof om een nieuw nummer live te horen?quote:
Ja natuurlijk is het leuk om een nieuw nummer live te horen maar Mardy Bum blijft één van mijn favoriete tracks. Daarnaast vind ik de studio versie van Fire and the Thud helemaal niet zo.quote:Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar dat nummer hebben ze al zo vaak live gespeeld en Fire and the Thud nog nooit.. Dat je Mardy Bum beter vindt, oke, maar het is toch tof om een nieuw nummer live te horen?
Yepquote:
Ja, dat begrijp ik maar er zijn al zoveel live opnames van Mardy Bum. En misschien werkt live Fire and the Thud wel goed.quote:Op maandag 7 december 2009 15:29 schreef conobram het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het leuk om een nieuw nummer live te horen maar Mardy Bum blijft één van mijn favoriete tracks. Daarnaast vind ik de studio versie van Fire and the Thud helemaal niet zo.
Gisteren konden in principe 2500 mensen aanwezig zijnquote:Op maandag 7 december 2009 15:38 schreef maan. het volgende:
woow ik wil ff een showtje in Amerika meepakken.. check hoe klein die zaal is:)
Volgens iemand op het forum & setlist.FM hebben ze het dan weer niet gespeeld. Dus toch nog even afwachtenquote:Op maandag 7 december 2009 15:17 schreef Aisumasen het volgende:
In dat geval: Hoera, ze zijn weer bij hun verstand gekomen. Wat eerder dan gedacht, maar toch.
Maar.. Waarom spelen ze dan FA terug op de 'oude' wijze?quote:Op maandag 7 december 2009 20:06 schreef Aisumasen het volgende:
Oh, begrijp nu dat de enige bron dat vage weblog is. Nou, dan zal het wel niet.
Ze hebben het dus inderdaad niet gespeeld, ook die "vage weblog" is aangepast.quote:Op maandag 7 december 2009 20:09 schreef Aisumasen het volgende:
Oh, doen ze dat? Nou, dan zal het weer wél.
...we zullen zien.
quote:2010 European Tour Support Announced
Arctic Monkeys are pleased to announce that Mystery Jets will be joining them as support on the 2010 European dates.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |