Party-pooperquote:Op donderdag 31 december 2009 17:47 schreef Aisumasen het volgende:
Nou, ten eerste zijn het niet daadwerkelijk 6 tracks, en ten tweede gaat het principe van multi-tracks niet om het aantal kanalen, maar over de losse elementen van een mix. Iets waar je bij een 5.1-mix niet meer over kunt spreken. Desalniettemin best interessant.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:46 schreef maan. het volgende:
wat een termen allemaal.. Snap er geen reed meer van...
Lala
Dat eerste geloof ik niet totdat ze zelf bevestigen, dat tweede lijkt me wel zeer waarschijnlijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 08:22 schreef Arn0 het volgende:
Oh ja ik was alweer vergeten dat ze gezegd hadden dat My Propeller de derde single was, die zal vast Joining the Dots als b-kant hebben
Ja, dat hebben ze dus zelf bevestigd bij een radiostation sessie in New Yorkquote:Op maandag 4 januari 2010 08:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat eerste geloof ik niet totdat ze zelf bevestigen, dat tweede lijkt me wel zeer waarschijnlijk.
Oh, zo had ik het toentertijd niet opgevatquote:Op maandag 4 januari 2010 08:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze dus zelf bevestigd bij een radiostation sessie in New York
Ja, dat heb ik er niet bij vermeld maar er werd wel gezegd dat het een single voor de US was maar ik veronderstelde dat het gewoon worldwide was. Maar dan kunnen er alsnog nieuwe nummers op, right?quote:Op maandag 4 januari 2010 08:32 schreef Aisumasen het volgende:
Zal wel een promo-single zijn, misschien alleen voor Amerika. Denk zelf niet dat er een derde single komt voor dit album. Next!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |