Heb ik gedaan, maar het topic kon ik nu pas openen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:35 schreef Buschetta het volgende:
Je had 'em moeten hoeken ipv een topic te openen.
Dat zijn dezelfde mannen die op zondagmiddag samen met hun vrouw bij de schoonouders zitten en rooibos thee drinken in plaats van met vrienden lekker in de kroeg een biertje te drinken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:32 schreef FoXje het volgende:
Laatst liet een collega wat koffie vallen oid, en toen zei de beste man: chips.
Klacht: volwassenen die ipv shit, chips zeggen.
Godver klinkt gewoon veel lekkerderquote:
Ook goed.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Godver klinkt gewoon veel lekkerder
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:35 schreef Buschetta het volgende:
Je had 'em moeten hoeken ipv een topic te openen.
of dat natuurlijk, en dan zo lekker die G uitschreeuwenquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Godver klinkt gewoon veel lekkerder
Ach, nee tochquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:55 schreef Rookert het volgende:
Jantoeternuitje
Verdraaid
Grutjes
Jeetje
Jeempie
Potverdriedubbbeltjes
Ah, lap zeg
Mwah, zeg hee
1000 bommen en granatenquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:55 schreef Rookert het volgende:
Jantoeternuitje
Verdraaid
Grutjes
Jeetje
Jeempie
Potverdriedubbbeltjes
Ah, lap zeg
Mwah, zeg hee
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:33 schreef zovty het volgende:
Ert is maar een krachtterm en dat is kanker.
Opgelost. Slotje.
je vergeet godsamme krakepittenquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:55 schreef Rookert het volgende:
Jantoeternuitje
Verdraaid
Grutjes
Jeetje
Jeempie
Potverdriedubbbeltjes
Ah, lap zeg
Mwah, zeg hee
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:50 schreef Gesloten het volgende:
Als mensen chips zeggen dan moet je telkens als er iets mis gaan gaat ANKER! roepen.
Dan weten ze heel goed dat je kanker bedoeld, maar je zegt het niet he. Gnagnagna!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |