Wij hadden ook weer dubbele cadeau's: ik heb twee keer dezelfde Freggles dvd-box gekregen en mijn moeder twee keer een cd van Wende Snijders. In beide gevallen had mijn zusje er mee te makenquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:43 schreef Etcetera het volgende:
Gezellig avondjeHoe groot is de kans dat er 4(!) dezelfde slaapshirts worden uitgedeeld, waarvan 3 dezelfde kleur
Bij ons vrij groot kennelijk
M'n moeder heeft er nu 2 bij, ik 1 en m'n zus ook
We kunnen nog de boodschappen-uitwisseling doenquote:Op zondag 6 december 2009 02:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben voor
ik kan het bestellen op realdutchfood.com maar de verzendkosten voor één rookworst van 2.99: 32,00 euro
Nog van niemand, maar het jaar is nog niet voorbij en ik sluit niks uit.quote:
Is het niet omdat de US nogal panisch is over het invoeren van voedsel en het daarom van te voren 'vrijgegeven' moet worden qua papierwinkel dat die verzendkosten zo hoog zijn?quote:Op zondag 6 december 2009 02:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat vond zelfs ik het niet waard. ik bedoel, als ik andere dingen toevoeg blijven de verzendkosten lang hetzelfde, maar nog steeds....
Oeh, da's best een ideequote:Op zondag 6 december 2009 12:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We kunnen nog de boodschappen-uitwisseling doen
quote:Op zondag 6 december 2009 11:22 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Kitsch!![]()
De kerstboom bij de ouders van Sven is altijd mooi. Met een treinrails onder de kerstboom en een treintje. En heel veel figuurtjes van hout en strikjes.
Etcie gaat hierheen op huwelijksreisquote:Op zondag 6 december 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeh, da's best een ideeMompelt iets over Lush die niet in de Stad zit
En All Stars die hier zo fucking duur zijn. En allerlei verschillende soorten M&M's
quote:Op zondag 6 december 2009 12:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Etcie gaat hierheen op huwelijksreis
Ja primaquote:Op zondag 6 december 2009 13:17 schreef De_Hertog het volgende:
Goedemiddag
Leuke pakjesavond gehad iedereen?
Hier ook heel gezellig. Twee leuke boeken erbij, een set snijplanken, en nog wat standaard sinterklaasspulquote:Op zondag 6 december 2009 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja prima. Ik heb onder andere een nieuw Guinness boek, met voorin een lijstje van de 10 mensen die de meeste Guinness-records hebben
Hoe was het bij jou?
Nou, dat valt wel mee hoor. Er staat mij geen eeuwige rijkdom te wachten als ik maandag de finaledag win...quote:Op zondag 6 december 2009 13:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Als je wint heb je vrienden...
Ik zal mijne weer eens te voorschijn halen uit de bergkast!quote:Op zondag 6 december 2009 14:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Eindelijk weer tijd voor een kerstboom.
Als je een kerstvierder bent hoort het eigenlijk wel.quote:Op zondag 6 december 2009 14:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit jaar voor het eerst thuis op eerste kerstdag.
Vinden jullie dat ik dan een boom moet zetten?
Je moet niets. Als je een boom wil neerzetten doe je dat. Zo niet, dan niet. Heerlijk he, niet in Noord-Korea wonen.quote:Op zondag 6 december 2009 14:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit jaar voor het eerst thuis op eerste kerstdag.
Vinden jullie dat ik dan een boom moet zetten?
Daar hoef je ook geen boom op te zetten. Daar hakken ze hem in mootjes en stoken ze hem op in de kachel.quote:Op zondag 6 december 2009 15:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je moet niets. Als je een boom wil neerzetten doe je dat. Zo niet, dan niet. Heerlijk he, niet in Noord-Korea wonen.
hmmm zou ik best in mee kunnen gaan.quote:Op zondag 6 december 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeh, da's best een ideeMompelt iets over Lush die niet in de Stad zit
En All Stars die hier zo fucking duur zijn. En allerlei verschillende soorten M&M's
Wut ?!quote:Op zondag 6 december 2009 18:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
én dan M&M's in pindakaas smaak?
ze maken hier alles met pindakaas... bahbahbahquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 13:49 schreef ScottTracy het volgende:
Ha, ik word hier ook al in de TT genoemd.Toch wel een reden om mijn gezicht hier eens te laten zien
Een kerstboom hoort afschuwelijk te zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 12:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo hoort een kerstboom thuis te zijn vind ik
. Verschillende kleuren ballen, lekker vrolijk. Niet zo'n nette met allemaal dezelfde kleur versiering
Lekker uit kunnen waaien?quote:Op zondag 6 december 2009 22:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een kerstboom hoort afschuwelijk te zijn.![]()
![]()
Zo, net terug uit Zeeland en het weekend is al voorbij.
quote:
Wat voor surprise had je gekregen en gemaakt?quote:Op zondag 6 december 2009 13:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hier ook heel gezellig. Twee leuke boeken erbij, een set snijplanken, en nog wat standaard sinterklaasspul
Nu maar eens alle surprise-troep gaan opruimen
Mosselen? Dan was er tenminste nog iets Zeeuws aan deze dag.quote:Op zondag 6 december 2009 22:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Verjaardag van de oma van Sven en daarna bij z'n ouders gegeten.
ik denk Durwood Douche - The christmas giftquote:Op zondag 6 december 2009 22:54 schreef Etcetera het volgende:
Wat is jullie favoriete kerstliedje? Die van mij die van Slade denk ikMaar die van The Pogues is ook leuk
Die met die zwerver die zingt. Hoor 'm soms maar ken de titel niet eens.quote:Op zondag 6 december 2009 22:54 schreef Etcetera het volgende:
Wat is jullie favoriete kerstliedje? Die van mij die van Slade denk ikMaar die van The Pogues is ook leuk
Ehquote:Op zondag 6 december 2009 22:54 schreef Etcetera het volgende:
quote:
Classicquote:
quote:
Zegt me nietsquote:
omgquote:Op zondag 6 december 2009 23:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ten overvloede misschien,
deze dus
quote:
Deze wel?quote:
Haha bedankt! Maar het belangrijkste is dat ik morgen ook win. Ik ben nu al zenuwachtigquote:Op zondag 6 december 2009 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik heb de 4 afleveringen geluisterd. Echt goed.
Tuurlijk ga je winnen. Als zelfs Paul onder de indruk van je is moet je wel goed zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 23:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Haha bedankt! Maar het belangrijkste is dat ik morgen ook win. Ik ben nu al zenuwachtig
Ook een mooiequote:Op zondag 6 december 2009 23:58 schreef ScottTracy het volgende:
Over kerstliedjes gesproken... dit moet toch wel mijn favoriet zijn.
quote:Op maandag 7 december 2009 00:24 schreef Whiteguy het volgende:
Kerst liedjes ... tja.. kan zo geen liedje bedenken wat ik goed vind.
Kan er uberhaupt weinig voor me halen eigenlijk
Wel enkele slechte overigens
Enige bestaansrecht van dat nummer zijn de tieten van Katja die in de clip verwerkt zijn
Ik heb geen honger... maar ik stop me volquote:Op maandag 7 december 2009 00:24 schreef Whiteguy het volgende:
Kerst liedjes ... tja.. kan zo geen liedje bedenken wat ik goed vind.
Kan er uberhaupt weinig voor me halen eigenlijk
Wel enkele slechte overigens
Enige bestaansrecht van dat nummer zijn de tieten van Katja die in de clip verwerkt zijn
Dit verwoordt precies de algemene kerstgedachte.quote:Op maandag 7 december 2009 00:27 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik heb geen honger... maar ik stop me volPrachtig slecht nummer
Vegetariërs moeten maar vasten tijdens de kerst.quote:Op maandag 7 december 2009 00:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit verwoordt precies de algemene kerstgedachte.
In Vlaanderen zouden ze zeggen: bouffen, fretten en glazen schellen totdat ge helemaal het bos in zijt.
Er loopt trouwens in FEE een topic over wat vegetariërs tijdens de Kerstdagen moeten eten als iedereen een kalkoen of een ossenhaas soldaat maakt. Moet hem nog even zoeken...
Ik dacht zelf ook aan een broodje pindakaas, maar dat is wel een heel karig kerstdiner...quote:Op maandag 7 december 2009 00:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vegetariërs moeten maar vasten tijdens de kerst.
Dan kunnen ze beter niks eten. En heb ik dus meer.quote:Op maandag 7 december 2009 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht zelf ook aan een broodje pindakaas, maar dat is wel een heel karig kerstdiner...
truste WGquote:
Akkoordquote:Op maandag 7 december 2009 00:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vegetariërs moeten maar vasten tijdens de kerst.
Nee, google doet wonderen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:18 schreef lubje25 het volgende:
heb je een hele verzameling van die mooie platen![]()
Ik heb het niet zo op vegetariërs/veganisten.quote:Op maandag 7 december 2009 02:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, google doet wonderen.
Maar voor de vegetariërs binnen de AKQ(SC) mij willen lynchen; Ik heb geen problemen met mensen die vegetariër zijn hoor!Sommige vegetarische gerechten vind ik ook lekker.
Da's een dillemaquote:Op maandag 7 december 2009 02:26 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op vegetariërs/veganisten.
Ik heb alleen 1 probleem. Ik eet zelf geen vlees en vis. Je zou me zelfs vegetariër kunnen noemen. Zo opgevoed, lang verhaal. Moeilijk, moeilijk, ik kan er wel om lachen.
Ik werk in de horecaquote:Op maandag 7 december 2009 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's een dillema![]()
Sommige vegetariërs vind ik een beetje hypocriet. Geen vlees maar wel vis eten. Of alleen kip.![]()
Maar ze gaan hun gang maar. Als ik er maar geen last van heb.
quote:Op maandag 7 december 2009 02:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik werk in de horecaQua vlees geen principes dus
Met de kerst krijgen we een vegetarische mevrouw te eten. Voor alle 7 gangen. Behalve voor het hoofdgerecht, (gang 4) dan wil ze rollade.
I shit you not
![]()
Dat zei ik ook tegen mijn werkgever. Hij moet ook altijd lachen als ik het weer over een stink vega heb.quote:Op maandag 7 december 2009 02:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die zou van mij de boom in kunnen.
Ik ben echt het tegenovergestelde van een vegetariër. Alles wat groeit, loopt, kruipt, zwemt, vliegt komt op mijn bord.quote:Op maandag 7 december 2009 02:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen mijn werkgever. Hij moet ook altijd lachen als ik het weer over een stink vega heb.
Het hypocriete eraan is ook precies wat mij afstoot. Als ze echt principieel zijn, zich er aan houden en mij er niet mee lastig vallen dan hebben zij mijn zege. Niet dat ze er op wachten maar toch...
Dat vind ik dan weer gaaf. De gemiddelde vleeseter past voor een meelworm, made, sprinkhaan, spin, apenhersenen etc. Ergens ook hypocriet.quote:Op maandag 7 december 2009 02:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben echt het tegenovergestelde van een vegetariër. Alles wat groeit, loopt, kruipt, zwemt, vliegt komt op mijn bord.
Heb je weleens lamsballen gegeten? Je zou denken wat smerig, maar die dingen zijn vreselijk lekker.quote:Op maandag 7 december 2009 02:53 schreef Cobra4 het volgende:
Ik eet echt alles. Wat ik niet ken zal ik zeker proberen. Na het proeven hoor je wel van me of het lekker of smerig is.
Dankzij mijn werk kom ik regelmatig in het buitenland en probeer dan altijd het lokale eten te proeven.
ik dan ook al vaak dingen gegeten waar anderen al van gruwelen bij de gedachte alleen al.
Niet van lammetjes. Van stieren wel. Lekker.quote:Op maandag 7 december 2009 03:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heb je weleens lamsballen gegeten? Je zou denken wat smerig, maar die dingen zijn vreselijk lekker.
nah. mijn beste maatje wil zomaar weggaan van knoxquote:Op maandag 7 december 2009 03:40 schreef Cobra4 het volgende:
hierna nog één.
Alles goed aan de andere kant van de plas?
Hoe dat?quote:Op maandag 7 december 2009 03:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nah. mijn beste maatje wil zomaar weggaan van knox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |