Hah...quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:33 schreef Sigmund666 het volgende:
Godmiljaar nazibloem! Dit is uw slechtste topic tot op heden zeg!
Ik zie hier het praktisch nut niet van in!
Vind je m'n andere topics wél goed dan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:33 schreef Sigmund666 het volgende:
Die ligt nu te pitten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:36 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja zie ik nu ookSinterklaas geeft niet die jat
Hij bestaat nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:37 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Die ligt nu te pitten.
Die ouwe zak moet morgen vroeg op om door heel fucking Nederland te rijden op z'n paard over de daken en vervolgens naar België te waggelen om daar ook die kutkinderen kadootjes toe te smijten
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:33 schreef Sigmund666 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:37 schreef donthate het volgende:
[..]
IK vind TS lief ook al ken ik die gene niet klaarAls je hatelijk wilt doen ga dan maar ergens anders heen
Ja meneer de wannabe-neger.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:37 schreef donthate het volgende:
[..]
IK vind TS lief ook al ken ik die gene niet klaarAls je hatelijk wilt doen ga dan maar ergens anders heen
Vind ik ook!quote:
Proberen een date te fixen via Fok!quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee ik vind het alleen niet *stoer* om bij ieder toppic te gaan zitten zijken alleen bij die echte kutt toppicsquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Proberen een date te fixen via Fok!
Jongen, doe normaal kneus. Leer eens om iets lachen als je niet weet waar nazibloem op slaat. Google eens op Kabouter Wesley ofzoquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:40 schreef donthate het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?Halve nazi
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:43 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee ik vind het alleen niet *stoer* om bij ieder toppic te gaan zitten zijken alleen bij die echte kutt toppics![]()
Als iets je niet bevalt ga dan ergens anders heen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |